K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-07-2014, 16:51   #1
oceania1020
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
oceania1020 er ny på vejen
Manglende interesse fra Kommunen

Hej Derude
Jeg bliver nød til komme af med lidt vrede........og håber at få nogle tilkendegivelser tilbage.....
Jeg er 59 år og fleksjobber.....jeg er ude i et puljejob i et år, jeg startede den 1/10-13, der er fra kommunens side, ikke fuldt op på noget som helst .....kommunen blev overraskede,over at jeg var ude i job, og ville gerne vide hvor jeg arbejdede!!!!!!!det havde de ikke opdaget hvis ikke jeg havde kontaktet dem, da jeg ringede og sagde at jeg skulle sygemeldes et par md. Pga. Af operation i knæ.....
DET KAN DA IKKE VÆRE RIGTIGT AT MAN SÅDAN KAN BLIVE "glemt", jeg bor lige ved siden af den skole hvor jeg jobber og kan komme og gå som jeg vil.......
Så de aner jo faktisk ikke om jeg er til stede de timer (8 tim.ugentlig), eller hvordan det går.......JEG ER DYBT SKUFFET OVER DEN MANGLENDE OPBAKNING
God Sommer til alle
oceania1020 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2014, 18:00   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Den forstår jeg ikke - det er vel kommunen der giver tilskuddet til jobbet, eller?
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2014, 18:48   #3
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
tror man skal revurderes en gang om året, måske det er derfor du intet har hørt?

men det virker MEGET besynderligt at de ikke ved du er i job, for de har vel selv godkendt det, det skal de jo, så de følger op på om dine skånebehov bliver overholdt, samt som anden skriver så er det kommunen der betaler tilskud, så et eller andet sted står det vel i deres system. Ikke særlig betryggende át de ikke har styr på hvor deres fleksjobbere er ansat, eller om de er i job.
Havde du gået hjemme på ledighedsydelse, skulle de jo have indkaldt til jobsamtale hver 3. md. så det lyder som om du er glemt



vh sortepigen

Sidst redigeret af sortepigen; 21-07-2014 kl. 18:56.
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2014, 19:01   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Er du ikke kommunalt ansat? og får din løn derfra?
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-07-2014, 22:06   #5
oceania1020
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2011
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
oceania1020 er ny på vejen
Jeg er ansat af kommunen.....og får løn derfra....alt det er ok
Men jeg er meget skuffet over, at der ikke bliver fulgt op på det "job "jer er i.
De ved jo intet om hvordan jeg har det med jobbet og om de antal timer jeg arbejder er det optimale.....plus/minus.......
oceania1020 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2014, 08:19   #6
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Så kommunen kender dig. Har du problemer i jobbet, skal du jo endelig selv sige til.
Men da også, hvis du bare gerne vil have en snak.

Sidst redigeret af stampe; 22-07-2014 kl. 08:33.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2014, 11:38   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af oceania1020 Se meddelelser
Jeg er ansat af kommunen.....og får løn derfra....alt det er ok
Men jeg er meget skuffet over, at der ikke bliver fulgt op på det "job "jer er i.
De ved jo intet om hvordan jeg har det med jobbet og om de antal timer jeg arbejder er det optimale.....plus/minus.......
Intet ny er godt nyt.
Hvis de ikke høre fra dig, går de udfra at du har det godt i jobbet.
Samtidig er de også lidt mere tilbagelænet hvad angår de korte puljejobs på 1 år, for normalt går de først ind og skaber dialog omkring jobbet (permanent fleksjob), efter 2 års tid.
Men når du er færdig i puljejobbet, så kan du på det efterfølgende møde, påpege at du fandt det underligt ''de ikke var mere med''...og her sige, at timerne enten var for mange, eller for få, og hvordan du generelt har haft det.

Og så kommer det nok også an på hvem du har talt med. Det er jo ikke alle på kommunen/jobcentret der lige ved HVEM det er de taler med, og skal derfor bruge nogle ekstra informationer osv

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension