K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-06-2009, 18:04   #21
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Så I programmet Praxis, Hvor Anette Heick og en anden person,
Fik fjernet allergi af en mand fra OUH, Anette Heick fandt ud af.
at hun som 2 årig var blevet bange for græs og lign, og havde derfor
udviklet allergi overfor det, utroligt, men de blev helbredt.
Mht. ånden i glasset, clairvanter, healere, spåkoner og horiskober,
så advarer mange præster om det, nogle kan godt fjerne lidelser,
men også påføre folk nogle, mange opsøger præster for at få hjælp,
efter at have beskæftiget sig med det okkulte, som det også hedder.
jeg har selv været hos et par spåkoner som fortalte noget, som de
på ingen måde kunne vide, men noget kom slet ikke til at passe,
Claiurvanter beskæftiger sig meget med ånder, har hørt om angst-
ånder, men har også set en som kunne se dem overalt, han var med
i åndernes magt for nogle år siden, hvor han var med til at uddrive
de onde ånder i et hus, en kvinde faldt skrigende i gulvet, det viste
sig at hun havde en ond ånd som gjorde at hun aldrig havde kunnet
spise med sin mand, det kunne hun nu, mange præster mener. at
de kontakter nogle får med de afdøde, er falske ånder, som også
er tilstede når man leger ånden i glasset, og at man også kan opleve
at se ind i andres tilværelse, tidligere liv hos andre under hypnose,
som hypnotisøren så siger at man har levet, hvad folk gør er op til
dem selv, og jeg håber du finder et svar.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2009, 18:30   #22
Gadefejer
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2008
Indlæg: 122
Styrke: 16
Gadefejer er ny på vejen
Jeg tillader mig, at gå lidt længere end blot at tvivle på alskens paranormale fænomener, alt den stund ingen lader til at være i stand til at kunne demonstrere deres evner under forsøg og ved gentagelser, så tilfældigheder og mulige fiksfakserier kan undgås, og ikke som i diverse opsatte kulørte TV programmer, ugeblade, vandrehistorier eller referater fra andenhånds begivenheder, der muligvis nok kan være reelt oplevede, men ikke derved nødvendigvis også kausale hændelser.

Angående ånden i glasset og såkaldte energier, så er det ikke spor mærkeligt, hvis hjertet galoperer eller det ligefrem kan føre til uheldige begivenheder, når folk oplever at glasset ligesom bevæger sig af sig selv (dog kun når de har fingrene på det). Og det er heller ikke mærkeligt, at mennesker kan blive underlig til mode over at træde ind i en sådan såkaldt ny ”virkelighed” og begynde at stille spørgsmål om liv og død. Har selv haft kontakt med "ond", der levede i 1700 tallet og døde af TB. Desværre kunne han ikke oplyse mig om koden på min fars bankkonto, men kun om facts der var kendte af de tilstedeværende, og faldt derved noget igennem i efterfølgende ræsonnementer.

Jeg er dog åben for beviser, reviderer gerne nogle opfattelser, og betaler gladelig for at blive ført tilbage til eventuelle tidligere liv, såfremt varen ellers kan leveres overbevisende. Dog har jeg ikke råd til at betale, hvad der allerede tidligere er blevet udlovet, vistnok 1 million dollars, til bevisførelse for paranormale evner.

Sidst redigeret af Gadefejer; 14-06-2009 kl. 18:37.
Gadefejer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2009, 18:44   #23
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Den åndelige verden er usynlig, ligesom vinden, du kan ikke se den,
men mårke den, du kan søge under hypnose, og finde en med speciale
i at føre folk tilbage i tiden, men selvom det sker for dig, hvordan så
bevise det, det er jo bare dig som bliver overbevist.
Mht. din ånd, hvordan fik du kontakt til ham?
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2009, 19:09   #24
Gadefejer
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2008
Indlæg: 122
Styrke: 16
Gadefejer er ny på vejen
Ja, det ville i så fald kun være mig, der blev overbevist, underholdt, fik mere mening, tro, tryghed eller et ”guddommeligt” perspektiv, og andres skepsis ville være generende eller ligegyldigt, endnu mere hvis jeg også fornægtede videnskabelige principper.

Den påståede åndelige verden er måske nok usynlig, men det forhindrer ikke derved en bevisførelse, i og med der hævdes at være usædvanligt vidende ånder og folk på jorden, der kan kommunikere med disse. Ikke svært at opsætte et eksperiment, hvis det har en slags objektivt gyldighed.

Jeg fik kontakt til ånden sammen med 2 andre og under en privat ”ånd i glasset seance”, hvilket var meget spændende så længe jeg troede det havde et virkeligt skær over sig. Har også besøgt en spiritist kirke i København, der også momentvis havde karakter af en smule realisme, ikke mindst for mange af de tilstedeværende, der kom i kontakt med afdøde venner og familie.

PS Men jeg kan kun opfordre til, at man sætter et beløb ind på min bankkonto, og jeg kan love, at der vil ske nogle ændringer i folks liv, afhængig af størrelsen, tværsummen og troen på mirakler.
Gadefejer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2009, 20:15   #25
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
hvorfor benægter du at have mødt en ånd, hvis dine 2 venner har
oplevet det samme?
Jeg tror de mennesker som vil udlove penge til den kloge mand,
kvinde ikke vil kunne opleve f.eks hypnose, fordi vedkommende
er så skeptisk, at de ikke vil underlægge sig forsøgene, og vil
man ikke gå ind i det, så kan man ikke hypnotiseres.

Mener ikke clairvoyanter kan føre en tilbage i tiden,
men kun hypnotisører, mht. at folk som hjælper andre folk,
herunder også kristne, så er det velkendt, at man ikke kan
se sig fri for sygdomme, kan bla. nævne Hans Berntsen, også
kendt under navnet Mission Danmark, ham og hans kone
holder helbredelsesmøder rundt om i Danmark, og de har begge
været igennem sygdom, har af andre hørt, at når man arbejder
med så mange ånder, psykiske og fysiske, ja, så kan man nok
få nogle selv, har også kendskab til et par healere som har fået
cancer, så jeg forstår godt din holdning.

Sidst redigeret af Tanja; 14-06-2009 kl. 21:03.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2009, 20:55   #26
Gadefejer
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2008
Indlæg: 122
Styrke: 16
Gadefejer er ny på vejen
Fordi jeg er overbevist om at glassets bevægelser i rundkredsen på bordet med valget af bogstaver, udelukkende var et resultat af de tilstedeværende personers (ubevidste) ”finmotorik” under spændingen og berøringen af det let opvarmede glas med det deraf følgende lettere glid over bordet. Det kan også underbygges ved, at den såkaldte ånd kun kunne fremkomme med historier eller med konkrete svar, som mindst een af de tilstedeværende kendte i forvejen – intet andet.

I øvrigt ville mange paranormale fænomener være til at bevise i et laboratorium uden man derved behøvede hypnotisere forsøgskontrollanterne. Disse påståede orakler, astralflyvende vejledere og flinke hjælpeånder kunne således føre bevis for deres viden om forskellige forhold på jorden. Det er vel ikke særligt svært at forestille sig et setup? Kommer du med en virkelig mirakelmager, så lægger jeg og sikkert også nogle kloge universitets folk, også gerne hovedet i blød for at afsløre den nye viden for hele verden. Indtil da vil jeg hævde, at der blot er tale om fidusmagere, indbildning eller (over)tro, hvilket slet ikke er uden betydning ligesom kalktabletter også kan have en vis virkning.

Sidst redigeret af Gadefejer; 14-06-2009 kl. 20:57.
Gadefejer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2009, 21:40   #27
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Jeg undrer mig også over at ingen har meldt sig.
Jeg synes ham fra OUH kunne være en kandidat, håber flere
har set ham i praxis, hvor han helbredte 2 personer for allergi,
så har i allergi, var det måske værd at prøve, og så koster det
ikke noget.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2009, 22:20   #28
Dorah
Elsker at være her på K10
 
Dorahs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 97
Styrke: 16
Dorah er ny på vejen
Stol på din sunde fornuft

Kære Tanja

Jeg syntes det er en udmærket ide at prøve at spørge en clairvoyant om han/hun kan se noget (?) fra din fortid eller i din underbevidtshed som kan udløse angst.
Deres evt. svar må du så forholde dig til, på samme måde som man iøvrigt forholder sig til alle andre gode råd ....

Hvis den claivoyante rammer plet...så skal du jo nok finde ud af det.

Noget helt andet...jeg er multiallergiker og læser derfor alt hvad der findes om emnet...lidt overraskende...læste jeg så at binyrebarken der udsender hormonet Histamin når den "udsættes for fare" og at det sommetider ikke er logisk...
F.eks...hvorfor skulle mælk, peanuts eller nødder være farlige ?

Så kunne hormonet blandt alle andre kendte reaktioner, som rødmen, blister og blærer, hævelser, opkastninger og diarre...også reagere med angstanfald.

Så angst kan komme af mangt og meget og behøver ikke nødvendigvis være et traume i barndommen.

Angst kan derfor også skyldes en "allergisk reaktion"

Kunne jo derfor være interessant hvis en clairvoyant kunne slå hovedet på sømmet med at finde en årsag, man ikke lige havde regnet med.

Det kan jo aldrig skade at høre en andens mening...
Så bare stol på dig selv.

Knuzer
Dorah
Dorah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2009, 23:33   #29
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Hej Dorah
Det var godtnok Enteneller som stillede spørgsmålet,
men vi lader selvfølgelig svaret gå videre til hende.
Jeg ved ikke om du så programmet praxis, hvor en
person fjernede allergi hos bla. Anette Heick, det var
netop kommet fordi hun var blevet bange for bla.
græs, da hun var 2år, har tidligere nævnt, at
personen som hjalp var fra OUH, men det er ikke korrekt,
prøv evt. at læse under Praxis allergi ,det er abenbart
nogle som er beskæftiget ved egen klinik, og mod betaling,
der stod muligvis noget om fødevareallergi.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2009, 08:01   #30
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Godmorn´,

Jeg håber bare ikke at hun hitter ud af at jeg skulle være allergisk overfor kaffe fx. 7, 9, 13 for så går jeg da i brædderne.

Har lige haft mine skønne unger sovende og hvor jeg ofte bliver lammet af angst og smerter primært her om morgenen, så har jeg det udemærket nu, blot med et smerte niveau på 3 og det er jo bare skønt. Kaffen har jeg heldigvis også fået og jeg nyder den og kan mærke at jeg denne gang vandt over min angst. Men jeg er nødt til at finde ud af hvorfor den kommer når jeg har mine unger, for jeg vil jo for alt i verden gerne have dem sovende noget oftere.

Min veninde sagde også at der i programmet "Kernesund familie" var et barn med Damp/Adhd hvor de havde fundet ud af maden, det han spiste gjorde meget ved hans tilstand og det har jeg også hørt om Asberger og det er jeg da slet ikke i tvivl om. Det må jeg i gang med at se på senere for det menes også at jeg har ADHD træk. Men hvor er jeg glad for at jeg håndterde min angst med mine unger hertil morgen så jeg ikke skulle ligge og græde som pisket af smerter og over ikke at kunne klare mine dejligste skønne unger.

Há en super god dag til alle. Fint nok at fortsætte tråden som den gør, blot bi alle holder os til vores sunde fornuft.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Årsag til migræne måske fundet sun-lady Et godt link! 4 17-10-2012 01:41
Oplyse årsag til sygemelding fra aktivering? annagw Alt det andet 56 03-08-2011 09:36
Psykiske lidelser årsag til 8.700 nye førtidspensionister i 2009 Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 01-07-2010 08:20
Pension, årsag Trold At søge førtidspension 38 30-12-2009 00:37
DIAGNOSE - ÅRSAG OG R O D thor01 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 22-10-2008 22:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension