K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2010, 06:35   #11
jeanettess
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-05 2010
Indlæg: 81
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
jeanettess er ny på vejen
er tryk ved min sagsbehandler, som behandler mig pænt, men tror også, at det er vigtigt, at jeg/vi også er venlige og ærlige over for dem.
jeanettess er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2010, 06:48   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jeanettess Se meddelelser
men tror også, at det er vigtigt, at jeg/vi også er venlige og ærlige over for dem.
Desværre så er det bare ikke nok.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2010, 07:53   #13
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af jeanettess Se meddelelser
er tryk ved min sagsbehandler, som behandler mig pænt, men tror også, at det er vigtigt, at jeg/vi også er venlige og ærlige over for dem.
hvorfor er du tryg?
har været i lægesystemt i mange år og nu i kommunesystemt
til at vide man ikke kan stole på nogen.
3 år i træk fik jeg at vide jeg ikke fejlede noget
sjovt efter 7 år er der fundet en masse
blev faktisk først taget rigtig seriøs da jeg ikke kunne arbejde mere

Men Ja man skal være venlige og ærlig.
er selv blevet behandlet rigtig fint, men derfor stoler jeg overhovdet ikke på dette system.
Men det er lige så meget selve systemet og ikke så meget den enkelt sagsbehandler.
Den største trussel i dette system er nok en lægekonsulent.
uden lægeløfte og kan ødelægge folk igennem flere år

Sidst redigeret af MTVRV1; 18-06-2010 kl. 08:01.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2010, 08:30   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
At man desværre er nødt til at sikre sig via skriftlighed, og båndoptagelser, udelukker netop ikke at man skal være ærlig.

Det er selvsagt vigtigt at holde sin sti ren.

At filmen så knækker indimellem, pga af systemet og lav udholdenhed mv, er alm. kendt og en sagsbehandler bør også vide, og kunne takle, netop skrøbelige/syge mennesker.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2010, 10:14   #15
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ærligheden bør jo så gå begge veje.. men jeg har jo aldrig mødt min sagsbehandler, så kan jo ikke vide om det er mangel på ærlighed fra ham eller om han bare er dum..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2010, 10:41   #16
LeifG
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: København
Indlæg: 2
Styrke: 0
LeifG er ny på vejen
Jeg har netop været ude for en meget positiv sagsbehandler.
Jeg var tæt på at få et job, men firmaet syntes jeg var lidt dyr i forhold til studenterhjælp.
Jeg blev meget glad, da jeg fik at vide at min sagsbehandler var villig til at bøje reglerne lidt og gå op på 66 procent løntilskud.
Efter en snak med firmaet kan jeg nu igen begynde at håbe på arbejde.

Leif
LeifG er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2010, 12:26   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Problemet er jo, at man ikke altid ved om sagsbehandleren er ok, før løbet måske er kørt.
Men selvfølgelig (i min verden) skal man dam opføre sig ordentligt, være ærlig o.s.v., det må jo altid være udgangspunktet.

Da jeg var blevet tilkendt flex blev jeg sendt til anden aktør, og han virkede som et ordentligt og reelt menneske.
Men p.g.a. alle de dårlige erfaringer jeg havde med kommunale sagsbehandlere, turde jeg simpelthen ikke tro på, at jeg endelig havde mødt "et menneske".

Først da han havde afleveret en rigtig fin rapport til kommunen om mig, turde jeg helt at stole på ham.

Så først da jeg kom ud til ham i anden omgang (for at finde et arb.prøvningssted) turde jeg at lade paraderne falde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Principafgørelse: kursus ikke rimeligt tilbud, derfor ikke forpligtet gunvor Den nyttige viden vi alle har 0 24-11-2012 22:27
aktindsigt/socialrådgiveren nr 13 2010 østerbro Alt det andet 2 14-09-2010 19:59
Man kan ikke stoppe sygedagpenge hvis ikke der er lavet ressourceprofil Hejdien Nyt fra Ankestyrelsen 10 01-12-2009 20:47
Jeg kan ikke mere.. magter ikke mere.. frhansen Dit og Dat 18 23-11-2008 14:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension