K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2010, 09:08   #1
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Syng med på christiansborg slotsplads

Her er chancen for at give en julegave af format, et håb til mange og et signal til endnu flere. Glem de kulørte gavers indhold, dette er hvad julen drejer sig om.
Jeg har desværre ikke selv mulighed for at tage af sted, (skal til en længe ventet undersøgelse) så jeg gør mit for at udbrede budskabet ved at skrive her.
Og opfordre alle der bor i københavn og omegn til at deltage.

Se flyer arrangeret af Moderne Tider



Ragdoll

Når uret bliver ret, bliver modstand en pligt (tyvstjålet fra Gitte Rasmussen på avisen.dk)
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Ragdoll; 12-12-2010 kl. 09:15.
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2010, 11:45   #2
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Ragdoll.

Tak fordi du gjorde opmærksom på det. Håber flere herinde møder op.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2010, 01:33   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ikke at jeg ikke syntes det er en god ide at der bliver råbt op... men er der overhovedet nogen politikere på christiansborg kl. 17 til 18 en fredag aften lige inden jul??
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2010, 02:20   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
ikke at jeg ikke syntes det er en god ide at der bliver råbt op... men er der overhovedet nogen politikere på christiansborg kl. 17 til 18 en fredag aften lige inden jul??
Min datters klasekamerats mor, som altså er en af de "kære" med taburet formet ende siger niks, der vil kun være MEGET få hvis overhovedet nogen, de holder juleferie, dem med børn i skolealderen kan vi være 219% sikre på ikke er der, med mindre der lige dukker en hastesag op, men det der jo inegn garantier for der gør.

Jeg vil gøre mangt og meget for at få arrangeret at deltage, men jeg skal virkelig også arrangere meget, skal inden finde (gratis) barnepige eller bede manden tage tidligere fri, finde ca 400 kr (af ingen indtægt) og fedte for min søster både med mad overnatning og kørsel.... Det får man mig fan... rasme ikke til når der alligevel ikke er en sjæl på tinget til at komme ud og forsvare sig (eller måske et undskyld?? ja ja man har vel lov at drømme)

Skal jeg deltage i noget skal tidspunktet være LANGT mere gennetænkt, lige så skal jeg være sikker på det ikke bliver sådan noget med at vi står 10 mennesker og råber til hinanden for 400 ud af et forbrugsuget til 5 næser på 2000 er edder rasme MANGE penge.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2010, 15:21   #5
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
ikke at jeg ikke syntes det er en god ide at der bliver råbt op... men er der overhovedet nogen politikere på christiansborg kl. 17 til 18 en fredag aften lige inden jul??
Jeg havde selv den tanke at en fredag eftermiddag kl 15 er et dårligt valgt tidspunkt, jeg tror de allerfleste politikere allerede ved frokosttide vil have hastet ud af døren.

På den anden side, må man håbe der kommer noget presse, og dækker begivenheden, så kan politikerne jo få kendskab til det gennem nyhederne. Ligesom resten af befolkningen.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-12-2010, 12:14   #6
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja vi må håbe.. jeg har da læst om det andre steder så lidt opmærksomhed har der da været og er..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er de da ligeglade på Christiansborg lena Det er da strengt ! 8 08-07-2008 13:11
Nyt brev til Christiansborg lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 04-09-2007 17:04
Brev til Christiansborg sendt 31.08.07 lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 31-08-2007 23:19
Brev til Christiansborg lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 24-08-2007 07:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension