K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2010, 12:00   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Brutal kurs overfor langtidssyge i Kolding

Bor du i Kolding kommune, så er dagens gys her ..

Det er helt vildt at de kan blive ved med at beskytte sig under effektivisering og resultater osv når det helt klart taler for sig selv hvad det er der foregår.

Og en regering der ikke mener at der skal gøres noget ved længden af sygedagpenge og at der ikke skal gøres noget for at få kommuner til at overholde loven og at alt er fedt og godt som det er nu , ja så er det sq ikke nogen god fremtid vores unger går i møde..

Sidder hele tiden og tænker på at hver gang de skal gennemføre besparelser så hedder det, jamen vi kan ikke lægge regningen i børneværelset ...

Nej det kan vi ikke men hvad er det for et samfund og fremtid vi tilbyder vores unger ...




Brutal kurs overfor langtidssyge i Kolding

Kolding Kommune er i partnerskab med Falck om at skære antallet af modtagere af sygedagpenge ned. Nye tal viser, at dobbelt så mange nu ender på kontanthjælp eller uden indtægt.


http://forsiden.3f.dk/article/201003...R/3120331/2140
  Besvar med citat
Gammel 15-03-2010, 13:13   #2
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Og svaret på kritikken kommer her: Kolding Kommune er tilfreds med aftalen med Falck http://www.dr.dk/Regioner/Trekanten/.../15/114750.htm

Og jeg tror ikke det hjælper ret meget, at Kolding fik systemskifte ved sidste kommunevalg og nu har en venstremand som borgmester... Det er surt at være syg i Danmark
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2010, 21:04   #3
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Fy for den lede... -har dags dato afmeldt vores falck bilabonnement
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2010, 22:33   #4
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Øv, hvor er det trist. Een ting er at ville hjælpe syge, der ikke bliver serviceret, som de skal, men en stigning på 13% i sager, der bliver fejlbehandlet, taler for sig selv - og derudover, må man formode, at der også er en del sager, hvor folk ikke magter at klage, men hvor de ville ha' fået medhold, havde de gjort det.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2010, 22:40   #5
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
tak for kaffe har heldigvis afmeldt falck for mange år siden da jeg fandt besre og billiger tilbud
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2010, 15:39   #6
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
tak for kaffe har heldigvis afmeldt falck for mange år siden da jeg fandt besre og billiger tilbud
Jeps, jeg har på baggrund af den sag med falck healthcare tilbage i december opfordret alle jeg kender til at opsige deres aftale med falck.

Men det er uhyggeligt at der bliver flere og flere mennesker, som er så kyniske og kolde at de ikke har nogen problemer med at bryde lov og ret bare for at tjene penge.

Jeg håber seriøst at folk nu snart har lært at VKO, ikke er for den alm. dansker.!
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nye regler om kommunernes forpligtelse overfor fleksjobbere? svømmer Spørgsmål ang fleksjob 21 12-02-2013 17:39
Fleksjobbere har kurs mod andenrangs-løn Webmaster K10 Nyheder 0 20-09-2012 20:50
Obama smækker pengekassen i overfor de arbejdsløse halse Politik og Samfund 6 01-12-2010 11:21
Oplysningspligt overfor kommunen Trine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 20-01-2009 19:03
Udtale sig overfor pensionsnævn optimisme Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 22-02-2007 00:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension