K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2011, 14:11   #1
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Finanslovsforhandlingerne

Har lige så stille, vekslet emails, med Pernille Skipper, Enhedslistens ordfører på det sociale område her hen over weekenden, og hun har forsikret mig at Enhedlisten har både den Gensidige Forsørgelsespligt og brøkpensionen, med til finanslovsforhandlingerne, vi er ikke glemt.

Når det er sagt så skal det også siges, at det at Enhedslisten har det med, er ikke det samme som at regeringen vil klappe i deres små hænder og være enige.....men i det mindste er det med.

Men en ting har jeg lært, at forandringer kommer med små skridt....

Men jeg var da så flink at oplyse Pernille om at tusinder af borgere ville følge finanslovsforhandlingerne med spænding

Selv om underskriftsindsamlingen imod den gensidige forsørgelsespligt, ikke bliver sat ind i kampen her og nu, så er den der og det er politikerne alle vel vidende om....

Det kan stadig hjælpe at skrive under da, jeg løbende holder Pernille Skipper opdateret omkring antallet af underskrifter...så skriv endelig under, hvis i ikke har gjort det endnu, og lav gerne et link på facebook og opforder jeres venner der til også at skrive under, der mangler kun godt 300 underskrifter i at vi har 4.000 underskrifter.

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/

Mvh. Liliane Morriello (Ragdoll)
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Ragdoll; 17-10-2011 kl. 14:27.
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2011, 17:42   #2
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Hvornår starter finanslovsforhandlingerne ?
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2011, 15:51   #3
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
Hej Ragdol

jeg kan iøvrigt hjælpe til med endnu en smule info, nemlig at jeg før valget modtog 4 mails fra respektivt, S - SF _ de Radilale samt Enhedslisten, hvor alle enstemmigt lover at den forhadte etårsregel i arbejdsskade-loven SKAL VÆK....nu efter valget er der knap så meget vilje .... svært og sige ... svært og sige..... men det er jo ikke "vores" skyld ... det er sådan noget rent teknisk med mandater og 90 etc etc......


sorry men jeg tror at det er knaldende hamrende ligegyldigt..... de er levebrøds HELE BANDEN..... nu hvor de har klasket R.... i taburetten, har de både demens light samt altzeimer...

mvh eders temmelig hidsige ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2011, 16:13   #4
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
ace dk du har fuldstændig ret, en af deres første udlægninger på tv, da regeringsgrundlaget var lavet var: - at fjerne varighedsbegræsningen på sygedagpenge det var alle 4 partier enige om, jeg har efterfølgende skrevet til samtlige.

Gæt 3 gange hvad svaret var....................
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2011, 09:58   #5
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
kære Jasch.....

sådan er det åbenbart... jeg er nu godt 50. og jeg lader mig stadig trække rundt i manegen..... REEEEENT til grin, jeg mener. Nu har jeg lovet mig selv IKKE længere og stemme (blankt selvfølgelig)....

men jeg vil ikke længere deltage i og "sørge" for at der kommer nye ministre til , som skal have " evighedsløn" af os bondenaive DKere..... nej nu lader vi dem sidde som sidder .... og så knaldfodre vi dem ... DET ER BILLIGERE..... stemmer vi nye ind så bliver der for hvert 4de år bare nye børn i klassen der skal evighedsforsørges......

det må simpelthen STOPPE...... vi er jo total idioter... tager man en periode på 40 år.... det er (kan blive) over 400-500 flere ministerpensioner.... så STOOOOOOOOOOOOP med det skifteri... det bliver ikke anderledes .... kun dyere

mvh eders ace dk i sparremode
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2011, 10:25   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Mener det er i slutningen af November de begynder på finansloven - correct me if im wrong.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-10-2011, 14:53   #7
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
hej Helenekr...

Ingen grund til og korrekse, denne melding

mvh eders ace dk.
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension