K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2009, 23:13   #31
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
Lige en PS

Skriv aldrig under på noget som ikke er fyldest gørende og som tegner et godkendt billede af dine behov og hensyn.

Good luck
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 11:32   #32
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Borroe hvis det er en virksomhedspraktik som flekser mhp fastansættelse så er det som udgangspunkt så kort som muligt og maks tre måneder , i særlige tilfælde kan det forlænges men det skal tydeligt fremgå af forlængelsen hvorfor den skal forlænges og du skal være med i forløbet og være enig i dette...
(og ikke mindst så skal man være rimlig sikker på at det ender med en ansættelse ) det er i disse virksomhedspraktikker det kan være en god ide at være i fagforening ...

I min verden er der ikke noget der berettiger til 9 mdr virksomhedspraktik og jeg ville selv nægte det, men kender til flere andre der også har været så længe i praktik fordi de håbede og det har været på tynde grundlag som travlhed hos jobkonsulent ferie i virksomheden , julen stod for døren osv osv ...

så udgangspunkt så kort tid som muligt , maks tre måneder og den skal forlænges hvergang med en begrundelse ...

macan i dit tilfælde er det jo en arbejds prøvning som jeg læser det og her kan det godt være lidt mere flydende fordi man jo netop skal afprøves ..

Men er der nogen faste hensyn og noget fast man ved så skal det naturligvis med fra start af .. jeg har feks så jeg ikke kan / må løfte mine arme over skulderhøjde , skal hvile flere gange i løbet af dagen, skal have mulighed for at gå og stå , ikke gå langt , ikke sidde ved computer længere tid af gangen have fladskærm osv ... de ting kommer til at fremgå af min kontrakt når jeg starter i arbejds prøvning lige som der er lavet en liste som bliver afleveret til leder af virskomheden (hvis det nogen sinde lykkedes at finde en )
  Besvar med citat
Gammel 19-06-2009, 13:01   #33
mcan
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 16
Styrke: 15
mcan er ny på vejen
Hejsa
Jeg har i dag fortalt på jobbet til min kontaktperson hvilke problemer jeg går med og hun var da ved og få et chock, for hun har ikke fået alt det af vide, men det sørgede jeg så for og hvor var hun sød ved mig det blev jeg glad for og jeg fortalte hende at jeg ikke har den praktik kontrakt med som hun skal skrive under, fordi der ikke står noget om skånehensyn... Så er det at jeg tænker må jeg godt være der så længe den kontrakt ikke er skrevet under ved i det?

Ang arbejdspraktik så skal jeg være ude i den i 7 uger.
mcan er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension