K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2017, 01:49   #1
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
vedr. titanium. særlig henvendt til Peter.

Jeg så, at titanium åbenbart kan lave ravage i vores krop.

i 1988 fik jeg indopereret en del isenkram pga. af brud og det sidder der stadig.
jeg ved ikke om det var titanium og ingen efterflg. af de læger( kirurger) ved det, da journaler fra den tid ikke er gemt, men de hælder til at det er titanium.

Efter operationen fik jeg oplyst, at det skulle fjernes efter nogle år, men da jeg efter ca. 10 år spurgte ind til det var beskeden, at det gør man ikke mere.
På daværende tidspunkt, ca. 10 år efter siden ingen gener havde var jeg naturligvis glad for det.

I midlertid har jeg nu i ca. 2-3 år haft tiltagende neurologiske uspecifikke symptomer, som er: Svær svimmelhed, udmattelse uden objektiv årsag og koldsved.
Ingen smerter.

Nålen i høstakken kan være Epstein Barr, fugleinfluenzavaccine, skimmelsvamp eller radom.
Det lyder skørt, og udfra dette er jeg vel en klar indikation som patient hos Per Fink, men Nej tak.

Måske skal man bare forlige sig med, at ingen ved alt og at jeg må leve med det.
Men Er der nogen herinde som har lign . erfaring og ved mere end jeg gør og du Peter kan du skrive lidt mere om din egen erfaring med titanium.

Før du skrev dette har tanken strejfet mig, men jeg forsøger også at holde mig på dydens smalle sti, som er at tænke sandsynligheder før fantasi.

uha, det er sgu svært.

Sidst redigeret af vasen; 23-02-2017 kl. 01:53.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension