K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2007, 20:35   #81
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 17
cl8 er rigtig godt på vej
Du har fuldstændig ret. Det bevises jo også gang på gang, at vores chancer for at komme tilbage på arbejdsmarkedet forværres efterhånden som tiden går - og os der står i det (eller har været igennem det) ved, at psyken på et tidspunkt ikke kan klare mere........... og så rykker kommunen i én, så skal man ud i prøvninger mv. Hver eneste dag i systemet er en prøvelse. Det må være lidt lissom hvis man er i arbejde og konstant har en fyreseddel hængende over hovedet - det er der heller ingen der har psyke til.

Hvad systemet ofte glemmer er, at ingen af os har BEDT om at stå i denne situation. Vi HAR fået vores straf - i form af sygdom!! Jeg ønsker ikke for min værste fjende at ende i systemet.
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sidste chance: Bydelreporter kurset, for sidste gang. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 12-08-2013 13:46
Sidste nyt !!!! brøkpensionist Politik og Samfund 5 08-10-2010 22:30
Min sidste dag :) Helle Smith Dit og Dat 23 03-08-2010 13:17
Sidste nye. Mella Midlertidig Førtidspension 14 20-08-2008 07:09
"Sidste chance for de sidste" zuza Politik og Samfund 0 10-03-2008 11:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension