K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2010, 13:25   #1
enborger
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2010
Indlæg: 38
Styrke: 15
enborger er ny på vejen
Betalingsservice og budgetkontoen

Her til formiddag ville jeg så undersøge, hvorfor mit internet ikke var blevet tilmeldt betalingsserive, efter et på mislykkedes forsøg.

Til min konstatering så jeg så via homebanking, at den var tilmeldt og så afvist.

I Jyske bank!

Er der nogen her som står som dårlig betaler, og ikke kan få betalingsservice ?
i banken ? som er ?

Jeg er nemlig målløs, over den behandling jeg fik.

Har Visa Electron, homebanking, handel med værdipapirer etc.

Men minus betalingsservice.
enborger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 13:27   #2
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Har du SPURGT banken hvorfor den er blevet afvist? Det KAN jo være, at det er en fejl.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 16:19   #3
enborger
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2010
Indlæg: 38
Styrke: 15
enborger er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Har du SPURGT banken hvorfor den er blevet afvist? Det KAN jo være, at det er en fejl.
Det er fordi, jeg står som dårlig betaler!!!

Men hvordan kan man så have alt det andet ? Ja jeg spørg bare.
enborger er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 16:29   #4
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af enborger Se meddelelser
Det er fordi, jeg står som dårlig betaler!!!

Men hvordan kan man så have alt det andet ? Ja jeg spørg bare.
Netbanking er en grundliggende del i det at kunne have styr på sin økonomi for de fleste, så det ville være ret dumt ikke at tilbyde det til alle kunder. Dårlige betalere eller ej.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 16:43   #5
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa min kæreste kan heller ik blive tilmeldt pbs men kan godt få netbank men med spærring på kontoerne så der ikke kan komme til at stå minus altså overtrække, han har hævekort.

Men helle hans økonomi køre over mine konto altså hans indkomst bliver sat ind på hans nemkonto men bliver ligeså hurtigt overført til mine konto og budget også.

Men synes det er noget underligt noget for man jo ligesom pbs for at få betalt sine regninger til tiden og det er en stor hjælp for mig, det var mine forældre i tidernes der fik truffet det igennem i anken at jeg skullehave budgetkonto og tilmeldes pbs, de ville ikke først da jeg var på kontanthjælp, har aldrig stået i rki eller noget men deres grund at min indkomst var for lav og usikker.
__________________
FØRTIDSPENSIONIST PR 1/10-2010
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 17:34   #6
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Har nu selv både Dankort og pbs ...
men kender en førtidspensionist der heller ikke kan få pbs... det er grundet dårlig økonomi og registreret som dårlig betaler...

Så det er ikke ualmindeligt at bankerne afslår det... uvist af hvilken grund for mener da ikke de betaler noget hvis der er så spærring på så den aldrig kan gå i minus... men banker er jo lidt sære i deres måde en gang imellem...


...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 17:42   #7
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Hmmmmmmm, har da både net bank, Dankort uden spæring og PBS, samt hævekort til bank / Master Kort ,

Jeg er osse en af de mang der er registret i Ribers.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 18:28   #8
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
der er desvære noget om det med at bankerne kan nægte at lave en Betalingsservice og budgetkontoen bankerne bruge undskyldningerne du er registreret i RKI eller hvad de hedder nu om


dage de vil så gerne nægte folk en budgetkonto pgas rki osv samme med net bank men netbank har bakerne sgu emre styr over de kan blokere for alt så du ikkek an lave minus heldigvis er det enesre

de ikkek an nægte dig er at lave en almindelig nem konto som voresres konto hedder som skat osv bruger men stadig prøver fæere bakner at sige nej til rki kunne mange kedner det også ved forsikringselskaber koster en formue

ikke andet end skifte bank eller bare tild melde ens regninger end almindelige konto det er en udvej som virker bankerne er ikke helt glade for man gør det sådan

Sidst redigeret af superkok; 13-10-2010 kl. 20:30.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 18:50   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
der er desvære noget om det med at bankerne kan nægte at lave en Betalingsservice og budgetkontoen bankerne bruge undskyldningerne du er registreret i RKI eller hvad de hedder nu om dage de vil så gerne nægte folk en budgetkonto pgas rki osv samme med net bank men netbank har bakerne sgu emre styr over de kan blokere for alt så du ikkek an lave minus heldigvis er det enesre de ikkek an nægte dig er at lave en almindelig nem konto som voresres konto hedder som skat osv bruger men stadig prøver fæere bakner at sige nej til rki kunne mange kedner det også ved forsikringselskaber koster en formue ikke andet end skifte bank eller bare tild melde ens regninger end almindelige konto det er en udvej som virker bankerne er ikke helt glade for man gør det sådan
Superkok, kan du ikke lave komma engang i mellem, eller punktum...eller....bare .....gøre....sådan...her engang imellem. Det er næsten UMULIGT at læse dine indlæg når de står i én køre. Det går LIDT bedre, når du kun skriver en linje af gangen.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2010, 19:02   #10
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Superkok, kan du ikke lave komma engang i mellem, eller punktum...eller....bare .....gøre....sådan...her engang imellem. Det er næsten UMULIGT at læse dine indlæg når de står i én køre. Det går LIDT bedre, når du kun skriver en linje af gangen.

Det har jeg også spurgt om, men det preller vidst af.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension