K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-02-2014, 10:26   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
Ja det er nok utroværdigt. Ved ikke helt hvad der er galt med at have taget Antabus gennem flere år, men kan godt se at det må være et stort problem at jeg ikke drikker i forhold til min sag og ikke ønsker at blive stigmatiseret endnu mere.
Jeg forstår godt du ikke vil stigmatiseres ,det kan man hurtig blive,men det er også vigtigt at du fortæller tingene som de er ,de skal have alle og det er alle dine læge papir,for at du kan få en afslutning på din sag,og jeg må ærligt sige at skulle du blive visiteret til flex,så er det møllen igemmen igen næsten en gang om året ,hvis du ikke også kommer i job.

Det naturligvis ikke et problem at du ikke drikker ,det et problem at du ikke vil stå ved at du har haft et problem med alkohold,jeg er tror på at dit tidliger alkohold problem kan bunder i ,måske i nogle problemer du nok ikke har lyst til at ruske op i igen,og det har du din gode ret til at sige det der vil du slet ikke ind på ,sådanne er det. Men det var så lige et gæt fra mig det kan jeg jo ikke vide...

Og hvis du er i behandling/på antabus så er der jo ikke mere i det end hvis man er på blodtryks piller vel.

Man kan ikke sotere i sine læge papir,de får det hele på den ene eller anden måde.

og tro mig der er meget mere respekt til en på antabus end til den der ikke kan styre det,og det kan du jo ,hatten af fordi du har valgt en bedre vej,for det er et valg hver dag du gør vil jeg tro,så ret ryggen og løft panden
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2014, 18:14   #12
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Forstår stadig ikke hvad der menes med raskmeldes til deltid når jeg ikke er i job? Betyder det mon at jeg overgår tilnormal kh eller sygekh? Synes det virker ret mærkeligt.

Ordlyden var : planen er raskmeldning til deltid mhp. på at optjene dagpengeret igen ( kommer til at tage 3 år)??? Kan de det?
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2014, 09:20   #13
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvis din arbejdsevne er over 50%, er du raskmeldt, set med lovens øjne.

Du skal derfor udnytte denne restarbejdsevne, i et deltidsjob.

Få din fagforening med på sidelinjen, hvis du før har arbejdet fuld tid.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2014, 09:33   #14
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Hvis din arbejdsevne er over 50%, er du raskmeldt, set med lovens øjne.

Du skal derfor udnytte denne restarbejdsevne, i et deltidsjob.

Få din fagforening med på sidelinjen, hvis du før har arbejdet fuld tid.

VH Popiae
Tak hvor mange timer skal jeg op på ( i virksomhedspraktik) før de så kan raskmelde mig?
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2014, 08:52   #15
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Over 50% i effektiv arbejdsindsats.Dvs det du på sigt kan få løn for.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension