K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-11-2009, 19:06   #1
mortenms
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
mortenms er ny på vejen
skulle det ikke være lige til ?

hejsa ..

jeg er en fyr på 29år, jeg har en fp sag kører på 6 månede men skulle mene det var lige til..

jeg er x-misbruger 6år tilbage, jeg har være igemmen de værse undersøgelse fra psykologer, nerulog, psykiater, speciallæger, bestøtter misbruges vejleder og alle støtter op om sagen.. jeg har afprøve arbejde det gik ikke og skole og det kunne jeg hele ikke mere end nogen timer af gange.. og jeg har diagnose ADHD og borderline, og endda dårlig knæ og skulder..

så jeg skulle da mene jeg udfylder dvs krav om fp.. men tros det trækker det ud.. og jeg har virkelig måtte kæmpe for og holde balancen og ikke falde helt ned i et huld..

men jeg giver ikke op.. jeg er i røger til sagbehandler tit og har min bostøtte til og presse på os hende fra lokalpsykitrien...

men jeg kan efterhånde mærke min tålmodighed er ved og være brugt op.. er begyndt og have en kortlunte og være meget ireteret og det er jeg træt af..

men det er os godt og vel to år siden jeg starte på og få det her og skulle igang med og få dvs undersøgelse og afprøve ting...

hvad ville i gøre i mit sted..

mvh mortenms

ps men er dog ved godt mod der skal mere til for og slå ukrut ned
mortenms er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2009, 22:28   #2
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Har du underskrevet RF og har din sagsbehandler sendt din sag videre
til pensionsteamet/visitationsteamet?

Eller er de stadig ved at klargøre sagen om førtidspension?
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2009, 04:22   #3
mortenms
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
mortenms er ny på vejen
ja de skulle have det hele nu.. og sagen ligge ved pansions kontoret.. kan bare ikke lige finde ud af hvad de mangler.. men må jo ringe til min sagbehandle og bede om og få et konkrat svar... er træt af alt det uvished det sgu draber..
mortenms er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2009, 05:02   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvis det hele ligger ved pensionsteamet nu så burde der vel ikke være noget, så hvis jeg var dig så ville jeg da bede sagsbehandler om at give en tidshorisont for hvornår der kan forventes en afgørelse formoder at din sagsbehandler har indstillet til en pension ?
  Besvar med citat
Gammel 08-11-2009, 14:37   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Pyha Morten, at have en sag ved kommunen er alt andet end lige til!

Men det lyder da som om du er ved at være ved vejs ende. Så jeg krydser fingere for at du snart kan få besked.

Og velkommen til k10
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2009, 16:30   #6
mortenms
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
mortenms er ny på vejen
jo tak.. ja jeg tror os det er ved og være der, skulle bare lige have luft men det kende i vel ?

ja det vel jeg os det har man jo ret til ikke, altså at få afvide hvornår og hvordan.. ?

og er det ikke noget med der skal være en afgørelse seneste 3 måneder efter de har tage sagen op ?

mvh morten
mortenms er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2009, 21:33   #7
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mortenms Se meddelelser
og er det ikke noget med der skal være en afgørelse seneste 3 måneder efter de har tage sagen op ?

mvh morten
De 3 mdr. gælder fra sagen er overgået til behandling efter reglerne om pension.

Se §21 her: https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=126569
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
skulle jeg ikke kunne få en ftp martinja41 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 23-12-2012 15:33
Visiteret til fleksjob - skulle jeg ikke have haft et brev??? Cordulla Spørgsmål ang fleksjob 13 18-04-2010 00:03
Første gang jeg skulle sige: jeg er lige blevet bevilliget en førtidspension.... bettina Dit og Dat 15 28-03-2008 17:22
Nu skulle det være ganske vist ..... AnnetteH Din historie 13 15-02-2008 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension