K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-05-2009, 08:21   #1
elbi
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-05 2009
Indlæg: 1
Styrke: 0
elbi er ny på vejen
Question Bijob og Fleksjob

Hej, jeg er for øjeblikket i en position, hvor jeg muligvis ender i fleksjob. Jeg har i mange år ind imellem haft bijob som musiker/danser, hvor jeg har tjent en smule penge ved siden af det almindelige job eller mens jeg har været arbejdsløs.
Har nogen af jer erfaring med at have bijobs sammen med fleksjob. Kan man overhovedet det?
Mange hilsener
elbi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2009, 12:28   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er en ting der tit har været debatteret her , for hvad er et bijob ...

Man skal være forsigtig med bi job for i og for sig så kan man jo se sådan på det at har du et bijob hvorfor så ikke i stedet for lægge alle dine kræfter på dit fleksjob og så komme op i tid til gavn for arbejdsgiver ...

Så det er noget man skal tænke sig godt om med inden man gør det, og i og for sig så er det jo også fair nok at man forlanger at arbejdsevne ud over det man er visiteret lægges på ens fleksjob ...

Men men det er jo ikke så simpelt for det kan jo være ens hobby man kan tjene lidt på (musik i weekenderne ) men altså man skal tænke sig godt om og der er forskel på kommuner og jobkonsulenter, jeg har fået at vide at jeg kan droppe K10 og i stedet for bruge lidt mere tid på jobbet, .....

Hmmm den slap min jobkonsulent ikke afsted med for et eller andet sted så er K10 jo ikke meget anderledes end dem der har pennevenner eller chatter..

det er på mine vilkår og kun hvis jeg føler jeg magter det ...

Men det er bare et eksempel på hvordan en jobkonsulent kan gå i små sko (det var inden jeg overdragde siden helt til webmaster) i dag vil hun skulle forbyde mig at skrive på nettet

Men ergo tænk dig godt om og tag også lige en diskussion med dig selv om det er et bijob der kan retfærdiggøres ...

Er det et par timers musik i weekenden, så er det nok noget andet end at du tager ud og spiller hver dag efter jobbet
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Bijob som flexjobber Chin Spørgsmål ang fleksjob 3 05-05-2010 09:24
vedr. bijob kmmgyt Spørgsmål ang fleksjob 2 17-04-2010 11:31
debat om fleks med bijob superhoax Alt det andet 10 29-12-2009 23:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension