K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2011, 04:29   #1
pedo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
pedo er ny på vejen
hvornår kan man søge om erstatning i industriens pension

Jeg mener hvor langt i ens førløb i (sygeperioden) er det kun hvis man får førtidspension eller fleksjob man kan få udbetalt erstatning af industriens pension, eller kan man sende læge papir til dem og de vudere så ens sag ud fra dem, har nu været på sydedag penge i ca 3 år, er det ud fra deres egen ( ip ) vudering eller er det ud fra kommunens vudering, hvad gør jeg ????

Sidst redigeret af pedo; 02-09-2011 kl. 04:47.
pedo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2011, 05:49   #2
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
Som andre har skrevet er det møj svært at rådgive dig når du hele tiden strater nye tråde op. Erstatning for hvad ? Hvis dit piskesmæld er opstået i en ulykke er det et forsikringsspørgsmål og du gør klogt i at få en advokat til at køre sagen.

Hvis der i din pension er en forsikring mod tabt arbejdsfortjeneste kommer den til udbetaling ved pensions bevilling. Kritisk sygdom er ikke piskesmæld - der er nogle få diagnoser de godkender - typisk dem med terminal udgang.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2011, 06:39   #3
pedo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
pedo er ny på vejen
jeg stiller spørgsmål om forskellig ting, det står jer frit for at svare, men tak til dem som har været sød og svare på min spørgsmål,
der er et par stykke som godt vil styre dette forum, så jeg smutte for altid, held og lykke til alle fremover

Sidst redigeret af pedo; 02-09-2011 kl. 06:51.
pedo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2011, 07:08   #4
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen

hvad bilder du dig ind. Du stiller spørgsmål i flæng og når nogle herinde påpeger at det vil være bedst at du bliver i samme tråd - tja så er det for at sikre du ikke får forkert vejledning. Det er meget at forlange at folke skal lede huller i luften efter hvad det egentlig går ud på. Din sidste bemærkning smager af offer *** og er helt unødvendig når man bruger tid på at give dig noget der ligner et fornuftigt svar på et noget flyvsk spørgsmål.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2011, 09:27   #5
Sørensen70
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Indlæg: 21
Styrke: 13
Sørensen70 er ny på vejen
Jeg havde en pensionsordning igennem mit tidligere job og da jeg kontaktede dem ang erstatning vedr tab af erhversevne fik jeg at vide at det var bedst at jeg ventede til jeg,havde været i arbejdsprøvning for det ville give dem et bedre billed af, hvor meget min arbejdsevne var nedsat og derefter ville de hente de lægelige oplysninger.
Men det er sikkert forskelligt fra,hvilken pensionskasse man har.
Sørensen70 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
industriens pension mand Alt det andet 9 30-04-2012 21:01
Industriens Pension Udbetaling erstatning?? jyden74 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 10-05-2011 21:44
Industriens Pension nægter at udbetale erstatning graver Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 22 26-02-2011 09:46
om industriens pension shana Spørgsmål ang fleksjob 1 22-11-2010 18:34
Søge pension hvornår?? hesvje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 20-11-2007 20:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension