K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-08-2013, 23:41   #31
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Jeg synes det lyder fedt at du har kræfter og lyst til at træde tilbage i arbejdslivet og jeg gav gerne min højre arm for at vi to kunne bytte (den er dog skadet )

Jeg hæfter mig dog ved at du i starten af tråden skrev at du ikke havde lyst til en arbejdsprøvning, hvis det skulle komme på tale hvis du skal overgå fra fp til flexjob.
Ville en sådan arbejdsprøvning på et par timer om ugen ikke netop være en fordel for dig, for at få afprøvet om du kan holde til det, inden du bliver kastet ud i arbejdslivet igen?
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2013, 23:49   #32
Mrperfektone
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2012
Indlæg: 49
Styrke: 13
Mrperfektone er ny på vejen
Jeg ved heller ikke om jeg har mod og kræfter til det endu men er ved at undersøge mulighederne hvis mit løntilskudsjob forløber fint og jeg har mod på mere i fremtiden det jo ikke til at vide hvad fremtiden bringer. Jeg har ikke noget imod en reel jobprøvning men komunen presser jo tit en ud i måske 5 jobprøvninger og det noget der tager på de kræfter man i forvejen ikke har.

Problemet er jo tit at kommunen efter min optik tit gør folk mere syge en raske feks der jeg skulle i jobprøvning efter jeg havde været indlagt sagde min sagsbehandler "Vi starter som udgangspunkt på 37 timer så kan vi trappe ned derfra" Det svare til at starte i medicin på fuld dosis og så trappe ned derfra :S - Det er den omvendte verden i mit hovede og helt tåbligt lovgivning er sådan det giver ikke ligfrem grundlag for et godt samarbejde når de presser en mere end man er i forvejen.
Mrperfektone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2013, 23:54   #33
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Det er fuldstændig rigtigt og det er netop derfor vi er mange der siger... Pas nu på, træd varsomt og sørg for at passe godt på dig selv undervejs...

Held og lykke på din vej.
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2013, 23:55   #34
Mrperfektone
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2012
Indlæg: 49
Styrke: 13
Mrperfektone er ny på vejen
Og som sagt jeg ved ingen ting endnu da jeg slet ikke er startede i løntilskudsjob endnu jeg skal jo først se om jeg kan klare det inden jeg tager flere hurtige beslutninger (Adhd) - På mine egne vegne.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Moi Se meddelelser
Det er fuldstændig rigtigt og det er netop derfor vi er mange der siger... Pas nu på, træd varsomt og sørg for at passe godt på dig selv undervejs...

Held og lykke på din vej.
Mange tak og mange gange i lige måde
Mrperfektone er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Praksisnyt fra DUKH: Invaliditetsydelse og overgang til ny førtidspension carolines Spørgsmål ang Førtidspension fra før 2003 5 20-05-2013 01:22
Skattereformen vedr. førtidspension Don Jon Politik og Samfund 18 25-06-2012 07:30
Overgang til førtidspension MartinM Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 26-07-2010 09:49
Overgang til førtidspension fra forudbetalt kontanthjælp... Razmo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 25 20-10-2009 12:36
Økonomi vedr. førtidspension Guette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 22-08-2006 20:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension