K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2014, 18:45   #1
Tom xxxxxxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2014
Indlæg: 25
Styrke: 11
Tom xxxxxxxxx er ny på vejen
i min aktindsigt fra Jobcenter Gribskov men fik en kopi af en mail fra en borger

jeg har i dag modtaget min aktindsigt fra Jobcenter Gribskov men fik en kopi af en mail fra en borger sendt til sagsbehandler Jytte Højland .men synes ikke at det må kunne ske så man tænker hvor godt at de passer på vores personlige papirer. ps. har sendt en mail om det til vedkommende som mail er fra

Sidst redigeret af Tom xxxxxxxxx; 12-03-2014 kl. 21:09.
Tom xxxxxxxxx er ikke logget ind  
Gammel 12-03-2014, 19:24   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nej det burde ikke ske, men så længe der er mennesker er der fejl og lige nu er de nok utrolig presset med alle de nye regler.
jjsonn er ikke logget ind  
Gammel 12-03-2014, 20:36   #3
migselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2008
Indlæg: 131
Styrke: 17
migselv er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tom Grønkvist Se meddelelser
jeg har i dag modtaget min aktindsigt fra Jobcenter Gribskov men fik en kopi af en mail fra en borger sendt til Jytte Højland .men synes ikke at det må kunne ske så man tænker hvor godt at de passer på vores personlige papirer. ps. har sendt en mail om det til vedkommende som mail er fra
Synes du selv du gør vedkommende en tjeneste - ved at oplyse hendes navn hér, hvor alle har mulighed for at læse med?
migselv er ikke logget ind  
Gammel 12-03-2014, 21:06   #4
Tom xxxxxxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2014
Indlæg: 25
Styrke: 11
Tom xxxxxxxxx er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af migselv Se meddelelser
Synes du selv du gør vedkommende en tjeneste - ved at oplyse hendes navn hér, hvor alle har mulighed for at læse med?
jeg har ikke oplyst hvem borgen er men kun Jytte højland som er sagsbehandler så ser ikke noget forkert fra min side
Tom xxxxxxxxx er ikke logget ind  
Gammel 12-03-2014, 23:07   #5
Tom xxxxxxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2014
Indlæg: 25
Styrke: 11
Tom xxxxxxxxx er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
nej det burde ikke ske, men så længe der er mennesker er der fejl og lige nu er de nok utrolig presset med alle de nye regler.
jeg tro ikke det er ikke sagsbehandler der udskriver og sender min aktindsigt og jeg har ikke Jytte som sagsbehandler jeg kender hende ikke så det må ikke kunne ske
Tom xxxxxxxxx er ikke logget ind  
Gammel 12-03-2014, 23:30   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tom Grønkvist Se meddelelser
jeg tro ikke det er ikke sagsbehandler der udskriver og sender min aktindsigt og jeg har ikke Jytte som sagsbehandler jeg kender hende ikke så det må ikke kunne ske
På min kommune er det personalet i receptionen, som "laver" aktindsigterne, så det handler måske om, at de har haft gang i mere end én aktindsigt på samme tidspunkt og derved har fået akterne blandet sammen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 00:01   #7
Tom xxxxxxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2014
Indlæg: 25
Styrke: 11
Tom xxxxxxxxx er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
På min kommune er det personalet i receptionen, som "laver" aktindsigterne, så det handler måske om, at de har haft gang i mere end én aktindsigt på samme tidspunkt og derved har fået akterne blandet sammen.
mailen er fra 10/3 2014 men jeg har skrevet til borgmesteren og bedt om et svar
Tom xxxxxxxxx er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 08:25   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tom Grønkvist Se meddelelser
mailen er fra 10/3 2014 men jeg har skrevet til borgmesteren og bedt om et svar
Én kan have været igang med, at printe en aktindsigt og så har en anden printet noget andet (mail'en) ud samtidig, måske er det ene print sendt inde fra et kontor, og så har personen med aktindsigten ikke været obs på, at en anden har printet imens og har taget det hele med.

Egentlig er det jo hvad der kan ske hvis der er travlt, men det må ikke ske.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 11:50   #9
Østergaard
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2013
Indlæg: 60
Styrke: 11
Østergaard er ny på vejen
Sådan noget må bare ikke ske..

Men. Jeg har selv oplevet at der er imellem min papire lå en mødeindkaldelse til en anden person... Vedkommendes cpr nr og adresse stod på brevet.. Jeg gjorde det at jeg skyndte mig at sende den retur til sagsbehandler men en lille lap over den andens navn hvor jeg skrev at der vist var sket en smutter..

Dagen efter modtog jeg en Mail fra sagsbehandler hvor hun beklagede fejlen, og samtidig takkede mig mange gange for at returnere brevet så hurtigt, så hun kunne få i indkaldelsen ud til den rigtige borger...

Tænker bare efterfølgende på hvad der ville ha været sket hvis ikke jeg gjorde noget.. Vedkommende der skulle have haft brevet kunne sikkert ha midstete sine sygedagpenge for ikke at møde til samtale..
Østergaard er ikke logget ind  
Gammel 13-03-2014, 12:57   #10
Tom xxxxxxxxx
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2014
Indlæg: 25
Styrke: 11
Tom xxxxxxxxx er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Østergaard Se meddelelser
Sådan noget må bare ikke ske..

Men. Jeg har selv oplevet at der er imellem min papire lå en mødeindkaldelse til en anden person... Vedkommendes cpr nr og adresse stod på brevet.. Jeg gjorde det at jeg skyndte mig at sende den retur til sagsbehandler men en lille lap over den andens navn hvor jeg skrev at der vist var sket en smutter..

Dagen efter modtog jeg en Mail fra sagsbehandler hvor hun beklagede fejlen, og samtidig takkede mig mange gange for at returnere brevet så hurtigt, så hun kunne få i indkaldelsen ud til den rigtige borger...

Tænker bare efterfølgende på hvad der ville ha været sket hvis ikke jeg gjorde noget.. Vedkommende der skulle have haft brevet kunne sikkert ha midstete sine sygedagpenge for ikke at møde til samtale..
jeg har sendt en mail til navngivet borger med ordlyden :Hej .....
jeg hedder Tom og jeg har i dag modtaget min aktindsigt fra Jobcenter Gribskov men fik en kopi af en mail sendt fra dig til Jytte Højland .en synes ikke at det må kunne ske så man tænker hvor godt at de passer på vores personlige papirer. Men hvad vil du ha jeg skal gøre med dine papir
Hilsen Tom Grønkvist
men har ikke hørt noget inu
men lage det i en lukket kuvert med det samme
Tom xxxxxxxxx er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension