K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2011, 22:24   #331
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Jobcenter vil komme med påstand om, at du har masser af overskud fordi du er i stand til at kæmpe for din sag.
Jeg selv i sin tid har fået sådan et brev fra dem. man tror det er løgn hvad de kan komme med for at køre rund med folk.
Det kommer de ikke til at slippe afsted med, for jeg har gjort det klart fra starten at jeg har hjælpere i min sag, hvilket også er sandt, ellers ville det jo også være rigtigt at så ville jeg jo kunne arbejde, hvis jeg var i stand til at køre hele dette show alene, det ville jeg aldrig kunne.
Dog er jeg nødt til hele tiden at være på mentalt, og det er hammer hårdt og forværrer min tilstand også mht. stress Jobcenter påfører mig.

Så den påstand kan de ikke bruge overhovedet, jeg har mange der hjælper mig, så de kan påstå hvad de vil, men de kan intet bruge det til.
Og hvis de vil komme med så vanvittig en påstand så er det en klage mere til Borgerrådgiveren over den sindsyge påstand.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 22:41   #332
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Borgerrådgiveren kan kun komme med en påtale som jobcenter blæser på. Borgerrådgiveren er uden betydning. Sådan er det desværre.
Kun Beskæftigelsesankenævnet har "magt" i forhold til jobcenters/kommunens adgørelser men ikke i forhold til måden sagen har været behandlet på.
Ironisk nok når man få sin førtidspension så man må godt arbejde men før den tid så skal man være helt uden en arbejdsevne.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 23:00   #333
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Borgerrådgiveren kan kun komme med en påtale som jobcenter blæser på. Borgerrådgiveren er uden betydning. Sådan er det desværre.
Kun Beskæftigelsesankenævnet har "magt" i forhold til jobcenters/kommunens adgørelser men ikke i forhold til måden sagen har været behandlet på.
Ironisk nok når man få sin førtidspension så man må godt arbejde men før den tid så skal man være helt uden en arbejdsevne.
Det kan godt være de vil blæse på det, men de skal rette ind efter Borgerrådgiverens kritik af forvaltningen, og gør de ikke det, så klager jeg til Borgerrådgiveren over at de ikke retter sig efter dem - så kan du tro der bliver ballade. Tror ikke Borgerrådgiveren vil synes det er fedt at føle sig som en ligegyldig instans der intet har at sige og bare sidder og spilder deres tid dag ud og dag ind....
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-04-2011, 23:53   #334
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Undervisning den i fup til ansatte i Jobcentrene!!!!!

Se dette og se listen over hvem der deltog i foredraget den 25/3-2011
om hvordan man bliver endnu bedre til at snyde og fuppe borgere der er berettiget til førtidspension.

"Begrænsning af tilgangen til førtidspension Perspektiver og muligheder i den fremtidige indsats."

Søg ovenstående på Google: Det er en pdf-fil.

Hvis nogen i forvaltningen læser med, så besvær jer endelig ikke med at fjerne filen jeg har kopieret det for længst nemlig

Sidst jeg linkede til noget snavs forsvandt siden hurtigt fra nettet, dagen efter var det pist væk faktisk....men jeg kopierer altid, eller rettere det ved den der hjælper mig - at alt skal kopieres før det bliver offentliggjort.

Så fik man også lige navne på at par af de fupmagere der sidder og spiller anonyme i visitationsteamet på Musvaagevej....
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 08:06   #335
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
der var de hurtige - den er væk alleredeså noget kan altså ske med rettidigt omhu

hvor har du ret!!!!!!! tak til guderne for dette sted ; )

den skal da offentlig gøres og mange steder
især til borgerrådgiveren

Sidst redigeret af østerbro; 07-04-2011 kl. 08:22. Årsag: borgerrådgiveren
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 08:16   #336
Gizmo
Ved at flytte ind på K10
 
Gizmos avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 508
Blog Indlæg: 3
Styrke: 15
Gizmo er ny på vejen
Det ligger der stadig - har lige søgt og fundet det.

Deltagerliste:
http://www.google.dk/url?sa=t&source...UQMihA&cad=rja

og:
http://www.google.dk/url?sa=t&source...q0QiVg&cad=rja

Program:
http://www.google.dk/url?sa=t&source...icW2sw&cad=rja
Gizmo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 08:40   #337
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Det klart at alt belastende materiale blive hurtigt fjernet fra nettet. K10 er godt kendt af socialrådgiverer på alle jobcentere.
K10 er et fantastisk redskab for mundigheder til at følge med, det må I være klar over.
Jeg er helt sikker på, at de i kommunen/jobcenter ved godt hvem jeg er, når de læser det jeg skriver om og måden jeg gør det på på K10 og det passer mig meget fint .
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 08:56   #338
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
BAN praksisundersøgelse om ftp 2010
generelt at i 29% af undersøgte sager ville nævnet afgørelse eller hjemvist sagen hvis havde været en klagesag.
om københavns kommune bemærker nævnet dels at afgørelser til borgeren er klar, men dels at begrundelserne mere uklar og dels at nævnet savner en bedre dialog med borgeren ved udarbejdelse af rp.
hvad angår de problemstillinger nævnet har påpejet.....skyldes dette fejl i forbindelse med anvendelse af standart koncepter, bedre dialog med borger er præciseret

så får I lige disse


http://www.kk.dk/eDoc/Socialudvalget/21-03-2011%2017.00.00/Dagsorden/14-03-2011%2020.23.08/6226518.PDF

http://www.kk.dk/eDoc/Besk%C3%A6ftig...54/6234152.PDF
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 08:57   #339
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
Viden er magt
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2011, 09:48   #340
Mymlen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2008
Indlæg: 72
Styrke: 16
Mymlen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Se dette og se listen over hvem der deltog i foredraget den 25/3-2011
om hvordan man bliver endnu bedre til at snyde og fuppe borgere der er berettiget til førtidspension.

"Begrænsning af tilgangen til førtidspension Perspektiver og muligheder i den fremtidige indsats."

Søg ovenstående på Google: Det er en pdf-fil.

Hvis nogen i forvaltningen læser med, så besvær jer endelig ikke med at fjerne filen jeg har kopieret det for længst nemlig

Sidst jeg linkede til noget snavs forsvandt siden hurtigt fra nettet, dagen efter var det pist væk faktisk....men jeg kopierer altid, eller rettere det ved den der hjælper mig - at alt skal kopieres før det bliver offentliggjort.

Så fik man også lige navne på at par af de fupmagere der sidder og spiller anonyme i visitationsteamet på Musvaagevej....
Jeg undrer mig over, hvorfor det er nødvendigt at sende disse personer på kursus i at begrænse tilgangen til fp. I København bliver der jo stort set ikke tildelt førtidspensioner længere. Jeg tror ikke man kan lære dem fra Musvågevej nye tricks. De mestrer i forvejen kunsten at fordreje og manipulere til perfektion.
__________________
"Fald syv gange - men rejs dig otte"

Japansk ordsprog

Sidst redigeret af Mymlen; 07-04-2011 kl. 09:53.
Mymlen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
syltet hen i systemet lillemus48 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 11-04-2011 11:00
Bliver min sag syltet?? emilie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 06-02-2011 11:39
aktivering, arbejdsprøvning..STRESSS...syltet??? Nessa12 Alt det andet 12 12-10-2010 14:52
Min historie om at blive syltet, og spændt ben for. loke Din historie 13 17-06-2009 10:34
Syltet i Egedal - fri proces - spørger politikere zuza Det er da strengt ! 0 08-02-2008 04:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension