K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-12-2010, 12:51   #11
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.792
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Når jeg nu har "mikrofonen"....

tillader jeg mig at nævne for dig:

Bemærk at i skrivende stund har vi 13 brugere og 126 gæster på K10.

Hvis du tror at de 113 gæster er moster Anna fra Nørrerum Snede tager man fejl.

Det er journalister, journalisthøjskolen, narko-behandler, sagsbehandlere, socialrådgiver, forvaltningschefer, kommunaldirektører, politikere og andre professionelle der sidder og suger til sig.

Vi her på K10 er blevet beskyldt for at give "fiduser" til andre borgere for at fake sig til ydelser fra det offentlige..... hvilket er helt i strid med virkligheden.

Vi er stort set ansvarlige og fornuftige medborgere som sammen med de professionelle er bevidste om at RETSSIKKERHEDEN her til lands, har fået en svær form for "gigt" i sine lemmer.

Hvilket du selv pt får at føle på din krop.

Held og lykke med det hele.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forstår ikke brev mht ferie-håber nogen kan hjælpe? Sanne33 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 14-10-2012 21:44
Håber der er nogen der kan hjælpe.. solsikke Alt det andet 9 07-09-2011 10:53
Håber der er nogen der kan hjælpe mig fie123 At søge førtidspension 3 15-08-2011 17:10
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.... busser24 Alt det andet 8 23-02-2011 01:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension