K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2010, 07:33   #1
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
Føj for...

Sådan foregår sagsmishandingen i Vejle...

sygemeldt 09-06
frem til reformen gik alt lige efter bogen - hurtigt, effektivt, høfligt og kompetent

sidste samtale munder ude i "du skal på REVA, men det blir nok først i februar, og jeg stopper"

Efter reformen skete der intet -nada, keines, nothing

det første jeg hørte var 06-07, hvor jeg fik et brev "nu udløber dine SDP snart"

Kort efter blev jeg dog kaldt til en samtale, SB'en var uforskammet, stillede diagnoser på mine
fingre, kaldte det seneskedehinde betændelse --jeg har hvide fingre og slidgigt, jeg fortalte hende
at hun IKKE måtte stille diagnoser, så var jeg samarbejdsvanskelig

Så skete der igen intet, jeg havde nogle feriepenge, så jeg ringede til borgermangelpåservice
- det vidste de ikke en skid om

så ringede gimpen og fortalte hvodden det skulle gøres, og at hun i øvrigt ikke havde nået mere i min sag...
og at hun stoppede...

Det første år gik altså med intet.....nå jo kvaksalveri !

kom til en vikar i 12-07, hun fik mig på REVA "for dine SDP udløber snart"

kom på REVA i februar.....med 1 års forsinkelse .....de kunne godt se den ryg var rådden...og alt det andet..
En ny SB kom til samtale på REVA, hun fik åbenlys sexuel tilfredsstillelse ved at true mig med egenforsørgelse..

Mindre end en uge senere sendte de mig hjem fra REVA med begrundelsen " det her er uansvaligt over for dig "

Igen tavshed fra kommunen, jeg rykkede i april, kællingen - stadig den perverse - mente mine akter lå hos hendes chef

- hmm....der har de INTET at gøre, dagen efter ringede soen, råbte og skreg, "du fejler ikke en skid,
du er bare umotiveret, det er psykisk"

Der blev klaget, det finder jeg mig ikke i, klagen blev forvansket af hendes chef...idiot..jeg tog min fagforening
med ind i sagen, næste samtale blev holdt der...stppede en mp3'er i snotten på perversuella, da hun fyldte mig med løgne
om min arbejdsprøvning.....da vi gik kaldte hun mig "en værdig modstander"....mp3'eren kørte stadig
på mødet sagde jeg at jeg ønskede at søge pension, §18, det blev aftalt at der skulle indhentes speciallæge erklæring fra
mølholm klinikken.............

hørte aldrig fra hende igen.....

igen larmene tavshed fra kommunen....nærmere betegnet 15 måneder, så kom det et brev, med opdateret RP, udført af 3 (!!)
sb'er jeg aldrig havde hørt om eller fra.....godt klaret, der stod sørme osse at jeg var narkoman, diagnosticeret af ELSE LUND..
FY......det må man ikke....samt i øvrigt at Else Lund havde bestemt at speciallæge erklæring skulle indhentes på et
spa og helse center i Tønder ---det tog næsten 10 minutter !

der blev begæret aktindsigt og der blev klaget med store bogstaver, da akterne kom var samtalen på fagforeningen fjernet,
det samme gjaldt alt vedrørende Else Lund

perversuella havde skrevet 2 sider om, hvor kompromitteret hun følte sig af mine optagelser - forstår jeg sq godt

KLAGEN GAD MAN IKKE AT BESVARE........

Efter at have ventet i 28 dage ie 4 uger røg den direkte til ombudsmanden.....godt 2 måneder -01-11-09- efter var jeg pensionist

Det skal siges at jeg under hele forløbet har fået SDP, jeg har nemlig gentagne gange klaget over smøl og henvist til loven

Jeg er blevet lovet berigtigelse af Lunds svineri, har det selvf. på bånd, har aldrig fået en sådan..

Sidst redigeret af SÅrdnok!; 20-09-2010 kl. 07:37.
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2010, 08:45   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Man har åbentbart ikke hørt det sidste endnu, i forhold til sagsbehandler/kommuners behandling af syge borgere.

Godt at høre at du fik pensionen, og dermed retfærdigheden genoprettet.

Du kan, hvis du vil/orker skrive til data-tilsynet, og få dem til at komme med en afgørelse/påbud om at forkerte/misvisende oplysninger bliver berigtiget.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2010, 09:34   #3
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Ja, desværre er vores "kære" sagsmishandlere jo på provision... -så det er - desværre - ikke den sidste umenneskelige sagsfremstilling vi læser


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2010, 09:44   #4
nilla
Skal snart betale husleje på K10
 
nillas avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2005
Indlæg: 907
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
nilla er ny på vejen
Ja jeg genkender billedet!!! Men det gjorde jeg ikke for en måned siden. Det er bare så sørgeligt!
nilla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2010, 09:54   #5
Bang
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2010
Lokation: Struer
Alder: 54
Indlæg: 67
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Bang er ny på vejen
Først tillykke med at det lykkedes, og godt for dig at du var så stærk at du kunne holde det ud og kæmpe.

Hvor er det grotesk at vi har en lovgivning og overtræder vi den bliver vi straffet, men hvis en sagbehandler gør det får de måske en næse.
Tænker sommetider på hvor mange selvmord og psykriatiske lidelser komunerne har på samvittigheden, for det er jo ikke alle som er lige stærke......

Jeg er selv i klemme, og prøver ihærdigt at kæmpe, det er sku svært ind imellem når der er også er 4 børn og en selvstædig husbond med i billedet.....

Sidst redigeret af Bang; 20-09-2010 kl. 09:56.
Bang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2010, 11:35   #6
Tullee
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2008
Indlæg: 199
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Tullee er ny på vejen
Jeg kan også genkende billedet - jeg har selv en meget provokerende og modbydelig sagsbehandler og vedkommende kan også nemt finde på at lave sine egne regler - så for eftertiden har jeg altid min bisidder med fra fagforeningen.

Jeg har tit læst her på K10 - at vi som borgere altid skal opføre os pænt overfor vores sagsbehandlere og jeg holder bestemt også lav profil overfor min sagsbehandler - men synes I ikke sommetider det er meget svært - ikke at fare i flint når ens sagsbehandler bare behandler EN som en dynge *skrot* for at sige det mildt?.

Tullee
Tullee er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension