K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-08-2010, 22:36   #11
Kaftbyen
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2006
Indlæg: 134
Styrke: 18
Kaftbyen er ny på vejen
Ja, undskyld jeg lige bryder ind her... i har i det mindste nogle papire.... jeg har intet.. her 3 år efter min pensionering, er der ingen der ved hvorfor jeg har fået den....

Den kommune da gav mig den , har tilsyndeladene brænt dem af.. !! og den kommune jeg flyttete til efter, har kun fået et stykke... nemlig et hvor der står at jeg er pensionist.

Jeg har ingen papir om hvad der ligger tilgrund for min pensionering, ej heller nogen diognose eller diognoser...

spør man min læge fejler jeg intet... ??? for han her heller ingen papire fået.. !!


Ja ja.... da var jo en masse snak om hvad jeg kunne feje dengang... men jeg har altså aldrig fået et svar / diognose på problemet... !!




Jeg er pisse sur.... da er ingen der tror på det når jeg fortæller dem det..... og PGA; mediernes historier om at "alle" nye pensionister er psykisk syge, (vilket de nok ikke er) ja så tror folk jer er helt gak gak....

hvilket jeg safølig heller ikke ved et pip om... gg..
Men det var nu ikke på tale som muglige årsager dengang under pensionssagen
Kaftbyen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-08-2010, 23:17   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du klager vel forhåbentlig til afd. som jo er ansvarlig, samt socialudvalgsformand, mv.

UHM...

Lad os følge med.

især interessant om din mand kan nå, at indgå i Programmet"forsvune danskere" inden de lukker af.

Gad vide hvor mange år han har været forsvunet, og du har ikke opdaget det?
Buster dog!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2010, 09:31   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tak for jeres støtte alle sammen

Suk, ja, må jo tilstå at jeg ikke har den største lyst, til at rippe op i det alt sammen, men er pine død nødt til det, da det jo i bund og grund handler om, for os, at få en hverdag til at hænge sammen, overordnet.

-Må tilstå, at jeg er mest bekymret over at der INGEN steder står nævnt noget om min handicappede mand, da jeg/vi blev LOVET at skulle vi ligge på gulvet eller har sengedage(hvilket sker), ja, så kunne vi kontakte hjemmehjælpen, hmmm.....

Altså, grundlaget -udover den fejlagtige diagnose/titel - er ikke ok!

Suk, må jo igang, så tilgiv herinde hvis jeg ikke liiiiige er så aktiv m diverse indlæg/artikler.
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2010, 11:31   #14
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Kære buster

Det er fuldt forståeligt. Håber du får det hele på plads og I kan få noget ro omkring det hele

Sender dig lige en bunke virtuelle og kærlige tanker
AM
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2010, 12:10   #15
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Knus til dig, Buster!
Borgerrådgivningen er der af en grund!
Har selv fået hjælp en gang.
BRUUUUG DEN!
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-09-2010, 12:19   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser

Øh, umiddelbart ser det ud som om jeg bor alene m 2 børn -min HANDICAPPEDE mand er tilsyneladende FORSVUNDET
På den baggrund er du sandsynligvis gået glip af en hel del penge, som værende reelt enlig (børnepenge? og pension?), kræv dem udbetalt NU.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
bliv hørt!!!!..... måske - håb Nessa12 Alt det andet 0 10-10-2010 13:14
Bliv sociallæge/kommunelæge Odenseaneren Lægekonsulenternes Rolle 6 06-02-2010 13:14
Bliv vurderet i badet!!!! Maybe Hjælpemidler til handicappede 5 18-07-2009 16:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension