K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-11-2012, 18:05   #21
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
Piet Hejn har engang skrevet:

"Hvis badevipper sluttede et par tommer, før de gør det,
Så turde man springe før end man gør det."

nu mener jeg ikke, at man hovedløst skal springe ud i alt, det kan indimellem godt betale sig, at kontrollere, at der er vand i bassinet, inden man går op på badevippen.
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2012, 23:37   #22
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Til Rubin21 og Boras

Skal nok lige melde tilbage..og Boras...håber vingerne..eller vandet kan bære

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2012, 00:09   #23
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Jeg måtte lige checke hvad du "tumler" med og kan se, at det er ting der ikke er kommet indenfor de sidste par år, så chancen for, at han godt har fornemmet det og det ikke kommer som en overraskelse er nok stor - især, hvis I har været så tætte som du skriver.

Jeg håber du får et super møde med ham og at det lever op til dine forventninger
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2012, 00:13   #24
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
#Håber

Bliver varm om hjertet..håber virkelig du har ret

Stort

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2012, 23:46   #25
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
Den gik ikke, vi har ikke mødtes endnu, men jeg er åbenbart for underlig...

Er jeg så underlig?

Jeg forlanger ikke meget af andre mennesker, jo, respekt for mig, som person, men ikke så meget forståelse, bare accept...

Jeg ved at jeg siger mærkelige ting, og tænker i skæve baner, men det bliver jeg vel ikke et dårligere menneske af?

Nåede aldrig at sige noget selv...han fandt selv ud af det..

Må indrømme at mit lille hjerte og min sorte fedtede sjæl, mildest talt er lidt kede af det lige nu...

/Mileo

Især til alle jer skæve, misforståede sjæle.. som vel er flertallet herinde på k10
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 01:09   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvordan fandt du ud af at det ikke gik...altså hvis i ikke nåede at mødes....

Du skal selvfølgelig ikke svare her offentligt hvis du ikke har lyst...

Selvfølgelig kan man forlange at blive respekteret som menneske....og hvis ikke...ja så var det måske ikke værd at mødes...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 08:21   #27
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mileo Se meddelelser
Nåede aldrig at sige noget selv...han fandt selv ud af det..
Vil det sige, at han har stoppet forbindelsen p.g.a. noget han "har hørt ude i byen"

Så ved han jo slet ikke hvad han går glip af.

Men husk, det behøver ikke betyde, at du er for underlig, blot at han er nem at skræmme.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 17:45   #28
Mileo
Hjemmevant på K10
 
Mileos avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2012
Lokation: Limbo
Indlæg: 268
Styrke: 14
Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10Mileo er fast beboer på K10
#Vovse

Jeg er slået helt sidelæns..

Jeg fortalte personlige ting..om bl.a mine børn, fordi han blev ved med at spørge ind til dem...de bor begge i bofællesskab, fordi de har samme problematik som jeg har..

Men fortalte intet om mig selv i den forbindelse..

Og så fik jeg noget rigtigt trælst smidt tilbage i ansigtet..jeg blev ret rystet..

Han har prøvet at glatte ud og lave lidt sjov...men min tillid til ham som person er nok blevet ret ødelagt..

Så der går nok 10 år igen, inden jeg har lyst til at kaste mig ud i noget der ligner

Jeg er ret ked af det..

Øv

/Mileo
Mileo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 20:00   #29
Boras
Elsker at være her på K10
 
Borass avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2011
Lokation: Nordsjælland
Indlæg: 95
Styrke: 13
Boras er ny på vejen
Det gør mig ondt, at det endte som det gjorde.

Men nogle mennesker har det med, når de møder ting de ikke helt forstår, en tendens til at reagere med frygt, afstandtagen og latterliggørelse, Man har brug for, at få sat tingene ind i nogle rammer man kender, noget der er til at håndterer.
Det medfører desværre nogle gange, at man får sagt eller gjort noget der ikke helt er gennemtænkt og man står så tilbage og ønsker man havde håndteret det lidt anderledes eller kunne tie stille med tilbagevirkende kraft.
Hvem af os har ikke stået i en situation, hvor man har sagt eller gjort noget som man bagefter, fortryder og tænker: Det var jo slet ikke sådan ment. Ja jeg har i hvert fald prøvet det en enkelt gang eller to i mit liv.

Lykken kan være hvor som helst og du finder den også lige pludselig.
__________________
Ledighedsydelse siden 01.08.12
Boras er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2012, 20:24   #30
Susanne S.
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2012
Indlæg: 10
Styrke: 12
Susanne S. er ny på vejen
Hej du.
Bare vær naturlige dig. Og som de andre siger, lyt og nøjes med at tale om relevante emner efter gehør - mænd elsker også at tale om sig selv. Bare lad det udvikle sig stille og roligt - der er ogdå en til dig derude..
Knus Susanne
Susanne S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Et stort spørgsmål mand Alt det andet 11 09-01-2012 20:35
Knuden i maven Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 25-11-2010 08:59
Ondt i maven, er det nu den rigtige vej. Mickey Alt det andet 2 28-10-2010 00:29
Et stort.... Brittaf Dit og Dat 2 15-11-2007 22:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension