K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-12-2011, 12:45   #1
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
Angry BAN - endnu et medhold med kommunen #&/()/&%

"#&(=)(/%€##€%&
jeg modtog i sidste uge besked på klagen ang stop af sygedagpenge - det blev medhold til kommunen
Men ud fra afgørelsen henviser de overhovedet ikke til den udtalelse fra neurologen som jeg fik lavet umiddelbart inden stop af sygedagpenge...

Fagforening hjælper med at lave klage over afgørelsen - bl.a. med henvisning til denne udtalelse men også principafgørelsennr 25-11 som minder meget om min sag. Vi bad dem om at så fremt de ikke havde denne udtalelse. ville vi gerne at de indhentede den ved kommunen...

I går fik jeg så brev om at de fastholdt afgørelsen, men igen nævner de overhoveet ikke det fra neurologen "#%/() og skriver samtidig at jeg med møje og besvær kunne komme på 15 timer - jeg var ALDRIG over 9 timer i den arbejdsprøvning......

Nu bliver sagen så sendt til Ankestyrelsen....

Men hvad pokker gør jeg når de slet ikke vil høre på, at der er en udtalelse som kommunen ikke har sendt med - hvordan pokker får man dem i tale når de slet ikke læser det der bliver sendt til dem???

Og ja skulle have søgt agtindsigt fra starten af - men det var jeg ikke klar over på daværende tidspunkt det er godt nok op af bakke....
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2011, 13:55   #2
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Havde sagsbehandler taget stilling til udtalelsen fra neurologen da hun sammenfattede grundlaget for sygedagpengestop?
Hvis ikke kan du bede om en ny afgørelse fra Jobcentret - denne gang med udtalelsen
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2011, 14:01   #3
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
det have hun ikke i første omgang men den kom med efter partshørringen. Men udfra afgørelse fra BAN er det kun som om det er første udtalelse der refereres til...derfor jeg er nervøs for om de lige glemte at sende begge med...
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2011, 20:44   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Du sender da naturligvis selv en kopi af den udtalelse, sammen med turen til nævnet det mås du gerne.

Meen hvis du ikke allerede har gjort det bør du nok søge aktindsigt hos BAN, for de kan meget vel have den udtalelse liggende, men af en eller anden årsag bare vælge at se bort fra den, det kan fx være hvis lægen blander sig i kommunens arbejde, ved fx at skrive at du bør tilkendes fleks eller FP, eller måske denne vurdere din arbejdsevne, eller ja hvad som helst andet som IKKE er lægens bord, men kommunens.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan jeg få medhold i BAN? dudde Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 95 20-05-2013 16:03
Sygedagpenge efter medhold ved BAN Hedebo20 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 27-10-2012 12:03
har jeg fået medhold??? sandie86 Alt det andet 7 19-04-2011 17:01
sygedagpenge stop og medhold fra BAN MTVRV1 Politik og Samfund 1 05-12-2010 18:47
Medhold fra Ankestyrelsen!!!! Jubii. Sonia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 29-06-2010 23:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension