K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2012, 15:41   #11
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hej MIN
jeg vil personligt blive væk, og så vil jeg bruge tiden på at få fat på min SB, og igen igen forklare der er gået noget galt, det hjælper jo ikke at du møder op og så efter 20 min går grædende hjem.. Så enten mød op på kommunen eller ring, bare få fat på hende, og husk få alt på skrift, og nej du skal ikke skrive under på noget, du ikke har været med til, hvis SB mener du skal så skriv under men tilføj du ikke aner hvad du har skrevet under på
HELD OG LYKKE TIL
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 18:15   #12
MIN
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2012
Lokation: Midtjylland
Alder: 49
Indlæg: 13
Styrke: 13
MIN er ny på vejen
Jeg har skam gemt de mails jeg har sendt til jobcentret, og anmodet om bekræftelse på modtagelse... *S* men som det ikke kan undre, så sker det heller ikke... Tror den nye taktik er at hvis man ikke svarer mig, så eksisterer jeg bare ikke.

Har besluttet at jeg tager af sted igen i morgen, men igen tager kontakt til jobcentrets ledelse, for det her er bare så forkert. Skal lige siges at den søde aktiveringsdame også mente at det her er chikane fra sagsbehandlerens side, så hende vil jeg gerne holde mig gode venner med... Hun lød faktisk som om hun ville hjælpe mig...
MIN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 19:17   #13
tm1978
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Indlæg: 264
Styrke: 13
tm1978 er ny på vejen
Jeg synes det lyder som om du skal finde dig en bisidder, som kan hjælpe dig, for det lyder helt forkert i mine ører, at kommunen tillader sig det de gør.
Men godt valg at du tager afsted, for så kan de i hvert fald ikke sige at du er usamarbejdsvillig. Måske den søde dame vil skrive ned at hun synes det er helt forkert at du bliver sendt i jobprøvning...
tm1978 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 19:47   #14
MIN
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2012
Lokation: Midtjylland
Alder: 49
Indlæg: 13
Styrke: 13
MIN er ny på vejen
Har overvejet at finde en bisidder, men jeg har ingen ide om hvor jeg finder sådan en. Og hvordan jeg vælger rigtigt

Jeg har vendt sagen med en advokat, men må også erkende at jeg så absolut ikke har råd til at betal det hun koster.

Som det er lige nu, så vil jeg ikke underskrive noget som helst, fordi jeg føler at de vil snyde mig... Men jeg har pænt meddelt at jeg ikke kan underskrive jobplan fordi jeg ikke er blevet hørt og den er ukorrekt, og aktiveringstilbudet fordi jeg ikke mener de må gøre det lige nu.

Så med det i baghovedet samarbejder jeg så vidt mulig, dog uden at give køb på mig selv
MIN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 20:57   #15
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
Det lyder som en god løsning. Du får sagt fra men er samarbejdsvillig.
Sind foreningen har bisiddere, prøv at kontakte dem.
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-03-2012, 22:08   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MIN Se meddelelser
Skal lige siges at den søde aktiveringsdame også mente at det her er chikane fra sagsbehandlerens side, så hende vil jeg gerne holde mig gode venner med... Hun lød faktisk som om hun ville hjælpe mig...
Det lyder som en god idé.

Mød op hver dag, så vidt du kan, men pas på dig selv og gå hjem når du kan mærke, at du har fået nok.
Og benyt dig så af den hjælp du kan få fra stedet.

Hvis du scroller ned på denne side kommer du til "Skemaer til at printe ud", her er der skemaer du kan benytte til at skrive dagbog: http://www.k10.dk/showthread.php?t=3684

Der er en anden type dagbog her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog

Jeg tror det er en god idé om du skriver dagbog, så du kan dokumentere hvordan din tilværelse er når du er sendt ud i noget.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2012, 11:03   #17
MIN
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2012
Lokation: Midtjylland
Alder: 49
Indlæg: 13
Styrke: 13
MIN er ny på vejen
Dag 2.

Jeg kom ikke engang ind i lokalet i dag, før angsten meldte sin ankomst, stod 10 min foran døren og kæmpede, men kunne ikke. Jeg endte igen i tårer og med vejrtrækningsproblemer. Min søde dame sendte mig hjem og siger de tager hånd om det, og hvis det ikke er afklaret inden torsdag, så skal jeg melde mig syg, de har set hvordan jeg reagerer og det er ikke acceptabelt. SÅ nu venter jeg.... IGEN...

Er begyndt på min dagbog, men igen så er det svært, fordi det hele jo sker indeni, og er underlige følelser.... Men prøver... Jeg har jo ikke ondt...
MIN er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2012, 21:39   #18
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MIN Se meddelelser
Er begyndt på min dagbog, men igen så er det svært, fordi det hele jo sker indeni, og er underlige følelser.... Men prøver... Jeg har jo ikke ondt...
Det vigtigste er, at du får beskrevet hvordan du reagerer i de situationer, hvis du vil bruge en form for en skala, så kan du selv lave en, du er jo den, der kender dig bedst.

Og der er jo ingen der siger, at der skal være 10 punkter.

Formålet med smerteskalaen er, at hvis man afleverer en kopi af smerteskalaen sammen med første omgang af dagbogen, så kan man fremover blot skrive et tal i stedet for, at skrive den samme lange forklaring om smerter flere gange hver dag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2012, 23:37   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvor godt du har ''den søde dame'' jeg er sikker på, hun nok skal få fat i både sagsbehandler og jobcenter, og få rystet ind i dem, at du simpelthen ikke MAGTER det!!

Skynd dig også lige at få en tid hos din læge og fortæl, at du er blevet dårligere og er blevet mere angst, men at du har forsøgt at møde op som påkrævet.

På den måde har du hele netværket i ryggen og MED inde i din sag!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2012, 07:49   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ninja Se meddelelser
Skynd dig også lige at få en tid hos din læge og fortæl, at du er blevet dårligere og er blevet mere angst, men at du har forsøgt at møde op som påkrævet.

På den måde har du hele netværket i ryggen og MED inde i din sag!
Ja, det er vigtigt, at have lægen med på sidelinien.
Nogle sb'er kan finde på, at ringe til lægen, og så vil det jo være rart, om lægen er opdateret.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
§17 og jobplan. Maj-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 30 03-06-2012 12:11
Jobplan - hvad er det??? zuza Nyt om loven 3 09-04-2012 15:12
sygedagpenge stop 3 uger tilbage i tiden uden partshøring og uden afgørelse Miz Alt det andet 5 20-10-2010 19:26
Aktivering uden jobplan BirgitteSonne Alt det andet 10 11-12-2009 00:01
Jobplan... Multe Spørgsmål ang fleksjob 6 26-11-2009 22:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension