K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-02-2009, 12:31   #21
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jacob Hougaard UTROLIGT at han ikke gider hjælpe dem han SKAL hjælpe og får sin løn for at hjælpe ...han gad heller ikke svare mig da jeg klagede men han brokkede sig til jobcenter og så fik jeg brev ...men andet skete der ikke.

Skriv alligevel hvis du orker det til ham .

Men verden er i lave ...ingenting virker mere og vi er på herrens mark..

det kan vi takke Hr. fOgh pia k og de konservative for...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2009, 14:58   #22
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Har du klaget til borgmesterne ? Mikkel Warming Jacob Hougaard og Ritt Bjerregård...

jeg ved Mikkel Warming gør noget for at få dem i gang på socialforvaltningen ......

ikke at det hjælper ret meget men så ved de det...

Jeg er 100% sikker på, at Jacob Hougaard som ansvarlig borgmester udmærket ved, hvordan det står til. Når vi har henvendt os opad i systemet, får vi hele tiden at vide, at lovbrud er sanktioneret, fordi 'sådan er arbejdsgangen'. Det kommer oppefra, og siger han noget som helst andet, duer han enten slet ikke til sit arbejde, eller også lyver han stærkere end en hest kan rende. Jeg savner en spyttesmiley!
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2009, 15:23   #23
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Exclamation

Citat:
Oprindeligt indsendt af Morgause Se meddelelser
Jeg er 100% sikker på, at Jacob Hougaard som ansvarlig borgmester udmærket ved, hvordan det står til. Når vi har henvendt os opad i systemet, får vi hele tiden at vide, at lovbrud er sanktioneret, fordi 'sådan er arbejdsgangen'. Det kommer oppefra, og siger han noget som helst andet, duer han enten slet ikke til sit arbejde, eller også lyver han stærkere end en hest kan rende. Jeg savner en spyttesmiley!

AHA...godt at høre andre der har samme oplevelse af den S Borgmester...han er da købt og betalt for af VKO eller hvad.

Måske man skulle klage OVER HAM til Helle Thorning Gucci !!!

hvor er det træls at man evig og altid skal klage fordi man ikke får det man har ret til ET SVAR for F.....

Sidst redigeret af Stella; 26-02-2009 kl. 15:26.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2009, 18:51   #24
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej Frida.

Faldt lige over din tråd....og ser at du bor i KBHs Kommune...

Du kan klage over en sagsbehandlers måde at være på til borgerrådgiveren, se her:

http://www.kk.dk/Borger/Borgerraadgi...KlageOver.aspx

Det er virkelig skuffende, at Jacob Hougaard stadigvæk ikke tager sig af de klager, som kommer ind...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2009, 19:02   #25
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Jeg klagede over min sasgbehandler til borgerrådgiveren, og ud over ventetid, var det eneste jeg fik ud af det, at han sendte min klage tilbage til jobcenteret, som så skulle svare på den. Og gæt engang, hvad de svarede: De kunne sørme ikke genkende det billede, jeg beskrev der, men det var da beklageligt med den lange ventetid....

Men det kan være, at Frida er mere heldig. Klag endelig, for før eller siden må det da gå op for dem, at det ikke kan være rigtigt.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2009, 19:45   #26
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg bor godt nok ikke i Kbh., men jeg har klaget over bl.a. en sagsbehandler. Jeg sendte klagen til ombudsmanden, fordi jeg ikke liige var opmærksom på, at han ikke rører ved den hvis man ikke først har prøvet borgmesteren. Så ombudsmanden videresendte den til borgmesteren, som skrev tilbage til mig, at han havde bedt lederne af de respektive afdelinger om at beskrive og forklare hvad der var foregået, og sende det til mig, og en kopi til ham.
Før påske havde jeg så modtaget "svar" fra de respektive ledere, men vel at mærke "svar" som lugtede langt væk af håndsæbe og flugt fra al ansvar. Min tanke var så, at jeg kan sætte mig til at vente på, at borgmesteren sender mig et brev om, at jeg nu har fået svar på min klage, og at han håber jeg er tilfreds.
Men niks, jeg brugte en aften, på at skrive hvad jeg mener om disse "svar", og at jeg stadig mener, at de med deres løgnehistorier kun har haft til hensigt, at få mig til at fremstå, som værende fuld af løgn og kun ude på at få en pension.
Og hvis han ikke ender med, at give mig ret i bl.a., at en værkstedsleder ikke må diagnosticere og udtale sig om lægefaglige ting, så ryger den til ombudsmanden igen.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2009, 12:49   #27
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Jeg har klaget til borgerrådgiveren. Og endte med et, forventet, latterligt svar. Selvfølgelig blev der vasket hænder og det hele var "beklageligt". Hvad skal jeg bruge det til? Kommunen mener altså at det er "beklageligt" at de ikke gør deres arbejde, det er "beklageligt" at jeg sidder fast på kontant hjælp og det er "beklageligt" at kommunen har gjort og gør en aktiv, bevidst indsats for at gøre mit liv værre end det er i forvejen.

Om det så var selve top-dog Lars Løkke ville der ikke komme andet ud af munden end at det hele er "BEKLAGELIGT"!

Status pt. er min sag er røget videre til beskæftigelsesankenævnet fordi kommunen, som altid, ikke mener de har lavet nogle fejl.

Jeg vil da mene at det er en kende selvmodsigende at sige: Du er for syg til fleks, men for rask til fp, du er for syg til alle former for aktivering/tiltag så nu kan du bare være på kontanthjælp på ubestemt tid.

Jeg er taget ud af den der "aktiveringspulje" eller hvad det er. Men jeg skal ikke til nogle samtaler om det videre forløb. Jeg har en sagsbehandler der ikke forstår hvad jeg siger. Bogstaveligt talt, ikke forstår hvad jeg siger. Jeg har ingen handleplan. Så hvad så nu?

Det er da helt langt ude det her, eller hvad?

Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2009, 15:06   #28
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Ok ja så er der nok ikke andet end at vente på afgørelsen fra beskæftigelsesnævnet... Er ikke sikker på hvilken sag, går ud fra, det er førtidspensionssag, som ligger i beskæftigelsesnævnet?

Du må fortælle os, hvad udfaldet er blevet til den tid..

Held og lykke i hvert fald...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp! -Kommunen påtænker stop af sygedagpengeudbetalingen, idet kommunen ikke længer Marianzen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 40 13-06-2012 12:50
må kommunen det???? lillesine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 25-08-2011 13:03
Lån hos kommunen? Michael6400 Alt det andet 16 08-05-2010 00:15
kan kommunen det ??? bullermus Dit og Dat 6 14-11-2008 09:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension