K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-04-2013, 08:22   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeps, en regering der med fortsæt forsøger at splitte familier og hylde den forbandede ensomhed - armen det er jo herligt

Lad os da straks give forelskede mennesker en passende straf, så de ikke har råd til at bo sammen....eller endnu bedre, helt opgive nogen sinde at finde en kæreste!!

Thi det er kun det arbejdende folk der må gå ustraffet gennem livet med hinanden i hånden.

Læste for ikke længe siden, at ensomhed dræber. Folk der er ensomme dør hurtigere.
Der er mange måder at slå os hurtigere ihjel på.
Tja og selv om det er svært at forstå så er der nogle der ligefrem selv søger den ensomhed og ønsker at ende palle alene i verden...uden kærlighed og det den kan give en...

Disse mennesker får nu hjælp fra selve regeringen....det er jo fornemt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 08:27   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uanset hvad, så står Enhedslisten ret alene, det er tvivlsomt at de kan rykke ved noget - de kan højest påpege som de plejer, men de bliver jo gentagende gange ignoreret.....
Alle har jo stemt for den skide kontanthjælpsreform.
Og mht gundloven vs samlevende førtidspensionister, så er dén jo allerede skudt i sænk én gang, så der er frie hænder til at fortsætte.

Det næste bliver vel forsørgerpligt bare man kender en enlig.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 08:55   #13
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Skjult raceudrensning... fremover satser de på at kun de raske med arbejde får børn, ved at skille alle andre ad...
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 08:58   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu kender man DF igen....som de plejer at gøre...

De kritisere de ting som kommer frem....fordi de ved at det er det folk vil høre....fiske fiske stemmer fra de dumme mennesker...

Bagefter går de ned og stemmer for det de kritiserede før....

Citat:
Dansk Folkeparti kritiserede regeringens udspil til en kontanthjælpsreform for at være "en usympatisk spareøvelse".
Alligevel er DF med i den nye aftale om en kontanthjælpsreform, som henter endnu flere millioner fra kontanthjælpsmodtagerne, end regeringen havde lagt op til.
I 2015 vil udgifterne til kontanthjælpsmodtagerne således være reduceret med 1,1 milliard kroner årligt.
Kilde: http://www.avisen.dk/df-om-kontanthj...at_214615.aspx

Er man i tvivl om der kommer yderlige forringelser over for kontanthjælpsmodtagere...hvis nu de blå overtager magten....

Så bør man se hvad de skriver...

Citat:
Ifølge Ulla Tørnæs trækker aftalen i den rigtige retning, men det løser efter hendes mening ikke problemet med, at det for alt for mange ikke kan betale sig at arbejde.
For Venstre var det afgørende, at det lykkedes at overtale regeringen til at øge ambitionsniveauet på reformen, siger hun:
- Over de kommende år henter vi samlet næsten én milliard mere i kontanthjælpssystemet end regeringen lagde op til, og det betyder selvfølgelig, at vi nu har næsten én milliard mere at bruge på skattelettelser til glæde for erhvervslivet og danske arbejdspladser.
- Selvom vi gerne havde set en endnu mere ambitiøs reform, er vi tilfredse med, at vi fik trukket regeringen i den rigtige retning, siger Ulla Tørnæs.
Kilde: http://www.avisen.dk/v-nu-kan-dovne-...ig_214600.aspx
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 09:42   #15
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja mon ikke der bliver mange flere singler fremover...
ja og det bliver endnu dyrere for samfundet når flere skal have boligsikring, friplads, enlige ydelser m.m.

Kærlighed bliver forbudt for folk på kontanthjælp..........
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 10:06   #16
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Krav om intensiv jobsøgning de første tre måneder: Personer over 30 år, der kan arbejde, skal i arbejde, og de bliver mødt med klare krav og forventninger.

Håber det er i orden at jeg spørger, men når der står at dem over 30 der kan arbejde skal arbejde, det betyder vel ikke dem som slås med fysiske og psykiske tilstande eller, hvad det nu hedder, men samtidig vil i skære i kontanthjælpen og tage alle over en kamp det forstår jeg ikke er det ikke dobbelt moralsk et eller andet sted? eller er det mig som har misforstået noget.

Folk som slås med det ene eller det andet som gør at de ikke kan klare at være ude på arbejdsmarkedet, har jo ikke bedt om at have det sådan, og så skal de bare straffes.
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 10:49   #17
migselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2008
Indlæg: 131
Styrke: 17
migselv er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Er man i tvivl om der kommer yderlige forringelser over for kontanthjælpsmodtagere...hvis nu de blå overtager magten....
Så bør man se hvad de skriver...

Joachim B Olsen er også allerede ude med at kontanthjælpsydelsen bør sænkes for ALLE kontanthjælpsmodtagere ...

Han er meget tilfreds med, at de står frit til at lave en endnu mere ambitiøs kontanthjælpsreform efter næste folketingsvalg ...

Jeg er rystet og har ingen ord for den slags ondskabsfuldheder

http://borsen.dk/nyheder/politik/art...?hl=Sm9hY2hpbQ,,
migselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 12:09   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af JamieØ36 Se meddelelser
Krav om intensiv jobsøgning de første tre måneder: Personer over 30 år, der kan arbejde, skal i arbejde, og de bliver mødt med klare krav og forventninger.

Håber det er i orden at jeg spørger, men når der står at dem over 30 der kan arbejde skal arbejde, det betyder vel ikke dem som slås med fysiske og psykiske tilstande eller, hvad det nu hedder, men samtidig vil i skære i kontanthjælpen og tage alle over en kamp det forstår jeg ikke er det ikke dobbelt moralsk et eller andet sted? eller er det mig som har misforstået noget.

Folk som slås med det ene eller det andet som gør at de ikke kan klare at være ude på arbejdsmarkedet, har jo ikke bedt om at have det sådan, og så skal de bare straffes.
Du har ikke misforstået noget...

Nu har man jo taget det første skridt...ved at fjerne matchgrupperne....

Nu hedder det kun over en kam....folk med komplekse problemer...og der er en lille undtagelse...hvor de kan få lidt flere penge efter tre måneder....

Det samme med job...der kan de få en mentor....men de skal ud og sigtet skal være job eller uddannelse...uanset om du er det ene eller det andet...

Man må i den grad håbe at det opsving de håber på kommer....at det faktisk kommer...for hvor de er jobs som folk skal have...

Dem der skal ud i en "nyttefunktion"....dem er der en hel del af....gad vide hvad de har tænkt sig disse mennesker skal lave i disse "nyttefunktioner"....

Der må være grænser for hvor mange man kan have gående til hånde på de kommunale steder....

Nu får de også muligheden for at helt fjerne folks kontanthjælp i tre måneder i træk....bliver spændende at se hvor mange "fejl" der kommer hvor folk intet har af levegrundlag...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 12:37   #19
Snuppi
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
Snuppi er ny på vejen
Lad mig sige det sådan...jeg er glad for min kæreste og jeg valgte at udskyde projekt "flytte sammen" her den anden dag, selv om vi stod med husét på hånden!
Og jeg kan da godt være bekymret for, om vi nogen sinde når dertil, hvor vi kan flytte sammen og få den familie vi drømmer om, for jeg er godt og grundigt parkeret på kh.
Alle papir siger pension, men jeg er under 40, så derfor er jeg nu snart på 7. år fanget i ingenmandsland.
Snuppi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2013, 12:57   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det var nok et rigtig godt valg @Snuppi....i risikere jo også bare at skulle af med huset igen...

Personligt ville jeg også lige vente og se...eller finde en anden løsning...hus...to etager...osv osv...

Lidt vanvittigt at de lige frem opfordre til at man skal snyde sig til en familie...men hvis det er det de vil....tja så må man jo gøre som man kan....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så var der praktik plads til mig KatrineB Din historie 13 12-06-2012 18:39
Anstændighedens plads lillespir Politik og Samfund 4 11-03-2012 16:30
1.plads til DK i ulighed! buster Politik og Samfund 1 25-08-2011 18:58
Ny plan...er det på plads eller...? mig73 Fremtiden for fleksjob og førtidspension 19 16-04-2011 16:19
Så er ferien på plads Simmer Dit og Dat 17 14-06-2010 14:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension