K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-06-2017, 08:39   #1
Mitte
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-05 2010
Indlæg: 15
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Mitte er ny på vejen
Praktik

Hej Jeg er PT i praktik men jeg kan ikke klare jobbet, er det ok at stoppe, og hvad med min ledighedsydelse? VH/Mitte
Mitte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 09:01   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvis du er fleksjobber skal du kontaagte job konsulenten , måske kan di arbejde laves om

men kan du ikke magte jobbet skal du ikke have det men ha altid din jobkunsulent med på banen, praktikken er jo netop lavet for at folk kan sige om de kan holde til jobbet
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 09:28   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mitte Se meddelelser
Hej Jeg er PT i praktik men jeg kan ikke klare jobbet, er det ok at stoppe, og hvad med min ledighedsydelse? VH/Mitte
Jeg er enig med jjson, du må ikke stoppe uden at have snakket med din jobkonsulent.

Eftersom det er en praktik bør du være i kontakt med en jobkonsulent, som har til opgave netop, at vurdere din arbejdsevne i det pågældende job.

Måske kan det være en idé at skrive dagbog mens du er i forløbet.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 10:15   #4
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mitte Se meddelelser
Hej Jeg er PT i praktik men jeg kan ikke klare jobbet, er det ok at stoppe, og hvad med min ledighedsydelse? VH/Mitte
Husk grundig dokumentation for hvorfor du ikke kan klare praktikken og hvad der sker med dig når du forsøger... gå også til din læge og få denne til at dokumentere hvad der sker.
Man har altid et bedre kort på hånden hvis det bevises at man bryder sammen, end hvis det blot er en formodning.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2017, 10:42   #5
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Du skal melde dig syg HVER dag du ikke kommer, ellers må de sanktionere dig.
Så du må/kan ikke bare stoppe med at dukke op.

Og som de andre siger: snak med jobkonsulent eller hvem der nu står for din praktik, og fortæl at du ikke kan holde til det.
Måske skal du ned i tid, måske er der flere skånebehov der skal tages hensyn til, måske et det stedet i sig selv der ikke er det rette
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension