K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-10-2014, 11:59   #1
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
http://smoke-it.dk/e-cigaret-mods/23...startsaet.html

I hele oktober

har selv lige købt to.



Selvsamme enhed står til 266 på fasttech.com

Bestilt kl 10:40
Sendt kl 12:15

Det var på tide at få skiftet Vision Spinner ud
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2014, 18:46   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Bare lige så folk ved det....man kan få itaste version 2.0 for 75 kr mere....altså 349 kr hos Dansk Damp http://danskdamp.dk/mods-med-vv-og-v...lear-16b-p6955

Det er et ganske udmærket mod...og det holder strøm dejlig lang tid...

Det kan dog anbefales at man får fat i en længere ledning når den skal oplades...sådan at man kan dampe på den samtidig med man lader den...

For det tager nemlig også det længere at oplade den når den er på 2600 mah...

Det gør selvfølgelig intet når og hvis man køber flere af dem
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2014, 20:49   #3
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Ja en 2.0 byder på nogle spændende funktioner , hvis man egentlig interesserer sig for andet end volt måling..

Men jeg som kun har dampet på en vision spinner og kun har brugt volt - så er 75 kroner for en blå led og 2 andre funktioner ikke nødvendigt i mit tilfælde.

er ohm og watt måling ikke kun relevant hvis man selv laver coils med vat og kanthol tråd?
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2014, 22:33   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha, det er jo fristende!!!

Har i sort eller sølv??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2014, 22:39   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jow ohm måling er kun nødvendig hvis du selv laver coils...

Men hvis man skifter imellem forskellige størrelser ohm i sin tank eller bruger forskellige tanke ja så vil det være godt hvis man bruger watt...da man så ikke skal sidde og finde ud af hvilken volt man så skal bruge til den pågældende ohm størrelse...

Min MVP V2 er sort..

Den går dog kun til 11 watt....så jeg bruger aldrig min....måske man skulle sælge den...den har kun været brugt meget lidt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2014, 22:47   #6
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Tænkte det nok.. så er det ikke noget jeg kan bruge det til..

Men du har nu givet mig følelsen af, at det er normalpris.. for de ekstra features som 2,0 byder på retfærdiggør nu prisen på 350,-

Dumme Web...........


Jeg havde bestilt en Sort og en Hvid på Smoke-it,
men den er nu blevet ændret til sølv. når man trykker på farvevalg

iTaste MVP startsæt - Farve : Hvid
iTaste MVP startsæt - Farve : Sort

Står der i ordrebekræftelsen

Så det er nok sølv og sort jeg modtager, da jeg ikke umiddelbart ka nfinde en hvid mvp nogen steder?

Sidst redigeret af Bodrum; 01-10-2014 kl. 22:53.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2014, 22:51   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Aiii nu har jeg lige bestilt en, hahahahaha. Og så vil du sælge din? shit!

Hvis du vælger at sælge din Web, hvad vil du så have for den - og med portoen oven i hatten??

Nej, Bodrum - den mail jeg fik i går fra smoke-it, sagde også at man kunne vælge sort eller hvid (men tror så at sølv er flottere end hvid).
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2014, 23:03   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har godt nok aldrig set den mvp i hvid....sort og sølv http://www.innokin.com/index.php/pro...itaste-mvp-2-0 ...og nu finde de også i shinny http://www.innokin.com/index.php/pro...-shine-edition og energy http://www.innokin.com/index.php/pro...energy-edition...

Har ikke lige tænkt over en pris...men jeg skal da råbe dig op hvis og når jeg sælger den..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2014, 23:17   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Du råber/ringer/eller pb'er bare

Jeg bestilte en sort, næsten alle mine mods er sølv, føler jeg må forny mig lidt!!

Men jeg købte den billigste til 279 kr - de andre mods jeg har, kan jo alt det frække, så det kan jeg godt undvære denne gang

Er der ellers sket noget nyt på marked - jeg har stået i stampe siden jeg hamstrede som en vanvittig, og har ikke købt noget i månedsvis.

Så dette gode tilbud kan jeg næsten ikke lade gå fra mig
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2014, 23:30   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Uha uha der er sket rigtig meget...ihvertfald på udstyrs siden...

Nye boks mods er på ca 100 watt Sigelei boksmod og op til 150 watt IPV3 boksmod og 180 watt G.O.D boksmod....

Jeg har selv bestilt den Sigelei 100 watt og den IPV3 på 150 watt...

Det gode er at nu kan man subohme uden at subohme....man kan få samme fornemmelse med de høje watt...

Det gode er at nu kan man gøre det sikkert og i et reguleret mod...

Jeg har også lige måtte bestille noget væske men kun på 6 mg....

Jeg bruger jo normalt 26 mg....hvilket er fint i en RBA kayfun osv...

Men hvis man bruger det i en dripper på 0.6 ohm duel coil på 30 watt.....ja så får man simpelthen den største nicotin rus der findes....fuldstændig skæv i hovedet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension