K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-06-2012, 09:08   #21
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ja det lyder som om nogen vil tjekke en....og som florken skriver ku jeg godt tænke mig at vide hvad de spurgte om....det lyder vanvittig....
jeg er da også blevet ringet tit op af statistiker..men så har de spurgt om jeg var i arb..el.hvornår jeg sidst var det..
jeg tror ikke jeg ville ha svaret på spørgsmålene....

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2012, 19:39   #22
Tob
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Alder: 38
Indlæg: 149
Styrke: 13
Tob er ny på vejen
Jo de startede jo med at sige at de ringede i forbindelse med min sygemelding.
Fik 4 spørgsmål. Skulle vurder min arbejdesevne fra 1-10, om jeg følte mig deprimeret, om jeg synes at alt virkede håbløst og om jeg røg.

Nu tænkte jeg jo ikke lige over at det før jeg havde lagt på men de lyder ikke som en almindelig undersøgelse fra dansk statistik.
Tob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2012, 19:59   #23
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Det er helt utroligt hvilket fantasi de har oparbejdet efterhånden.
Men nu når vi er ved emnet som hedder “udspionering”, kom jeg i tanker om, at også jeg er blevet ringet op på et tidspunkt i forbindelse med et eller andet undersøgelse mens jeg var sygemeld, men jeg har kortet dem omgående med spørgsmål om hvordan de fik fat i mit telefon nummer, den står nemlig ikke i telefonbøger og er faktisk hemmelig og jeg kender alle som har den.

Røret blev lagt omgående.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
stresset og angst over sagsbehandlingen MLT Dit og Dat 11 08-05-2013 20:40
god forvaltningsskik i sagsbehandlingen østerbro Den nyttige viden vi alle har 1 13-10-2012 16:56
Slidt om af sagsbehandlingen og afd. leder mijaja Alt det andet 12 11-11-2010 08:43
Hjælp ang. sagsbehandler og sagsbehandlingen Heart2breake Alt det andet 9 19-08-2010 14:21
fejl i sagsbehandlingen ann Spørgsmål ang fleksjob 4 09-03-2006 13:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension