K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2010, 11:55   #21
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Faren Se meddelelser
at gå glat for mig.

Jeg arbejder fuldtid, men er igang med at erkende, at det kan jeg ikke. Der er en kolossal uligevægt i mit liv, hvor arbejdet fylder alt og der ikke er tid til hobbyer eller venner - knap nok min kone og to drenge, selv ikke i weekenden, der skal jeg jo slappe af/sove, så jeg er frisk til om mandagen - derfor er mit mål at få bevilget fleksjob, så jeg kan få mere ligevægt i mit liv, så jeg lærer mine børn at kende og kan lære min kone at kende igen.

Jeg har dissemineret sclerose og bliver enormt udtrættet og det har til følge at jeg nok har en lidt kort lunte over for mine nærmeste, når jeg har fri.

Jeg håber jeg har gode chancer for at få fleksjob i den virksomhed jeg allerede arbejder i.
Det håber jeg for dig! Men forbered dig mentalt på sagsgangen hos kommunen! Min sagsbehandler besluttede at indstille mig til pension ultimo september (nu venter venter venter jeg så på ressourceprofilen), og jeg blev sygemeldt i april. Et meget, meget kort forløb, kan jeg se herinde på K10, men det har virkelig være hårdt for mig (ja, jeg føler mig som tudemarie, når jeg læser hvad andre har været igennem!!!) at gå det igennem.

Pøjpøj med det!!
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De Gyldne Håndtryk i statsejede/-støttede selskaber L.S. Politik og Samfund 0 23-04-2012 08:13
Pension eller ikke pension mimmi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 13-02-2007 13:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension