K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-08-2009, 17:42   #1
Marina
På vej til at lære K10
 
Marinas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-08 2009
Lokation: Herning
Indlæg: 9
Styrke: 0
Marina er ny på vejen
Netværk

Jeg er ny på K10 og i byen og kunne godt tænke mig at danne et netværk her i Herning med andre "artsfæller" til socialt samvær og aktiviteter.

Nogle der kunne tænke sig at være med?

Har startet en gruppe...hvad københavnerne kan, det kan vi også

Se under Herning Gruppen



Hilsen Marina
__________________
Godt at der findes K10...

Sidst redigeret af Marina; 15-08-2009 kl. 19:32.
Marina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 18:16   #2
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Sig mig, er der slet ingen fra Herning og omegn, der har lyst til at melde sig ind i Herninggruppen????

Vi fra Vestsjællandsgruppen er faktisk ved at have dannet en meget stærk gruppe på 54 medlemmer, hvor en del af os af og til mødes, og hygger taler alvor osv. osv. (Og nej, det er IKKE Københavnergruppen, men resten af 'djævleøen' ), så jeg kan kun opfordre jer alle til at danne disse sociale grupper, da det giver styrke og fællesskabsfølelse, hvor alle er parat til at hjælpe hinanden med alt muligt ... vi har, i hvert fald, rigtig gode erfaringer

Så kom nu ... I bliver såmænd lige så positivt overraskede, som vi blev over, hvor rart det er at møde ligesindede, hvor man ikke er nødt til at forklare så meget, da vi jo alle kender det kommunale system og ved, hvad det vil sige at være syg.

Rigtig godt 'initiv', Marina!

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 19:22   #3
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Jow da. Skal først lige vågne op Og troede først det var for dem der boede i Herning kommune, men da den kommune jeg bor i grænser op til, mon så det ikke går.

Ser frem til at kunne snakke med andre og håber da mange melder sig ind.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2009, 22:57   #4
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 62
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Lige et ord med på vejen

Jeg sekunderer lige min kæreste Hyanna

Jeg startede vestsjællandsgruppen op på en ide fra netop Hyanna. Vi regnede dengang med måske 10 til max 20 medlemmer og egentlig mest snakken i tråde på gruppesiden.

ØØEEHH, har da sjældent taget mere fejl af en mulig situation

Resultatet var både enormt hurtigt og i en stadig rivende udvikling. Vi mødes, vi hygger os, vi diskuterer og støtter op ang. hinandens sager, vi får endda tid til at støtte lidt op om andre uden for gruppen (senest Benny Gerhard som vi stadig arbejder på at få givet oprejsning).

Jeg har været i midtjyllandsgruppen med et enkelt indlæg eller 2 ang. netop en opstart til ny socialgruppe, men indtil videre er der ikke kommet noget ud af det.

Til netop dette formål og evt. andre der måtte ønske at starte egen gruppe har jeg oprettet endnu en gruppe der hedder prøvegruppe vestsjælland. Den er åben og egentlig ikke beregnet til at få flere medlemmer, men til at vise forslag til hvordan I kan strukturere trådene i en gruppe så de ikke bliver alt for uoverskuelige. Kig ind på den og føl jer velkomne til at hugge alt det I kan bruge til jeres egen tråd (eller lad være. Det kunne jo være at de forslag jeg har skrevet derinde er noget værre makværk i forhold til hvad I gerne vil med jeres gruppe ).

I kan også sende mig en pm hvis I har spørgsmål som I tror jeg kan hjælpe jer med (selv om jeg ikke er en super ekspert på området da jeg kun har prøvet at være administrator på denne ene gruppe GG).

Kom bare i gang. Der er fede muligheder i en social gruppe.

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2009, 06:16   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Måske vi lige skal fortælle at man finder de sociale grupper her http://www.k10.dk/group.php

Man kan også finde linket til grupperne på øverste linie på K10 under "Netværk"

Skulle man ønske det...så har man muligheden for at oprette sin egen gruppe her http://www.k10.dk/group.php?do=create
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sociale netværk i ressourceprofil supersus Spørgsmål ang fleksjob 11 23-02-2012 17:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension