K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-01-2010, 18:38   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er netop problemet at nogen siger et og nogen gør noget andet og loven skriver noget trejde ...

Så det vigtigste er og bliver, står det ikke i loven så er det ikke sådan

Men man skal ikke glemme at man kan komme ud af et fleksjob det er bare vigtigt at man har sin jobkonsulent med sig og også helst fagforeningen ..

Man skal ikke finde sig i alt på et fleksjob men vigtigt er det at man ikke bare bliver gal og siger op ..

Noget helt andet er så at det er helt tåbeligt at det ikke bare er som med dagpenge at hvis man har problemer på arbejdet så kan man sige op og komme i karantæne så er man da selv lidt herre over sit liv , men som flekser skal man åbenbart finde sig i tingene eller miste sin forsørgelse .. ikke noget at sige til at så mange går til grunde i et fleksjob ..

Men selvfølgelig kan der være så grelle ting i et job at man siger op og at man mister sin ledighedsydelse og derefter får den tilbage ved en anke sag fordi det dømmes at man var i sin gode ret til at sige op, men da vi jo alle ved hvor opslideene det kan være at køre en sag plus det at man ikke har nogen penge mens det står på ja så er det nok bedst at få fat i sin jobkonsulent og ikke spille roulette med sin forsørgelse

Der er mange tråde om problematikken at sige op her på siden læs evt også her http://www.k10.dk/showthread.php?t=5228 og ellers søg her eller på google på sige fleksjob op eller noget i den retning der er mange steder man kan få det bekræftet sig ikke fleksjob op man mister ledighedsydelse
  Besvar med citat
Gammel 31-01-2010, 18:41   #12
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
aner ikke hvilken lov var da jeg selv ville sige op der fik jeg afvide.eller ville jeg ikke sige det,men det kan jo være enu en gang den sadvanelige mangelfulde info sagsbehandler har/gørmen en ting er helt sikkert aldrig sig op selv hvis man er i flexjob for .Hvis du selv siger dit fleksjob op, vil du ikke være berettiget til ledighedsydelse, da betingelsen for at være berettiget til ledighedsydelse er, at man uden egen skyld står uden job. Du vil så være henvist til kontanthjælp - sandsynligvis mod tilbagebetalingspligt fordi du selv har sagt op
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
MIN ledighedsydelse 2013, modregning af egenpension i ledighedsydelse Fyret2011 Alt det andet 4 04-02-2013 19:38
Kan jeg få ledighedsydelse ???? Valde68 Spørgsmål ang fleksjob 3 21-03-2012 19:46
Ledighedsydelse Mikkel-Nakskov Alt det andet 5 30-12-2011 15:02
Ledighedsydelse - job - ? MxDK Spørgsmål ang fleksjob 2 15-11-2011 18:38
Ledighedsydelse sushjer 1 Spørgsmål ang fleksjob 0 30-06-2010 21:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension