K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2013, 00:25   #241
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Det er også der, jeg står af..
Fatter ikke hvad jeg skal, hvorfor, hvordan og tjaaa hvad meningen er..
Det er så modstridende... vi ved du ikke kan, men du skal...
Ja så er vi igen i samme båd, desværre...
Som du ved, blev min sag lukket, og skal derfor starte forfra med at tage er nummer i venteværelset, der var ordene!

I afslaget skriver de "det er åbenlyst, at du har behov for skånejob bla bla bla", men giver alligevel afslag!

Nu er min sag i BAN, 9-10 måneders ventetid
Jeg heller ikke tiltro til, at de giver mig medhold, de er jo kommunens forlængede arm!

Gud bevare Danmark
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2013, 21:04   #242
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Kan man skrive noget "forkert", når man skal skrive til partshøringen???
Jeg er så bange for at skrive noget der skader min sag..
Der er flere ting jeg er uenig i og så vil jeg meget gerne påpege at når de siger at jeg har modtaget alle de papirer der findes, så passer det ikke , da jeg er i besiddelse af en prograssionsrapport, som de så ikke har...
(Påstår de)
Deres afslag er jo pga en praktik der ikke er vel dokumenteret, så måske det bare er dem, der ikke har dokumenteret det ordentligt...
Åhhh suk, hvor er det trættende det her...
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2013, 21:07   #243
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Ja så er vi igen i samme båd, desværre...
Som du ved, blev min sag lukket, og skal derfor starte forfra med at tage er nummer i venteværelset, der var ordene!

I afslaget skriver de "det er åbenlyst, at du har behov for skånejob bla bla bla", men giver alligevel afslag!

Nu er min sag i BAN, 9-10 måneders ventetid
Jeg heller ikke tiltro til, at de giver mig medhold, de er jo kommunens forlængede arm!

Gud bevare Danmark
Min sag er ikke lukket, men tja det er jo ikke umuligt..
Jeg føler så meget med dig..
Kæmpe stort fra mig
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 15:35   #244
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Min sidste 7 mdr lange praktik stoppede igår og min konsulet var så sød at sende mig den sidste rapport, da der jo har været problemer med en af de gamle ( derfor jeg har fået indstilling til afslag til fleks)
Jeg skal jo i gang med partshøringen her i weekenden, så derfor vil jeg hører om jeg evt også kan sende den med sammen med "alle" de andre papirer de påstår ikke findes, som jeg har???
Sådan så tvivlen evt kan komme mig tilgode
Eller er det bare mig der håber og er naiv og skal acceptere endnu et udviklingsforløb
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 19:42   #245
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yanmik Se meddelelser
Min sidste 7 mdr lange praktik stoppede igår og min konsulet var så sød at sende mig den sidste rapport, da der jo har været problemer med en af de gamle ( derfor jeg har fået indstilling til afslag til fleks)
Jeg skal jo i gang med partshøringen her i weekenden, så derfor vil jeg hører om jeg evt også kan sende den med sammen med "alle" de andre papirer de påstår ikke findes, som jeg har???
Sådan så tvivlen evt kan komme mig tilgode
Eller er det bare mig der håber og er naiv og skal acceptere endnu et udviklingsforløb
Ja helt sikkert! Send den med, hvis den fortæller, hvordan praktikken har været.(selvom jobcentret sikkert også får en kopi fra dem, så gør det bare)
Også de andre papirer, som du har....

Det vil være en god idé også at gemme evt. kopi af de papirer til sig selv.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 20:02   #246
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Ja helt sikkert! Send den med, hvis den fortæller, hvordan praktikken har været.(selvom jobcentret sikkert også får en kopi fra dem, så gør det bare)
Også de andre papirer, som du har....

Det vil være en god idé også at gemme evt. kopi af de papirer til sig selv.
Fedt, tusind tak
Jeg har taget ekstra kopier og de får det hele
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2013, 16:41   #247
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Nu har jeg taget kopier af alt, nu mangler jeg bare at skrive kommentarerne..
Det er bare såååå svært..
Skal på en mystisk måde få dem til at tvivle på deres egen sagsbehandling og indrømme deres fejl.. Det bliver fanme ikke nemt..
På den anden side mener jeg ikke jeg skal straffes for at de har glemt at notere i min sag og at en konsulent ikke har beskrevet en praktik ordentligt!!!
Jeg skal nu gøre det umulige..
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2013, 17:40   #248
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Du behøver ikke skrive ret meget.

Pointér hvordan din funktionsnedsættelse er, og at du ikke har kunnet arbejde ret mange timer ugentlig i de arbejdsprøvninger, du hidtil har været i (og at du ikke synes, det er rimeligt at de kaster dig ud i noget tilsvarende, når det ikke vil ændre noget = meningsløs).

Skriv, at du jo er under revalidering, og at da det ikke har medført fuld arbejdsevne til 37 timer, så med den grund burde en fleksjob komme på tale. (som jeg synes det vil være).

Du kunne godt pænt skrive, at det ikke er din fejl, at de ikke har udført deres notatpligt, det er de skam forpligtet til efter forvaltningsloven. Og at du heldigvis selv har de akter, som de har manglet, som de så får nu.

Det var mit bud.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2013, 18:15   #249
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Du behøver ikke skrive ret meget.

Pointér hvordan din funktionsnedsættelse er, og at du ikke har kunnet arbejde ret mange timer ugentlig i de arbejdsprøvninger, du hidtil har været i (og at du ikke synes, det er rimeligt at de kaster dig ud i noget tilsvarende, når det ikke vil ændre noget = meningsløs).

Skriv, at du jo er under revalidering, og at da det ikke har medført fuld arbejdsevne til 37 timer, så med den grund burde en fleksjob komme på tale. (som jeg synes det vil være).

Du kunne godt pænt skrive, at det ikke er din fejl, at de ikke har udført deres notatpligt, det er de skam forpligtet til efter forvaltningsloven. Og at du heldigvis selv har de akter, som de har manglet, som de så får nu.

Det var mit bud.
Super godt bud, det vil jeg bruge
Det sværeste er at holde det kort..
Kan også de i deres indstilling at de har skrevet at jeg har oplyst at jeg ikke ydede den arbejdsindsats, som er beskrevet, men at det ikke er dokumenteret
De sigter mod selvforsørgelse/ordinært arbejde,evt deltidsjob, men tror ikke det muligt, det er jo så latterligt..
Samtidig skal det undersøges om der er behov for hjælpemiddler i hjemmet og på en arbejdplads

Det er meget uoverskueligt lige nu, men skal jo skrive, ellers bliver det bare som de siger
__________________
Giv mig sindsro til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre - mod til at ændre de ting jeg kan og visdom til at se forskellen... Yanmik
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2013, 19:55   #250
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Det var godt, du kunne bruge det. ;-)

Tænkte på, om de overhovedet har fået de seneste lægelige oplysninger om din helbredstilstand? Hvis nej, så nævn det i din kommentar til den indstilling. Oplys, hvad du senest er blevet undersøgt for osv., navn hos speciallæge, og om der er sket forværring osv... Noget som du mener, de ikke ved, men bør vide om dit helbred.

Når du har været i alle de arbejdsprøvninger, har du da sikkert ydet alt, hvad du kan. Oplys det... Og skriv at fordi du kan altså ikke arbejde flere timer, end det, du har prøvet (med piller osv... og det må jobcentret absolut ikke bede dig om at tage større dosis for at f.eks. lindre smerter - hvad hjælper det)

At du altså ikke bliver rask af din sygdom...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering Sanne76 Alt det andet 7 27-06-2012 20:54
revalidering mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 12-06-2012 18:11
Revalidering Soya Alt det andet 1 28-01-2011 14:45
Revalidering molbarron Alt det andet 11 19-10-2010 23:07
Revalidering Gunell Alt det andet 17 25-05-2010 21:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension