K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2011, 13:08   #1
lisapigen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2008
Lokation: Vilsund
Indlæg: 76
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
lisapigen er ny på vejen
Spørgsmål om FTP.

Nå, men en masse ting går rundt i hovedet på mig, her får i nogle spørgsmål:

Min sagsbehandler skriver blandt andet d. 15feb
Men det jeg påtænker at gøre er som sagt, at drøfte din sag mundtligt med vores lægekonsulent når hun kommer igen i næste uge. Alt efter hvad hun siger i forhold til status fra psykiater påtænker jeg at tage din sag med på et teammøde til en generel drøftelse, hvor leder, konsulent samt lægekonsulent deltager, da jeg fortsat ikke mener RCA er en mulighed på nuværende tidspunkt. Du skal dog være klar over, at beslutningen om hvorvidt jeg mener din sag er klar til et teammøde kommer an på hvad lægekonsulenten siger i forhold til det videre forløb, helbredsmæssigt.

Jeg mailer endnu engang hende for en "opfølgning".

Min sagsbehandler skriver blandt andet d. 23feb
"Har drøftet din sag mundtligt med vores lægekonsulent, men hun ville gerne have sagen ind så hun kan lave en skriftlig vurdering. Hun vil dog gerne vente indtil jeg har fået status fra din bostøtte, da det vil give et billede af hvordan du fungerer i hverdagen samt hvad i arbejder med."


Min sagsbehandler skriver blandt andet d. 24feb:
"Jeg kan godt forstå du er frustreret over den lange sagsbehandlingstid, men før jeg kan tage din sag med på et teammøde er jeg nødsaget til at vide, at alle muligheder er udtømte og derfor er det vigtigt, at jeg venter på den status fra din bostøtte og venter på en ny lægekonsulentvurdering. "


Statussen fra Bostøtten er sendt til hende og jeg har stadig intet hørt. BAH!

Nuvel, så læser jeg herinde, man skal ha udarbejdet en ressourseprofil, i samarbejde mellem sagsbehandler og jeg for at kunne "søge" FTP - Er det sådan det forligger, eller har jeg misforstået noget?

Hvis det er sådan, så vil det sige, jeg endnu engang har spildt, en måned på at vente og vente og vente, hvor vi kunne evt ha lavet den RP ?

- Er der nogle svarfrister omkring Lægekonsulenten? Jeg har jo været ude for at vente længe tid en 7måneder på sådan en Og hvergang "Vi venter endnu" - "Der er travlt" - så trækker de den tilbage, og sender den til "vurdering" ved Speciellægen som har lavet en speciallæge erklæring, også kører hele møllen igen. Så gik jeg selv 2010 i April til Psykiater, og nu er det så han har konkluderet at min arbejdsevne er ubetydelig, men at der er mulighed for en senmoding, pga min personlighedsforstyrrelse, men det er ikke sikkert det sker. Og så er det så den skide lægekonsulent vil ha de papire fra min bostøtte, som de alligevel ikke gider bruge, vi har lavet sådanne skemaer som ligger, for mit funktionsniveau, som jeg henviste til, det gad sagsbehandleren ikke engang svare på omkring dette...

jeg er NOGET desperat. Jeg er som sådan ligeglad med pengene og alt andet, jeg vil bare gerne snart ha fred. Jeg kører på pumperne, og der skal ikke meget til at vælte korthuset for mig! (er sq bange for hvad det ender med for mit vedkommen) 11år i systemet, har virkelig sat sine spor, især de sidste mange år.

Noget jeg kan gøre mere, ud over jeg idag har rykket hende for ENDNU en opfølgning!

Lisa
lisapigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
§20 spørgsmål. phhmw Politik og Samfund 13 19-05-2015 08:11
Spørgsmål til i FP som er i job.. maja-bell Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 15-11-2012 08:29
Spørgsmål Hamselv Spørgsmål ang fleksjob 27 20-11-2010 15:31
Et par spørgsmål til FP Zania Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 28-05-2010 14:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension