K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-11-2018, 20:01   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Frivillig juleaften.

Hejsa med jer

Jeg har lige et spørgsmål ang juleaften i år (2018.)
Min datter på 16.år og jeg skal være alene juleaften i år og da vi heller ikke rigtig har noget familie har vi jo heller ikke rigtig det store valg.
( jeg piver ikke vil jeg lige sige. ) Men det kunne nu være rart ikke skulle være alene. De få venner vi har,har lavet aftaler med deres familier og vi har heller ikke rigtig noget netværk efter hendes far forlod os.

( manden skred mere el mindre fra den ene dag til den anden og så har vi faktisk ikke set ham siden. )

Han kom hjem en dag efter arbejde og sagde direkte op i hovedet af os begge på samme tid at han ville skilles og have sin frihed og det skulle vi ikke forhindre ham og så tømte han hendes konfirmations konto for 12,500kr
og har så kun set ham 3gange siden. Det er 3,5år siden nu.
( og så kunne idioten ikke" forstå at han ikke var velkommen til konfirmarmationen
Nok om det... er der nogen der har en ide eller ligende til hvad man evt kunne lave sig sådan en aften ?
Jeg vil bare gerne give min datter en god aften.
hilsen Anne.

Sidst redigeret af annech; 09-11-2018 kl. 20:11.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2018, 20:46   #2
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Juleaften.

Hejsa med jer

Jeg har lige et spørgsmål ang juleaften i år (2018.)
Min datter på 16.år og jeg skal være alene juleaften i år og da vi heller ikke rigtig har noget familie har vi jo heller ikke rigtig det store valg.
( jeg piver ikke vil jeg lige sige. ) Men det kunne nu være rart ikke skulle være alene. De få venner vi har,har lavet aftaler med deres familier og vi har heller ikke rigtig noget netværk efter hendes far forlod os.

( manden skred mere el mindre fra den ene dag til den anden og så har vi faktisk ikke set ham siden. )

Han kom hjem en dag efter arbejde og sagde direkte op i hovedet af os begge på samme tid at han ville skilles og have sin frihed og det skulle vi ikke forhindre ham og så tømte han hendes konfirmations konto for 12,500kr
og har så kun set ham 3gange siden. Det er 3,5år siden nu.
( og så kunne idioten ikke" forstå at han ikke var velkommen til konfirmarmationen
Nok om det... er der nogen der har en ide eller ligende til hvad man evt kunne lave sig sådan en aften ?
Jeg vil bare gerne give min datter en god aften.
hilsen Anne.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-11-2018, 22:58   #3
Bricko
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-04 2016
Indlæg: 53
Styrke: 8
Bricko er ny på vejen
Jeg tror at der findes flere tiltag, hvis man er interesseret, indenfor forskellige interesser i flere grupper på fx facebook. Jeg er fx i en gruppe med at vandre, hvor der forsøges planlagt en gruppe til vandring og julekomsammen fra d. 23. - 25. december. Det er noget der bestemt ville tiltale mig, hvis jeg var alene. Men det kræves jo, at man véd det eksisterer! Så ud og søg rundt omkring med åbent sind! Rigtig god jul til dig og datter!
Bricko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2018, 10:42   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Der er rigtige mange steder hvor folk uden netværk eller penge holder jul sammen, prøv at Google det
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2018, 11:56   #5
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Hej annech


Måske er dette løsningen ?



https://magasinetliv.dk/dit-kvindeli...et-ikke-kender


Jeg håber du får en god juleaften med din datter.





Hilsen Florken
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension