K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2017, 18:38   #1
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Jeg har lige modtaget et brev om jeg er stoppet i fleksjob da kommunen har trukket oplysninger i e indkomst "og kan se at din løn ( a inkomst )i april måned er henlagt feriepenge er du ophørt i fleksjob"

Øh nej jeg har været på arbejde i april måned og holdt påskeferie så hvad betyder det har min arbejdsgiver lavet en fejl

og bare overskriften på brevet partshøring om ophør af fleksjob er jeg allerede ved at tude og tør nærmest ikke læse det så kan i opklare fejlen

Hov kan se der er kommet feriepengeanvisning fra sidste år fra 1/1 2016 til 31/12 2016
Og en fra 1/1 2017 til 30/3 2017 den sidste må da være en fejl ?
Og den sidste er klar hos feriekonto 16/5 17 og til brug for ferieåret 1/5 2018 -30/4 2019

Jeg kan bare slet ikke holde rod og fejl ud det gør mig virkelig nervøs og hovedpine og spændinger og uro i kroppen

Men er det arbejdsgiver der har lavet en fejl og hvordan retter man det mon
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2017, 21:38   #2
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej sommersen

Jeg tror du endnu ikke har fået svar herinde pga. af dit skriv er noget uklart. Helt forståeligt du skriver selv du er noget ude af den pga. af brevet.

Men det er svært at svare alene på baggrund af dette skriv.

Men gå evt. ind her https://www.borger.dk/arbejde-dagpen...Oversigt-ferie

og red trådene ud omkr. dine feriepenge, og vend så tilbage omkr. sammenhæng mel. hvorfor dit fleksjob skulle være afsluttet pga. udbetaling af feriepenge. Har svært ved at se, at du skulle blive opsagt i et fleksjob på baggrund af udbetaling af feriepenge, men du mener måske, at du ikke får fleksjobydelse? Hvilket jo ikke er det samme, som at man ikke er berettiget til et fleksjob el. forsat være i ét.

Håber panikken har lagt sig, og tingene er faldet på plads.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake

Sidst redigeret af gunvor; 19-04-2017 kl. 21:38. Årsag: glemte henvisningen
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2017, 06:35   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
tror du har fået et lille beløb på under 1000,- som du ikke viste,så får du et standart brev, kontakt din kommune og forklagere det.

du kan ikke gøre det , men du får det brev auto, ligesom mange andre
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2017, 21:53   #4
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Tak gunvor og jjisonn jeg har fået det forklaret af en sød medarbejder hos kommunen

Det er feriepenge på feriekonto der er blevet indberettet for sidste års arbejde og også fra i år og det så derfor ud som at jeg var stoppet og alt så er indberettet (fordi det også er fra i år)og så vil de selvfølgelig gerne vide det da de jo skal informeres

men jeg blev så nervøs og forvirret på hvad der var virkelighed så jeg var inde og tjekke lønsedler og spørge folk omkring mig om jeg har et arbejde (har været der over 1 år )fordi jeg bliver i tvivl kunne godt tænke mig at have mere styr på mit hovede

Sidst redigeret af sommersen; 20-04-2017 kl. 21:56.
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-04-2017, 21:09   #5
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Et andet spørgsmål her til Maj måned får jeg måske er det 1 % i ferietillæg er det noget der bliver modregnet
Altså feriepenge på feriekonto og 1 % 1 Maj
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension