K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-10-2018, 21:46   #1
snoozz
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2015
Indlæg: 100
Styrke: 9
snoozz er ny på vejen
Kan du da ikke det? Fuck jer er sur !

Jeg for over 2 år siden disnagniticeret med kræft. Eller hvar det hedder, jeg har kræft.

Jeg har så gennemgået en masse udlidelig behandlig, men kun med stråler.

Men det er nu også slemt nok senfølger............. ja uvirkerksomhemme spytkirtler, og kender nok det hele...

Men så skal jeg da til tjek hvert halve år, de vil gerne lige tjekke det og det går som som regel også helt "Smertefrit", jeg kommer derned til hospitalet der er ca 1½ time og så må man lige ligge en time eller to på i buffer så der kam være samkørsel, Det er alt sammen fint nok!

Jeg skal jo ikke noget hele dagen så kan da godt gente 2-3 timer på en bus i hver nede.

Så jeg ringede naturligvis til Region Sjælland "transport-noget" for at sige "jeg skal væe på Næstved sygehus kl 13, kan i hjælpe mig?".

Og det kunne de godt, men til forskel fra tidligegee.... ! Der var det bare en formsag, du siger bare tiden du skal være i Næstved, så er vi der , no Questions aksked.

Nu jeg skulle til det begyndte de at blive decideret ubehagelige. Altså de begyndte at spørge om mærkelige ting som at hvad mine forældre eller min brog lavede, og hvorfor jeg ikke kunne bare tage toget?

Men alle jeg K10folk kender det nok.

Naturligvis kan jeg ikke blot tage toget, og så ville jeg heller ikke engang være bruger på K10..

PS jeg håber virkerlig der bliver dfunder en afløser inden nytår, ellers ved jeg ikke hvor jeg kan stillle spørsmåk omrking social-lov.

I får den lige i 2 "kapitler"....

Jeg fik en dom på 50 dage. Ikke vold eller noget det er også ligemeget for resten:

Kommunen stopper jo ens konanthjælp når man ikke er "toæ rådighed for arbejdsmarkdet" of det er man jo ikke hvis man sidder i fængsel.

Dog er der mulighed for at ved domme op til 6 mdr kan, og 3mdr SKAL kommumen dække ens husleje.

Så det kan godt være man kommer ud med bolig, men strømmen er bare slukket.....?

I må lige undskylde hvis jeg virker småfuld ;

Jeg får det bare ÆVVV ogver den nyhed med et K10 vikl lukke ned til nytår !

God vind i system-Danmark ! som ingen kan finde ud af ikke engang socialerådgiverne selv. !

Dette er ikke imod nogen socialrådgiver personligt, der burde nærmere være jurister for t holde styr på alle regler som vi andre skal, som Kontanthjælpmodtagere, fleksjov eller førtispension.

Tak for alt Alle med tilknytnig til K10

bliver her lidt endnu, frem til nytår. et svagt håve at nogen kan overtage siden ?
snoozz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2018, 15:45   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hej
Deter hospitalet der bestiller og betaler transport
https://www.regionsjaelland.dk/Sundh...transport.aspx

Tror nu osse, der er en del her på sitet, der kan tage toget

Håber osse nogen har energi/ mulighed for videreførsel af sitet
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2018, 19:19   #3
snoozz
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2015
Indlæg: 100
Styrke: 9
snoozz er ny på vejen
Hold da op jeg lyder fuld gg. Og det var jeg så også ;/

Men der er bestilt transport, og som altid skal jeg ikke betale noget, det tager Region Sjælland sig af, og dermed tak til dem
snoozz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2018, 07:30   #4
snoozz
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2015
Indlæg: 100
Styrke: 9
snoozz er ny på vejen
Altså rent teoretisk KUNNE jeg jo godt tage et tog og /eller en bus. Det har jeg gjort før da jeg skulle til Næstved af en helt anden grund (kriminalforsorgens kontor om at få fodlænke på fremfor i fængsel).

Der endte det dog med at jeg tog en taxa hjem som blev 850 kr, og jeg havde kun 600 kr, han blev skidesur

OG så er der også en vis tryghed ved at man bare kan .... altså når de har undersøgt mig færdig på sygehuset, så siger jeg bare ved skranken "nu er jeg færdig, bestil en bil" så går der 5 min, det passer med en smøg og en halv øl, så er der en bil der kører mig til min hoveddør.

Og uden jeg skal betale 1 krone. Det er dejligt.

Og så får jeg også dyrket min anden hobby som er biler, når man så tit kører i taxa, så får man prøvet en masse forskellige biler
snoozz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2018, 14:37   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Forstår ikke helt dit indlæg men syntes du skulle skamme dig oversat tage en taxa du ikke har mulighed for at betale, man kan jo kikke på deres pris mens man køre, tænk på at de også bare passer deres job.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension