K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-09-2010, 20:50   #1
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 15
V_Brask er ny på vejen
Er fagforeningen stadig med efter flere år?

Jeg ville bare vide, om jeg er den eneste, som sidder og har fornæmmelsen af, at fagforeningen hader min sag.

Jeg føler, at den har stået på så længe, at den ikke har nogen nyhedsværdi. Jeg måtte selv udfærdige en skrivelse, at jeg søgte pension og klagen til kommunen over deres manglende sagsbehandling. Nu er det endeligt kommet et møde i stand mellem flere parter og jeg spurgte fagforeningspersonen på min sag om vedkommende ville med. De kunne vedkommende ikke og de kunne ikke sende en anden. Jeg fik følgende at vide: På et eller andet tidspunkt kommer de vel frem til, hvad der skal ske det kan jo ikke blive ved sådan.

Nu føler jeg mig bare bekræftet. Måske det er mig, det er galt med. Skal siges min sag, har stået på i flere år.
__________________
Lykken er som en lille fugl, den flyver og kommer tilbage.Gid den hos dig må finde et skjul og blive der alle sine dage
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2010, 21:42   #2
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Det kunne det måske være noget om v brask.

Min sag har kørt siden 2004, men kun ang. arbejdsskade.

Nu har du vækket min nysgerighed, de to sidste afgørelse har fagforening bare oversat hvad arbejdsskadestyrelsen har skrevet og givet dem medhold.

Det kan jeg s.. da godt selv læse, og han skrev til sidst i brevet hvis der sker forværring både helbredsmæssig og arbejdsmæssig så skulle jeg bare sige til.


Ja godav do økseskaft jeg er på pension.

Så mangler vi bare helbredet, hvad hjælper det når han gir dem ret

MVH Jan
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2010, 21:47   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
næhh, brask, jeg syns ikke du er alene om den følelse -desværre!

Trods 25 års trofast medlemsskab af fagforeningen ja, så var der ikke nogen hjælp at hente fra deres side af 3f Slagelseafd da min mands sag gik totalt i hårdknude.

Vil vove den påstand at kalde dem nogle feje kyllinger og hva har vi her -og ja, jeg er ikke blot skuffet over måden han blev affærdiget på men også deres usle "service" -FØJ

Skal da lige siges -til dem der ikke ved det- vi vandt sagen STORT i Ankenævnet så som vores advokat sagde: det var jo en klokkeklar sag!

Nix, tror desværre at fagforeningen i al for mange år har brugt kotumen:
vi plejer vand og det gåååår jo nok -og hva har vi hér.

De har ej heller været gearet til samfundets generelle udvikling -og ja, jeg véd udmærket godt at fagforeningen sådan set ikke kan bestå af andre eller holdninger lige dan, end dem medlemmerne præsenterer....

-men UNDSKYLD MIG -den topstyring som fagforeningerne i al al for mange år har benyttet sig af SAMT en "jeg ved bedst holdning!" -det dur altså bare ikke når man har GLEMT at lytte til medlemmerne!!!
(jeg vil så tillade mig at kalde det negligering når man endelig har prøvet at råbe dem op!!!)

JA, jeg har RET til at mene hvad jeg vil men kan dog ikke fordrage al den topstyring og jeg nægter at lade mig styre af "den rigtige mening" fordi en vis boss vil hive hyren hjem, betalt af medlemmerne!

Har iøvrigt mere end én gang forsøgt at få optaget et sagligt læserbrev i min mands fagblad -HVOR ER DET HENNE, spør jeg lige?
Hvad er de bange for?

Tror i den grad at de har brug for at komme ud på arbejdspladserne igen, lyt til borgerne og VIS hvilken side i er på.

Og lige et sidste lille opkast: det er på HØJE TID at de herrer fagforeningsbosser åbner øjnene og ser at vi lever i år 2010 = kvinder kan også lede og fordele!

Py ha, det blev da lige en svada og tak brask, for at give mig anledning til at sige min mening

Ps: tro ikke andet, jeg er trofast tilhænger af -og har altid været- fagforeningen.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 10-09-2010 kl. 21:49.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rådgivning i fagforeningen - er det så dyrt ? Max123 Alt det andet 2 05-01-2013 23:05
Stadig flere modtager kontanthjælp Webmaster K10 Nyheder 0 30-06-2010 20:20
Fagforeningen med på banen L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 19-11-2009 01:10
Hjælp fra fagforeningen? rts Dit og Dat 14 22-12-2008 12:00
Min tillid til fagforeningen reduceret efter denne oplevelse !! ! andi1975 Dit og Dat 0 20-04-2007 09:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension