K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2013, 15:46   #11
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Ja mange overdriver..

Og JA teenagerer tror de kan tage deo OVER sved..
Det virker bare ikke..

Går man i bad og gør som man skal lugter man altså ikke, selv som teenager, for en neutral deo vil stadig sørge for du ikke lugter som et svin efter 5 min........

Feks Dufte i Shampo og Balsam er heller ikke nødvendigt, hvis du går ordenligt i bad vil dit hår heller ikke lugte.....


Og ja Eddike tager mærkeligt lugte i Tøjet hvis man tilsætter det i tøj vasken....

Og nej jeg siger heller ikke folk skal stoppe med at køre biler og droppe ALT

Det jeg siger er Tænk jer om....

Da jeg ramte 30 oplevede jeg hvor mange af dem jeg kender faktisk også fik Allergi og ikke kan tåle Parfyme...

Det er mange og får man parfyme Allergi og ikke holder sig væk fra Parfyme, ja så udvikler man Parfyme overfølsomhed det der hedder Mcs......

Bare lige lidt info.....

Jeg snakker om de mennesker der har parfyme i Både vaskepulver /skyllemiddel /håret /Sæben osv..

så grimt er der altså ingen mennesker der lugter at dette er nøvendigt......

Og hvis det er, findes der en operation for dette hvor de kapper din sved kirtel over så du ikke sveder OVer meget.....
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 16:11   #12
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
Skyllemiddels eneste eksistensberettigelse er, at det modvirker statisk elektricitet i kunststoffer.
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2013, 23:18   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af hejhejhej Se meddelelser
Skyllemiddels eneste eksistensberettigelse er, at det modvirker statisk elektricitet i kunststoffer.
Lige præcis.

Og så kommer jeg i tanker om, at jeg undrede mig gevaldigt, da jeg for mange år siden var i Canada og fandt ud af, at deres håndklæder ikke var lavet af ren bomuld, men delvist syntetiske.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 11:52   #14
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
ja det er utroligt som folk elsker at svømme i kemi, lugten af rosen el. citron har ikke været i nærheden af en rigtig citron eller rosen busk, det er syntetisk kemi lavet efter divisen "det er ikke bevist skadeligt" (i stedet for ikke bevist sikkert) suk
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 12:49   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Man kan heldigvis relativt nemt undgå de værste kemibomber fra de forskellige midler (rengøring, parfume (kosmetik) og vaskeprodukter). Men mine store skræk, er de kemibomber vi spiser, farvestoffer, tilsætningsstoffer og uhyggelige E numre, og som vi får direkte indenbords. Sammenlagt med ovenstående, er det et under vi ikke er mere syge end vi er - eller måske er vi skide syge, uden at vide det....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 13:02   #16
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
MCS-Danmark ophørt som patientforening og forskningen indstilles også mere eller mindre fra årsskiftet. Svært område, da både miljø og psykisk relateret. Men håber, der fremadrettet findes en løsning.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 15:55   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Læste denne artikel i dag, og læste artiklerne før den....

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmo...-catarina-syg/
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2013, 22:45   #18
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Læste denne artikel i dag, og læste artiklerne før den....

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmo...-catarina-syg/
Ja det er præcist sådan der det er for mig.......
At ligemeget hvor umage folk gør sig vil der altid være små rester af kemi..

Er derfor man ikke kan fungerer med et job....

Desværre kan min kommune ikke forstå det....

De kan ikke se det er en hindring at jeg intet nyt kan tåle......
Kan ikke rører ved papir, kan ikke være i nærheden af rpinterer osv...


Er der mere end 1 computer i rummet begynder jeg også at reagerer med vejrtrækningen osv...

Selv den ene computer kan afgive ting jeg ikke kan tåle..

Kan ikke tåle ledninger, ingen form for parfyme..

Ingentryk sværte..

Ingen møbler der er under 10 år gamle....
ingen lædermøbler.....


Kan ikke snakke mere end ½ time i tlf en gang hver 3 uge da jeg bliver knald rød i ansigtet der hvor jeg har tlf og bliver så træt så træt bagefter...

Alle nye ting kan jeg ikke tåle...

Kan ikke opholde mig ved trafik..

kan ikke tåle 99% af alle biler hvis ikke det er tættere på 99,9%...

Ja jeg kan godt se at min sagsbehandler ikke syntes det er en hindring.

Og har ikke nævnt alle ting her....

Og ud over det har jeg så mine andre sygdomme....



Håber virkelig de lader videncentret fortsætte for det er vores eneste Værn imod kommunen...

Hvis de ikke kan gå ind o læse hov der står faktisk inde på videncentret at dem der får svær mcs ikke kan arbejde....

Ja hvad gør man så...??

Også lige en artikel......
Om at Politikerne lukker for forksningen i mcs....

suk suk...

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmo...skeres-sygdom/
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2013, 00:10   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Men mine store skræk, er de kemibomber vi spiser, farvestoffer, tilsætningsstoffer og uhyggelige E numre, og som vi får direkte indenbords. Sammenlagt med ovenstående, er det et under vi ikke er mere syge end vi er - eller måske er vi skide syge, uden at vide det....
Det er netop derfor man ikke bør købe fødevarer, som er alt for forarbejdede, f.eks. div. færdigprodukter.

Det er især de færdigforarbejdede fødevarer, som indeholder div. holdbarhedsmidler.

Prøv f.eks. at læse varedeklarationen på "reservekager" (sådan nogle kager man kan have liggende i reserve).

Det er svært at komme helt udenom forarbejdede fødevarer, men som hovedregel bør man købe råvarerne og så lave maden selv.

Det er mange år siden, at min mor gjorde mig obs på, at hun mente, at ADHD'ere ikke har godt af alle disse tilsætningsstoffer, og siden har det jo stået mange steder.

F.eks. forstår jeg ikke, at voksne mennesker kan finde på, at købe pandekagepulver, der er da ikke ret meget, der er nemmere end at lave pandekagedej.
Men det er jo så bare min mening.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2013, 09:51   #20
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Enig.....

Og de fleste Øko ting er altså ikke så dyre så de er umulige at købe...

Man kan jo spare et par sodavand væk istedetfor så er man også mindre i sukker helvede..........
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
EL: Drop fleksjobreform med højrefløjen Webmaster K10 Nyheder 0 21-06-2012 14:10
Drop fokus på eliten... buster Politik og Samfund 1 12-11-2011 15:44
Helsingør Jobcenter: drop skrankesprog buster Politik og Samfund 0 09-09-2011 09:55
Drop mistillid og kommunal big brother-virksomhed buster Politik og Samfund 0 05-08-2010 09:43
Vi er mange....... Odenseaneren Dit og Dat 10 08-03-2009 14:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension