K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2006, 09:14   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hvor mange timer?

Faktuella

Har du fået snakket med din jobkonsulent ??
Og hvad sagde vedkommen ??

Jobkonsulenten og arbejdsgiveren må slet ikke sætte sig ned og snakke arbejdstider hen over hovdet på dig, din jobkonsulent eller arbejdsgiver hverken kan eller må bestemme hvor længe du kan arbejde, det er noget man finder ud af i samarbejde med borgeren...


Hvis det var mig ville jeg skrive til kommunen (sagsbehandler og borgmester) og påtale jobkonsulentens opførelse.

Hvilke begrundelse har jobkonsulenten til ikke at tage dig med til mødet ?


Det er kun og og KUN dig der ved hvor mange timer du magter er jobkonsulenten ikke enig i det, så har hun mulighed for at rette henvendelse til din sagsbehandler og det er det ....


MVH
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 09-02-2010, 14:34   #12
Chin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Chins avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-09 2007
Indlæg: 199
Styrke: 17
Chin er ny på vejen
Jeg nåede lige at læse du har sygemeldt dig- hvilket jeg i første omgang også ville råde dig til at starte med! Og for mig lyder det til du har været glad for dit job, og glad for at præstere noget- så derfor læser jeg førtidspension som pt ikke det helt rigtige for dig?

I stedet synes jeg du skal flytte fokus fra dit nuverende job, til din søn og digselv! Nogen har vidst nævt højskole som jeg kun kan sige kan være fabelagtigt i en periode!

Jeg har som dig selv arbejdet migselv til døde bare fordi jeg ville prioritere og brilliere og ikke hár kunnet magte min tilstand. Har selv en lille dreng jeg har forsømt, --men heldigvis en mand som kunne tage sig af ham, men det har absolut ikke hjulpet på parforholdet at han skulle være moar, fordi jeg skulle præstere alle mine kræfter og overskud på jobbet. Jeg har i det år jeg har været i arbejdsprøvning (HAR KUN været i arbejdsprøvning!) nået den erkendelse, at det er ris til egen røv at arbejde mere end den reele arbejdsevne. Arbejdsgiveren er ligeglad, og du får som regel ikke meget ud af det andet end meget lidt overskud til dit eget liv og det allervigtigste i verdenen din søn! Squ!

det jeg vil sige er, at ja, hvis du fysisk ikke er i stand til at arbejde mere, så førtidspension. Men giver det dig en glæde at være ude på nogenlunde samme vilkår som andre, præstere noget, socialiesere, interegere, og netværke med andre- så fokusere på dig selv mens du er sygemldt. Beskæftig dig med det DU synes er fantastisk. Få overskud! Tag Kurser! Når du så er klar, kan du begynde overveje at søge job igen. Du har erfaring, og kvalifikationer for det, så hvorfor ikke? Jeg har indtryk af at reklamebranchen generelt er en hård branche, men hvis det er det du kan lide, så mon ikke der er mulighed for lign. andre steder? Jeg har altid syntes at arbejde med kommunale/private projekter har været spændende så det er dér jeg søger. Og jeg er fræk nok til at stille krav. For som du selv siger, så er mindstelønnen ikke ringere end ledighedsydelse, så man kan ligesågodt stille sit eget værd frem! Og det gør at arbejdsgiver ser på dig på en anden måde. HÅBER jeg.

Nå, det blev lidt lang. Men håber noget af det kan bruges.! Kig fremad! Du er bare nedkørt lige nu
Chin er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor mange timer. bruger2013 Spørgsmål ang fleksjob 2 05-03-2013 16:33
Hvor mange timer har i? YingYang Spørgsmål ang fleksjob 18 23-06-2012 09:13
Hvor mange timer har du. KatrineB Spørgsmål ang fleksjob 27 04-03-2011 22:03
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48
Hvor mange timer sysse Spørgsmål ang fleksjob 6 24-11-2007 17:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension