K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2012, 22:49   #1
KatrineB
Afhængigheds tegn af K10
 
KatrineBs avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Lokation: Mariagerfjord
Alder: 42
Indlæg: 363
Blog Indlæg: 9
Styrke: 18
KatrineB er ny på vejen
Opsigelse i flexjob

Tænkte at her måske lige var et par kloge hoveder tilstede.

Jeg blev jo sagt op pr 1-2-12 pga jeg ikke var helt sikker på om jeg kunne klare mit job som rengørings dame på et plejehjem.


jeg er jo sagt op med 4 mdrs opsigelse fra Feb til og med juni men min opsigelse kan annuleres hvis jeg føler at mit psykiske bliver så stabilt at jeg i mellemtiden vil kunne klare mit job igen fuldt ud,jeg syntes allerede at det hele tegner lyst.

problemet er så nu at jeg jo går i en uvished på om jeg er købt eller solgt og det tærer altså ufattelig meget på kræfterne,jeg fik afhvide af min chef i dag at jeg først kan få svar på om jeg kan blive genansat 1 juni
kan det virkelig passe at jeg skal gå i 4 mdrs uvished hvor jeg ikke ved om jeg skal stoppe eller blive ??

har de virkelig lov til at trække den sådan ud,jeg vil os mene 3 mdr opsigelse men det kommer an på hvor længe man har været ansat siger min chef Hmm mystisk.

knus Katrine
KatrineB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2012, 00:55   #2
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
4 måneder er da en god længde på en opsigelse. Normalt får man sparket med en måneds varsel. i andre fag er der helt ned til 14 dage og er du løst ansat, er det fra dag til dag.

Ville være bedre hvis du var var fritstillet, så du ikke sku' møde på job, men få din løn.

Med de problemer du har haft på arbejdspladsen, er det også et spørgsmål om de fortjener at ha' dig ansat, eller om du skal se dig om efter noget andet.

Du kan jo også melde dig syge i en del af opsigelsesperioden, det må du gerne.
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Opsigelse af flexjobber maltheemily Spørgsmål ang fleksjob 17 21-08-2013 16:04
Opsigelse af løntilskud LINGLING Dit og Dat 0 28-01-2013 18:07
flexjob / opsigelse Fistermis Spørgsmål ang fleksjob 5 16-02-2011 12:37
Opsigelse af flexjob hvad så ? Sund34 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 09-01-2010 23:44
Opsigelse blackcatz Spørgsmål ang fleksjob 3 02-02-2006 19:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension