K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2015, 17:59   #21
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvis du er kommet frem til du ikke skal være der i længden, kunne du sygemelde dig til du bliver fyret, eller få jk til at acpsetere en opsigelse, ikke dig men jk.

Husk at får du det ikke bedere kan du få lavet en arbejdes skalde pga. det psysiske arbejdes miljø ( håber du har en fagbevæelse i nakken)

Men husk intet job er ens helbred værd og magter du det ikke er det en sygemelding, heller det end ens helbred, har selv prøvet at være i et job, hvor jeg hverdag stod og tænkte på, hvad sker der så af negative ting i dag, min læge sygemeldte mig til min jk fik mig opsagt, uden kærentæne i ledigheds ydelsen
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2015, 18:27   #22
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
hvis du er kommet frem til du ikke skal være der i længden, kunne du sygemelde dig til du bliver fyret, eller få jk til at acpsetere en opsigelse, ikke dig men jk.

Husk at får du det ikke bedere kan du få lavet en arbejdes skalde pga. det psysiske arbejdes miljø ( håber du har en fagbevæelse i nakken)

Men husk intet job er ens helbred værd og magter du det ikke er det en sygemelding, heller det end ens helbred, har selv prøvet at være i et job, hvor jeg hverdag stod og tænkte på, hvad sker der så af negative ting i dag, min læge sygemeldte mig til min jk fik mig opsagt, uden kærentæne i ledigheds ydelsen
Det finder jeg jo så først ud af om lægen vil i morgen.
jeg håber hun vil give mig den sygemelding,så jeg kan få lidt ro på mig selv.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2015, 20:19   #23
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det er jeg sikker ens psyke er vigtig
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2015, 13:20   #24
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Kunne være en mulighed at få en samtale med dine 2 nævnte chefer og få dem til at bekræfte, at de har accepteret en undskyldning og I starter på en frisk, så du ikke - måske endda uberettiget - skal gå rundet og føler dig i en "lidt truet" situation.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2015, 20:03   #25
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Kunne være en mulighed at få en samtale med dine 2 nævnte chefer og få dem til at bekræfte, at de har accepteret en undskyldning og I starter på en frisk, så du ikke - måske endda uberettiget - skal gå rundet og føler dig i en "lidt truet" situation.
så kom jeg endelig til egen læge og hun bekræftigede mig i at det var stress og udbrændthed jeg havde. og derfor reageret så voldsomt i fredags.
så tog jeg efterfølgende tlf. og ringede til min arbejdsplads og fik så fat i min ene chef,hvor jeg så fortalte jeg lige var kommet ud fra lægen af,hvor jeg så fortalte hende at lægen fortalte mig det var stress jeg havde fået.
og hun blev glad for jeg havde taget kontakt til min læge,så hun og min anden leder fik afvide hvorfor jeg havde reageret så voldsomt på det hele.
min læge sagde så også at hun synes jeg skulle tage på arbejde på torsdag,så jeg ikke kom til at gå helt til mandag næste uge med masser af angst og stress over hvad der nu sker når jeg møder ind igen.
og det har hun nok meget ret i min læge.
men er nu skeptisk efter en kommentar min ene leder fyrede af,inde ved mødet i fredags. ( der røg nemlig lidt ridser i lakken der.)
men nu må jeg jo se hvad fremtiden nu bringer,jeg kan jo ikke gøre fra eller til alligevel hvis hun vil af med mig.
men jeg er også afklaret med det ikke er der jeg skal være resten af mit liv.
plus jeg allerede i dag har ringet lidt rundt,for at søge noget andet.
efter 7.år samme sted kunne er også rart hvis jeg kan finde noget andet,hvor jeg måske kan starte på en frisk.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2015, 04:07   #26
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej


du lyder til at være et fantastisk varm og kærlig menneske

men derfor skal man ikke finde sig i alt og gå og være utryg. der er ikke noget værre i hverdagen end når et job fylder " negativt " det går udover en selv ens humør , familieliv mv.

hvis din leder ikke kan glemme og komme videre , er min personlig mening hun er en dårlig leder . iden forstand at hun må have forståelse for alle kan have en dårlig dag og " eksploderer " og du har undskyldt og så skal du ikke undskylde mere.

jeg ville prøve i værste fald ( har selv været fleksjobber ) at prøve at regne på den værste af den værste mulighed. hvordan du evt ville klare en lønnedgang hvis du evt skiftede job. bare for at være forberedt , sådan føler jeg du har det . at du hellere vil være forudseende end noget pludselig kommer . og så ved du det.. hvad der ville ske med jeres økonomi og hvordan i evt klarer den

du må ikke gå og være ked af det og føle dig utryg på dit arbejde, det er ikke det værd. husk det..

håber dog i finder en løsning, så du igen føler dig værdsat,glad og tryg ..
så går dagen også meget nemmere...

pas godt på dig selv og sørg for at få hvilet

krydser fingre.

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension