K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2011, 21:42   #1
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
se hvordan fattige bor nu på dr1

Låsbysvendsen er en rigtig driftig herre.
Godt vores samfund har ham
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2011, 23:58   #2
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nocturne Se meddelelser
Låsbysvendsen er en rigtig driftig herre.
Godt vores samfund har ham
Utroligt han stadig spøger... kan huske historier helt tilbage i mine teenageår!
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2011, 00:00   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hmmm...tænk engang, jeg syns det er mere trist at vi HAR et samfund som skaber muligheder for sådan nogle som ham ..OG advokaten med, for den sags skyld...
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2011, 00:16   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, sikke dog en væmmelig advokat!!!

Frygteligt for børn at skulle vokse op i sådan nogle huse, men hvad værre er, at der ligefrem er et marked for den slags. I dagens Danmark!!
Fattigdom, boligmangel, familier på flugt - vi skriver snart 2012.

Håber Joachim B Olsen så med, og tænker bare LIDT over, hvordan mon de familier så holder jul i de huse uden rent vand, uden varme, med vinden pivende ind alle vegne fra, med toiletter og køkkener der ikke duer, skimmelsvamp og råd, og med et budget der er så elendigt, at de kun kan leje sådan noget ingen andre vil røre med en ildtang.....

Det eneste rigtige Låsbysvendsen fik sagt var, at der er mange familier der ikke har råd til depositum og 10.000 kr i husleje.

At han så er et svin, er en hel anden side af sagen. Omvendt er han jo desværre et symptom på det betændte samfund de aller fattigste må ty til.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2011, 00:39   #5
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...han er så også kendt for at leje sine faldefærdige rønner på landet ud til prostitution...

...ualmindelig usympatisk skabning - har oplevet ham på Ullerup Marked på Amager, hvor han solgte tæpper, eller rettere piskede rundt med andre personer med mellemøstlige rødder - ækel, afskyelig optræden!

Men giver Buster ret - det allerværste er, at det er muligt for ham at agere på den måde i vores samfund.
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2011, 00:49   #6
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
ham advokaten har da ret travelt.

Han er åbenbart alene i direktionen (Projektudvikling Århus ApS),
så burde han jo kunne svare på alt:

http://www.proff.dk/roller/poul-holm...rd/-/10830789/
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2011, 01:28   #7
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Arh nu ER de vel ikke sådan rigtig fattige vel? Altså jeg mener....hvis de har råd til at betale 5000kr i husleje og så skal der betales vand, varme osv også.....så kan de vist ikke være sådan rigtig fattige. Og de har også råd til at holde både aviser og husdyr.

Arh så slemt kan det jo heller ikke være vel?! Jeg mener....af de godt 12000kr et par på kontanthjælp har om måneden til husleje, mad, tøj, forsikringer osv er der jo stadig 7000kr til forsikringer, vand, varme, tøj, tandlæge, mad osv. Transport behøver de jo selvsagt ikke tænke på - de har jo masser af tid til at gå til alting disse samfundsnassere....

Næh nej - medmindre man bor i en familie på 10 i en junior-flyttekasse og spiser sin høje arm til aftensmad, så ER man altså ikke rigtig fattige!

(PS - ovenstående er skrevet i bedste JBO's ånd og er på ingen måde overhovedet udtryk for min holdning!)
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2011, 02:25   #8
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Håber Se meddelelser
Arh nu ER de vel ikke sådan rigtig fattige vel? Altså jeg mener....hvis de har råd til at betale 5000kr i husleje og så skal der betales vand, varme osv også.....så kan de vist ikke være sådan rigtig fattige. Og de har også råd til at holde både aviser og husdyr.

Arh så slemt kan det jo heller ikke være vel?! Jeg mener....af de godt 12000kr et par på kontanthjælp har om måneden til husleje, mad, tøj, forsikringer osv er der jo stadig 7000kr til forsikringer, vand, varme, tøj, tandlæge, mad osv. Transport behøver de jo selvsagt ikke tænke på - de har jo masser af tid til at gå til alting disse samfundsnassere....

Næh nej - medmindre man bor i en familie på 10 i en junior-flyttekasse og spiser sin høje arm til aftensmad, så ER man altså ikke rigtig fattige!

(PS - ovenstående er skrevet i bedste JBO's ånd og er på ingen måde overhovedet udtryk for min holdning!)
man skal også lige tænke på (host) at de pga. skimmelsvamp,
skal have nye møbler hele tiden. (host).

Ja de er heldige. (host)

Og nymalet er jo en selvfølge (host).

Og fordi de ikke bor i Storkbh. (host) sparer
de jo også FitnesDk (host)
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2011, 07:32   #9
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser

Håber Joachim B Olsen så med, og tænker bare LIDT over, hvordan mon de familier så holder jul i de huse uden rent vand, uden varme, med vinden pivende ind alle vegne fra, med toiletter og køkkener der ikke duer, skimmelsvamp og råd, og med et budget der er så elendigt, at de kun kan leje sådan noget ingen andre vil røre med en ildtang.....
Ja nu kunne Joakim da sidde hjemme i sin stue og se hvordan fattige lever, så kan han se hvor værdigt det er.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2011, 07:52   #10
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Skræmmende at den mand får lov at fortsætte, syntes snart at man har set så meget fra hans faldefærdige huse, at han burde være stoppet for længst.

Husker at have hørt engang for mange år siden at han havde solgt et hus, men da de flyttede ind var alt af værdi fjernet selv stikkontakterne, og i kontrakten stod der købt som beset men da de så huset var der stikkontakter og andet inventar. ufatteligt at sådan en mand ikke bliver stoppet.

Uanset hvor meget han bliver søgt stoppet så fortsætter han....

Nu så jeg ikke lige programmet, nogen der ved om det kan ses på nettet ?
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
753 fattige børn.... buster Politik og Samfund 0 13-03-2010 03:22
Der er ingen fattige her! buster Politik og Samfund 7 04-11-2009 22:40
Fattige førtidspensionister zuza Politik og Samfund 6 26-01-2008 02:10
Fattige kommuner, fattige fleksjobbere rammes zuza Manglen på Fleksjob 9 17-01-2008 18:55
De fattige. Stella Dit og Dat 2 24-02-2007 14:04




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension