K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2009, 16:02   #1
Hanne.T.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2008
Indlæg: 34
Styrke: 17
Hanne.T. er ny på vejen
Unhappy vidste at det var for godt til at være sandt

Efter at have gået sygemeldt siden november 06. er opereret for diskusprolaps og efterfølgende stivgjort i lænden og detsværre siden okt.08 også meget svær leddegigt sker det mest utrolige bliver opfordret til at søge et job som jeg med sikkerhed ville kunne bestride passe telefon og sidde ved pc med masser af mulighed for at skifte arbejdsstillinger og en arbejdstid der hed 7dages arbejde og 7 dages fri.Yes nu er det så min chance for at komme ud af dette system lige nu går jeg og venter på at blive godkendt til enten fleksjob eller pension.Har været i arbejdsprøvning det er nok det værste jeg har været med til da jeg havde været der i 14 dage var der stadigvæk ingen der havde spurgt ind til min person og de arbejdsopgaver jeg skulle lave holdt ikke en meter da der ikke var tid til at forklare det mere end en gang og jeg er altså ikke kontoruddannet.Nå men holdt ud for det skulle bare overståes.Siden er tiden bare gået med at vente og der sker ikke noget.Nå men så kommer jeg til samtale i dag og det går fint lige indtil de siger hva de havde tænkt sig jo de havde tænkt sig at det skulle være som afløser HMM hva snakker de om behøver jeg sige at resten af den samtale førløb temmelig pinligt.Jeg havde jo skrevet i ansøgningen hva jeg søgte af arbejdstid jeg kan jo ikke blive supleret op nogen stedder og dette var min chance for at komme videre i mit liv uden indblanding.Nu sidder jeg bare her og stortudder og telefonen ringer hele tiden for folk vil jo høre hvordan det gik nej viste det var for godt til at være sandt.Hanne
Hanne.T. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 18:35   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ej noget shit****!

Kan godt forstå du er ked af dén udmelding!

Råd har jeg ingen af, men massere af kram skal du have med på vejen

Var det ikke også din mand der røg til Taskforce? Hvis jo, hvordan gik det så???
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2009, 23:55   #3
ida52
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2008
Indlæg: 7
Styrke: 0
ida52 er ny på vejen
Også en masse krammere fra mig. kan lige forestille mig en kæmpe skuffelse.Det med at komme ud af systemet, er også det jeg rigtig gerne vil.
Kan ikke rigtig sige noget der kan trøste,det er rigtig synd for dig,tænker på dig.
Kh Gitte
ida52 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2009, 00:20   #4
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Sender dig også masser af kram, men du må jo have fat i kommunen nu!!

Hvad skal der ske ect.??

Mange kærlige tanker, Helle.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2009, 08:03   #5
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja det er da også super ærveligt ,men du må lige tøre øjnene og op på hesten igen,men jeg for står dig så godt ,men du må finde tålmodigheden frem,for det skal man have det tog ca 1½ år før jeg blev flexer ..Det har ikk været et rart sted du var arbejdsprøvet,der har du været uleldig ,jeg er selv afprøvet to gange på arbejdsplasser hvor de var søde og hjælpsomme, så de steder findes altså.. ellers vil jeg bare sige op med humøret og led dig ikk knække af vente tiden ,selv tager jeg den som en sikker ferie .
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2009, 10:18   #6
Hanne.T.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2008
Indlæg: 34
Styrke: 17
Hanne.T. er ny på vejen
Mange tak for jeres søde tilbagemeldinger.Ja der er ikke andet at gøre end op på hesten igen og så komme videre.Men det var chefen selv der bad mig om at komme til samtale og derfor var overraskelsen stor da det så viste sig at det var som afløser det var ikke blevet nævnt.I hele det her forløb har det ikke været andet end nederlag på nederlag arbejdsskade der ikke blev annerkendt som er skyld i mine rygproblemer i dag og det er alle dem der har haft med den sag at gøre der har lavet fejl på fejl men mig det går ud over så ingen erstatning.Det har været over advokat og arbejdsmedicinsk klinik.Og så hele det cirkus der er med at være langtidssygemeldt og alt hva det medføre at være inde i systemet ja der skal et temmelig godt helbred til.Men heldigvis er der så denne fantastiske sidde hvor man kan få hjælp og støtte skriver ikke så meget men følger med på siddelinjen.Nu vil jeg så bare håbe at min sag snart bliver afklaret inden jeg ryger på kontanthjælp.Jo helenekr.det var min mand der var inde over tarksforce men der manglede oplysninger så han fortsætte stadigvæk men godt det lykkedes for dig håber du har fået mere ro på nu.Hanne
Hanne.T. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
For godt til at være sandt ! Fagligt kursus, hvor der tages hensyn til, at man er FP. JoEur Nyttigt at vide for Førtidspensionister 3 16-07-2013 16:41
Brøkpension...kan det virkelig være sandt? Soy-yo Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 04-12-2008 23:50
der skal et godt helbred til at være syg... gitte40 Dit og Dat 1 26-09-2008 12:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension