K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2013, 23:45   #1
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Post Lukning af depweb

Hej venner. Længe siden jeg har været her.
Meget er sket siden sidst. Har haft Lungebetændelse i foråret. Seneste der er sket siden. problem = Åreforsnævring som nu er ordnet med stens. flimmer / uregelmæssig rytme. Indlagt for dette og nu rep. og under kontrol. Og det går godt fremad efter seneste kontrol.

Og så vil jeg lige meddele at www.depweb.dk Lukkes og slukkes da tiden er kommet til andre evt. tager over. (Er sat til salg/overtagelse) Hvis ikke det bliver overtaget til anden seriøs bruger? Så slettes webhotel og domænet helt i starten af Jan. 2014
Har du brug for informationer /Dokumenter m.v.? Så kan du nå at få det inden d. 4.1.2014

Kan I alle ha' det godt til jeg kommer igen her inden længe.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2013, 01:05   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det var da trist at høre Per...men godt at det går fremad...

Vil du ikke bare kunne lade din hjemmeside stå som den er....altså uden opdateringer osv...

På den måde vil du jo slippe for arbejdet med den...som kan være ret hårdt når man samtidig er syg...

Nåå det bare bare en tanke...det er jo noget som du selv skal finde ud af...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2013, 01:20   #3
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Hej Webmaster
Jo tanken har strejfet mig. Men depweb besøges ej så meget mere dagligt i følge statistik og søgning på stedet bruges endnu mindre.

Som skrevet så bliver stedet året ud. Hvis ingen overtager webhotellet, slettes det, men klart jeg gemmer alt info fra stedet, der kan ha' interesse for andre evt. på k10 eller facebook såfremt jeg får spørgsmål m.v. om disse informationer. Måske opretter jeg en gruppe om emnerne på Facebook.

Der findes jo mange psykiske websteder med meget af det samme info som på depweb.
Hilsen
Per
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2013, 09:26   #4
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Stort tak......

Kære Per.

... for din enorme indsats du har udført. Få kender den arbejdsbelastning du har været udsat for, med dit professionelle arbejde, med at hjælpe andre.

Håber vi stadig vil hører fra dig, her på K10.

Pas på dig selv og når du ser dig i spejlet, kan du være stolt.

Endnu engang STORT TAK.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 18-09-2013, 12:00   #5
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Kære Per.

Godt at det dog går lidt bedre.

Og om nogen kan du være vældig stoldt af den kæmpeindsats du har gjordt ikke kun ifm din hjemmeside.

Håber at nogen vil og kan overtage hjemmesiden.

Held og lykke

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2013, 22:38   #6
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up Takker for de rosende ord

Det varmer godt at få jeres gode ord med på vejen. Tak for disse.

Jeg skal nok passe på mig selv og mit

Vil komme her med jævne mellemrum

Bruger da også facebook grupper jævnligt. Og holder denne her vedlige: *Os på overførselsindkomst*
https://www.facebook.com/groups/overfoerselsindkomst/

Der kommer filer/og dokumenter på om emnet m.v.

De bedste hilsner til alle her med
Per
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2013, 01:22   #7
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Hejsa igen.
Depweb.dk fortsætter med at bestå. Lidt ændringer er foretaget uden det går ud over informationerne. Der vil være begrænset informations nyheder. Når der er nyt at skrive om vil det stå på nyhedssiden.

Og så er der et julested og lidt sjov og spas på subdomæner.
God læselyst til jer alle hvis I falder forbi.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lukning af sygedagpenge spardame Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 13-10-2013 21:54
CEPOS truet af lukning - seks grunde til at bevare deres statsstøtte buster Politik og Samfund 5 06-12-2011 22:09
Lukning af kontanthjælp Linuzmor Skal kommuner ikke overholde loven? 80 05-02-2011 10:05
Ulovlig Lukning af Kontant-hjælp? 5610sicko Skal kommuner ikke overholde loven? 13 29-07-2010 20:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension