K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Fremtiden for fleksjob og førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Fremtiden for fleksjob og førtidspension Her vil vi debattere og skrive nyt om den nye førtidsepensionsreform som pt er under opsejling

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2010, 16:29   #11
creek
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 23
Styrke: 14
creek er ny på vejen
jeg magter heller ikke mange timer og jeg kan ikke overskue at lave af kontanthjælp resten af mit liv....
creek er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 16:34   #12
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
det blive også med mig

kan magte ikke end 15 timer om ugen så man kan tjenne ingeting for de timer så jeg vil forsætte hele mit liv på konthj.

det er trist hvad regering gøre mod syge folk meget TRIST
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 16:36   #13
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
hvis de vedtager de forslag

hvornår det træde ikraft....
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 16:42   #14
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Der har før været tale om, at de foreslog at man skulle lønnes for de timer man arbejder og så får suppleret op med ledighedsydelse. Men ved ikke om det er det, de vil nu. Men man kan da ikke leve af kun 15 eller 20 timers løn!!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 16:44   #15
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa alle sammen
jeg man bliver bange og fustrert når sådan noget er oppe at køre. for det er hele vores leve grundlag og vores canche der er tilbage. men jeg tror man skal passe på med at lave noget overilet eller panik løsning.. og se hvad tiden bringe. det er jo ikke noget er ved taget og jeg tro ikke bare man kan lade så mange syg mennesker komme i klemme det velger jeg at tro på i første omgang for ellers køre man sig selv helt ned på det. og det må vi ikke så i får lige alle en positiv tanke fra mig og vi ønsker os alle det bedste vil ske det er jo jul miraklernes tid
sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 16:53   #16
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
jeg kunne får førditspension . for 2 år siden men jeg sagde til min sagsbeh,. jeg vil arbejder så han sagde at de skal afprøve mig til flexjob.så jeg kan klare 15 timer nu men HVAD SÅ.. blive jeg sfraffet fra konthj. gå ned med indkømst bare trissssttttttt
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 17:35   #17
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
ligesom sanne mor, så tænker jeg, at lade være med , at I går fuldstændig i spåner eller panik (ved godt, nemmere sagt end gjort).

MEN selvfølgelig er regeringens udspil hårdt.
De skal vel have 'noget at deale med'. Vel skakspil som nu politik desværre er.

I mit lange forløb gik jeg så meget i panik, at jeg gik helt over grænsen... og hvor er jeg glad for, at jeg stadig er her.
Jeg t r o r ikke, at den reform bliver i nærheden af deres udspil og netop ingenting er vedtaget.

__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 17:36   #18
Peter Simonsen
Banned
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2009
Lokation: Assens 5610
Indlæg: 62
Styrke: 0
Peter Simonsen er ny på vejen
Jeg vil også lige kaste godt og grundigt rundt med positive tiltag og holdninger.

Selvom det er nogle ret modbydelige forslag, så er de ikke vedtaget endnu, så ingen grund til panik. Vi har det jo ofte med at se sort på mange ting som i sidste ende ikke bliver til noget alligevel.

Bevardet positive i jer som mennesker. (og jo jeg ved at det kan være svært) :-).

men jeg ved også at det betaler sig i længden. Se og find muligheder! de er derude...nogle gange kan de være pokkers svære at se og føle...Men der er altid en mulighed og tit er vi selv nøglen til at åbne for disse!

Mange venlige og smukke tanker til jer alle.

Kh

/Peter
Peter Simonsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 17:48   #19
Andepigen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: København
Indlæg: 157
Styrke: 14
Andepigen er ny på vejen
Er der nogen, der har kunnet finde de 16 konkrete initiativer, som nyhedsoplæseren nævner forslaget består af?
Andepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-12-2010, 17:54   #20
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andepigen Se meddelelser
Er der nogen, der har kunnet finde de 16 konkrete initiativer, som nyhedsoplæseren nævner forslaget består af?
Jeg har lige netop været inde og læse de forskellige forslag.... Kig ind i det link, som Zuza har sat ind... og derinde i højre side... :
http://www.k10.dk/showthread.php?t=15545
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension