K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-05-2009, 11:30   #1
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Liste over reumatologer ?

I slutningen af april lovede min læge, at han ville henvise mig til en reumatologisk klinik, m.h.p. at få lavet en speciallægeerklæring.

Det var så begyndt at undre mig, at jeg ikke hørte noget fra reumatologen, så jeg kontaktede min læges sekretær, og fik oplyst at den var sendt, og at de havde modtaget bekræftelse på, at den var modtaget.

Så ringede jeg til den reumatologiske klinik, som efter laaang tids undersøgen kunne oplyse mig, at de havde modtaget den, men at den var blevet afvist.

Nu undrer jeg mig over, hvorfor dælen den er blevet afvist, er det mon fordi at de har for travlt, eller er henvisningen ikke korrekt udfyldt, eller hvad kan årsagen mon være.

MEN, nu til mit spørgsmål.
Er der nogen der ved, om der er et eller andet sted (på nettet), hvor man kan se hvilke reumatologer der er at vælge imellem (på Sjælland) ?
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2009, 12:21   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Trold jeg oplevede det samme da min endikrolog sagde at jeg skulle til remoutalog <--- fede stavefejl ikk ?

Jeg blev sendt til remoutalogerne på samme sygehus som jeg var i behandling på i forvejen logisk nok ...

Men da jeg ventede og ventede uden nogen besked spurgte jeg ved en anden kontrol på sygehuset hvorfor jeg ikke hørte noget og fik den besked at jeg var blevet afvist...

Jamen er det ikke fin service for os der er sygmeldt ,tænk hvis jeg havde været på sygedagpenge , de burde sq da i det mindste melde ud at man var afvist , for man får jo at vide at der er lang ventetid og begynder først at undre sig efter en rum tid ..

Nå men jeg fik at vide at jeg selv kunne finde en på sjælland og spurgte så rundt omkring på nettet hvem der kunne anbefales var hos en Barslev i Roskilde og har været der og fået diagnose men er samtidig blevet henvist til Frederiksberg af Køge sygehus, jeg har nu ventet i 8 mdr på den tid men har da fået taget blodprøver he he ... (det går sq ikke stærkt i det gode service system ) men i min søgen fandt jeg ikke nogen liste , men tog bare ravl og krat der var på de gule sider ...

Og så spurgte jeg mig for hvem der kunne anbefale hvem og tog den jeg fik flest anbefalinger på og venter så på Frederiksberg for second opinion nu ...

Så prøv de gule sider og hør dig omkring hvem der kan anbefale hvem , jeg vidste at jeg skulle undersøge mhp fib og spurgte derfor på fibronet hvem der kunne anbefales ...

Hvis du har en anden lidelse du skal undersøges for (ryggen) så spørg i forummet for ryg lidelser man må forvente at de ved noget om hvem der er gode og hvem der ikke er ....
  Besvar med citat
Gammel 30-05-2009, 13:30   #3
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
Hej trold,

Prøv "netfagbogen":

http://fagbog.netdoktor.dk/resultat....&edit=0&area=2

Der kommer så også lidt mere op end bare reumatologer, men det er da et sted at starte.

Hilsen vim
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2009, 13:56   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vim Se meddelelser
Hej trold,

Prøv "netfagbogen":
Den havde jeg kigget i, men synes den er "indviklet", da der ved nogen bare står "speciallæge".

Men du skal have tak for hjælpen.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2009, 14:01   #5
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Hvis du har en anden lidelse du skal undersøges for (ryggen) så spørg i forummet for ryg lidelser man må forvente at de ved noget om hvem der er gode og hvem der ikke er ....
Nu kan det da godt være, at jeg spørger dumt, men hvor finder jeg det forum?

Jeg er ret ked af den "afvisning", da det var til en reumatolog som jeg har været hos før, og han var et utroligt behageligt menneske.
Der var måske nogle ting i spec.lægeerklæringen som kunne have været skrevet mere tydeligt/præcist, når det skal bruges i kommunalt regi, men hvad det angår kunne jeg måske lede ham lidt på vej, nu jeg selv er blevet lidt klogere.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2009, 21:08   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Mange afvisninger i dag, skyldes at de ikke kan yde den rette service indenfor rimeligt tidsrum....også kaldet horrible ventelister
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2009, 22:16   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Trold må indrømme at jeg ved det ikke , har lige søgt efter det men har ikke kunne finde det, men mener helt bestemt at Peter har haft skrevet om det her på siden .. så mon ikke han kan linket , jeg kan ikke med min bedste vilje huske det

Men prøver senere jeg ville bare lige ind og se hvad i laver har lavet bål og brand i haven med unger og kæreste så er mørbanket nu ,så hjernen står lige af men er der ikke andre der har svaret dig i morgen så skal jeg finde det

he he et min senere fik jeg lige den geniale ide at kigge i mine fortrukne (kors i skuret der er dødvande ved hjerne aktivitet her he he ) her er linket

http://ryk.dk/debat

ved det er rykmarvskadet men måske alligevel der er nogen der kender nogen der kender en .. det er værd at prøve

Sidst redigeret af Hejdien; 30-05-2009 kl. 22:20.
  Besvar med citat
Gammel 31-05-2009, 00:13   #8
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser

he he et min senere fik jeg lige den geniale ide at kigge i mine fortrukne (kors i skuret der er dødvande ved hjerne aktivitet her he he ) her er linket

http://ryk.dk/debat
Det kender jeg godt.

Tak skal du have, det kigger jeg på.

helenekr, den havde jeg faktisk i tankerne.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2009, 09:54   #9
frida
Klart Afhængig af K10
 
fridas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2007
Indlæg: 482
Styrke: 17
frida er rigtig godt på vej
Hej Trold

Her er et link til reumatologer og andre speciallæger.

http://www.danmarks.net/result.php?refer=980

Jeg har selv været hos 3 forskellige, hvis du vil have deres navne kan du pb mig.

knus Frida
frida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2009, 13:50   #10
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frida Se meddelelser
Hej Trold

Her er et link til reumatologer og andre speciallæger.

http://www.danmarks.net/result.php?refer=980

Jeg har selv været hos 3 forskellige, hvis du vil have deres navne kan du pb mig.

knus Frida
Tak skal du have.
Den nærkigger jeg en af dagene.

Det undrer mig bare, at der åbenbart ikke findes en komplet liste.
For jeg kan se, at ham jeg skulle have været hos ikke er på listen, og en anden som jeg mener stadig "fungerer" i Roskilde er der heller ikke.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sort liste-medicin østerbro Politik og Samfund 0 04-11-2012 19:43
Reumatologer - Sjælland Den Tossede Dit og Dat 12 13-04-2012 13:35
Brev/liste til psykolog. Tullepigen90 Dit og Dat 2 19-07-2011 16:43
liste med bissider baldur Dit og Dat 2 17-04-2008 12:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension