K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2015, 13:13   #181
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Hej Star

Du skal ikke være bange for at teamet ser dine følelser, jeg troede også jeg var sej og ikke ville blive berørt, begge de gange jeg har mødt teamet, men begge gange var jeg meget berørt , og jo der blev fældet mere end en tåre.

det er jo bare med til at de ser at det er et menneske der sidder overfor dem, og det er jo din fremtid det drejer sig om, så vi har alle gode grunde til at blive berørt af situationen.

Når din sag er gjort klar, så brug ikke mere energi på hvad der står, brug i stedet din energi på at forberede dig på at beskrive en typisk dag for dig, det vil de nok spørge om. hvad din sygdom gør ved dig, dit overskud mv.

du kan til møde fortælle at når du gør sådan og sådan, har det de og de konsekvenser for sygdommen, overskud til andre ting. mv. meget af dette er forhåbentlig også beskrevet i din forberedende del, men mit indtryk er at de,(ihverfald i min kommune) gerne ville høre det med egne ord.

håber det bedste for dig
vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2015, 17:13   #182
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Jeg blev også meget berørt da jeg mødte rehab teamet. Min bisidder holdt overblikket. Så det vil jeg anbefale. Hav en bisidder med.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2015, 22:13   #183
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Hej

Jeg blev ringet op ad min Sb. Der fortalte at min Læ 265 er blevet
For gamel til at blive sendt videre til rehab team(over 3 mrd) og om det var i orden at hun ringede til min egen læge for at høre om der er sket noget nyt?

Jeg sagde selfølgelig ja det måtte hun gerne, men
Det irritere mig, er det noget der kan få indflydelse på
Teamet? Skal mødes med sb. Om nogle dage for at gennem gå sagen igennem igen
Er der noget jeg speciælt skal være OB's. På
Ang. Overstående?

På forhånd tak
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2015, 22:41   #184
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Medmindre der faktisk er sket noget med helbredet inden for de sidste tre måneder så behøver du ikke bekymre dig om det...

Det vil faktisk gøre sagsbehandlingstiden kortere hvis SB kan nøjes med at ringe for at få at vide om der er sket nyt....kontra hvis hun skulle bede om en ny attest...

Men er der sket nye ting inden for de tre måneder....ja så ville jeg være urolig for om disse ting kommer med i journalen og på mødet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-01-2015, 23:19   #185
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Medmindre der faktisk er sket noget med helbredet inden for de sidste tre måneder så behøver du ikke bekymre dig om det...

Det vil faktisk gøre sagsbehandlingstiden kortere hvis SB kan nøjes med at ringe for at få at vide om der er sket nyt....kontra hvis hun skulle bede om en ny attest...

Men er der sket nye ting inden for de tre måneder....ja så ville jeg være urolig for om disse ting kommer med i journalen og på mødet...
.

Nej det er ik sket noget nyt, Ok mange tak Web
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2015, 19:37   #186
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Jeg vil gerne have affrapoteringen med til rehab. Teamet som bilag fra mit seneste arbejdsprøvning, men sammen med MINE egne kommentar, som de har taget til efterretning. Da der var punkter til den som jeg ikke var enig i.

Kan sb. godt afslå dette?
Og hvis sb. Vælger at gøre dette må hun det? Er der en evt. Pagraf jeg så ifald kan henvise til?

På forhånd tak.
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2015, 19:51   #187
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du vil have med....

Men du vil altid kunne tage alt det med du selv ønsker...og hvis der er noget SB ikke mener skal med....ja så tager du det selv med og aflevere og fortæller grunden under mødet..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2015, 21:56   #188
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du vil have med....

Men du vil altid kunne tage alt det med du selv ønsker...og hvis der er noget SB ikke mener skal med....ja så tager du det selv med og aflevere og fortæller grunden under mødet..

Kære Web..

På mit sidste praktik/arbejdsprøvning hos REVA fik jeg tilsendt en affrapotering/udtalelse sidst i rapporten stod der "har du kommentar/indsigelser til rapporten"
Ville de gerne høre fra mig.

Og det havde jeg i den grad, så min datter skrev hele rapporten
Påny hvor jeg derefter skrev mine egne kommentar/ indsigelser
Til hver punkt. jeg skrev til sidst at hvis de var uenige i det jeg havde skrevet
Var de velkommen til at kontakte mig.Det gjorde de ikke.

Efterfølgende fik jeg brev om at de havde modtaget
Affrapotering med mine kommentar og at de tog det til efterretning,
hvad jeg så tolker som at de har læst mine kommentar
Og "godkendt det"

Og det er det jeg gerne vil have med, fordi rapporten ikke var fyldsgørende, der var mangler, den var nedværdigende beskrevet, og en masse vigtige og relevante oplysninger om mig som jeg gerne ville påpege
Også bla. samtaler til opfølgningsmøderne som ikke var beskrevet, som kan have afgørende betydning for hvordan teamet ser min sag.

Jeg ved ik om teamet vil have tid til at læse det?

De havde skrevet en rapport på 1 1/2 A4 side knap og med mine indsigelser/ kommentare fylder det 9 eller 10 A4 sider.

Så det var endeligt bare det??
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2015, 22:22   #189
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Okay...men ved du om den rapport er uden dine kommentarer eller med dine kommentarer...

Du kunne måske aflevere den kopi du har...med dine kommentarer....til kommunen og bede om at få den lagt ind i din sag....altså hvis du mener at kommunen har fået en rapport uden dine kommentarer til den...

På den måde ligger den i din sag og hvis der kommer noget op på mødet om den rapport...ja så kan du jo henvise til det du har afleveret...

Du skal absolut ikke bekymre dig om hvad de har tid til eller ej...det er IKKE dit problem.....men deres problem...

Men jeg kan ikke rigt se om du faktisk ved at din Sb ikke vil have disse kommentarer med på mødet eller om det bare er noget du mistænker denne for...

Uanset kan du jo godt aflevere det du selv har...sådan at du med 100 % sikkerhed ved at det ligger i din sag....og du dermed kan henvise til det evt under det møde..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2015, 23:36   #190
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Okay...men ved du om den rapport er uden dine kommentarer eller med dine kommentarer...

Du kunne måske aflevere den kopi du har...med dine kommentarer....til kommunen og bede om at få den lagt ind i din sag....altså hvis du mener at kommunen har fået en rapport uden dine kommentarer til den...

På den måde ligger den i din sag og hvis der kommer noget op på mødet om den rapport...ja så kan du jo henvise til det du har afleveret...

Du skal absolut ikke bekymre dig om hvad de har tid til eller ej...det er IKKE dit problem.....men deres problem...

Men jeg kan ikke rigt se om du faktisk ved at din Sb ikke vil have disse kommentarer med på mødet eller om det bare er noget du mistænker denne for...

Uanset kan du jo godt aflevere det du selv har...sådan at du med 100 % sikkerhed ved at det ligger i din sag....og du dermed kan henvise til det evt under det møde..

Tusind tak for svar Web.

Nej jeg har set alle bilag det skal sendes til rehab. Teamet
Og den min sb. Har lagt i er rapporten UDEN min kommentar.

Jeg har efterfølgende mailet at jeg gerne vil have den med
Hvor i mine kommentar fremgår, men efter 10-12 uden at have hørt
Fra min Sb. Ringede sb. Og sagde at vi kunne mødes og se det igenem
Igen og få sat en underskrift?



PS. Jeg har tilsendt hende rapporten
Star er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension