K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2014, 21:46   #21
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Det har du da ret i....og det var faktisk også det jeg mente.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2014, 21:58   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Skal man have mest for pengene ja så skal man handle ved http://www.mixnmatcheliquids.com/pro...id_product=152

Men der findes jo folk som ikke er så trygge ved at handle ved forhandlere som de ikke kender...

Jeg har selv købt 1 L 100 mg PG base...ved mixnmatcheliquids.com og kan kun anbefale at købe der....

Det kommer i løbet af 1 uge og det er rigtig forsvarligt pakket ind...

Væsken er helt klar og lugter næsten ikke...

Så skal man have mest for sine penge ja så kan man godt handle hos mixnmatcheliquids.com

Men det er jo fint af have flere muligheder at vælge imellem hvis det ikke kun drejer sig om mest for pengene...

Hæ hæ hæ hvem har 100 glas flasker....ha ha tja jeg har lige købt 60 stk her http://www.bolsjehuset.dk/brune-glas...lag-100ml.html

Jeg har godt nok ikke fået taget mig sammen endnu med at hælde mine baser over på dem....

Men håber jeg snart kan få det gjort...da det holder sig så meget bedre på glasflasker...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 01:36   #23
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Skal man have mest for pengene ja så skal man handle ved http://www.mixnmatcheliquids.com/pro...id_product=152

Men der findes jo folk som ikke er så trygge ved at handle ved forhandlere som de ikke kender...

Jeg har selv købt 1 L 100 mg PG base...ved mixnmatcheliquids.com og kan kun anbefale at købe der....
Ja, den er rigtig god, jeg sidder og damper den lige nu

Citat:
Det kommer i løbet af 1 uge og det er rigtig forsvarligt pakket ind...

Væsken er helt klar og lugter næsten ikke...
Samme gode erfaring her...

Citat:
Så skal man have mest for sine penge ja så kan man godt handle hos mixnmatcheliquids.com
Lige nu får man endda lidt ekstra (hvis man, som web og jeg, køber i litervis), se deres forside http://www.mixnmatcheliquids.com/

Citat:
Men det er jo fint af have flere muligheder at vælge imellem hvis det ikke kun drejer sig om mest for pengene...
Helt sikkert...

Citat:
Hæ hæ hæ hvem har 100 glas flasker....ha ha tja jeg har lige købt 60 stk her http://www.bolsjehuset.dk/brune-glas...lag-100ml.html
Vildt... og endnu mere vildt at de stadig har flere på lager...

Hvad bruger folk der laver bolcher egenligt glasflasker til

Citat:
Jeg har godt nok ikke fået taget mig sammen endnu med at hælde mine baser over på dem....
Der gik sjovt nok også lidt tid, før jeg fik taget mig sammen til at gøre det...
Citat:
Men håber jeg snart kan få det gjort...da det holder sig så meget bedre på glasflasker...
Ja, husk at mærke flaskerne, så du ved hvad der er i...

Etiketten fra mixnmatch er iøvrigt let at tage af og klistre på glasflaskerne, evt. en omgang klar tape om, så løber den ingen steder...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 02:06   #24
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ved faktisk ikke hvad folk der laver bolcher egentligt bruger de glasflasker til...måske essenser eller noget i den stil...

Ja jeg skal helt sikkert have mærket de glasflasker....

Jeg overvejede lidt om jeg skulle lægge dem i forskellige poser og så skrive på selve posen hvad der er i....for det er godt nok mange flasker der skal mærkes hvis de alle skal det...

Der er det nok nemmere at skrive en seddel og lægge i hver pose....da det så kun er 3 poser....en med 100 mg PG.....en med 36 mg PG og til sidst en med 36 mg VG...

Det havde jo nok været nemmere hvis jeg bare fra starten af kun havde købt de 100 mg PG...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 12:21   #25
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg stiller flaskerne i en plastikbeholder med låg, så de står trygt og sikkert. Oven på låget skriver jeg hvad kassen indeholder, så jeg ikke behøver at gå kasserne igennem.

Nu har jeg næsten kun købt 60 mg, så det gør regnskabet noget lettere. Men jeg har også noget på 24 mg og på 12 mg, som jeg ikke kan nå at dampe indenfor 1-2 år, så det får også en kasse for sig selv.

Jeg er ikke begyndt at fryse ned endnu - tror jeg venter til EU står i flammer
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 13:59   #26
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
En nem måde at mærke flaskerne er med en lille klat maling, neglelak eller farvet tape, og så skrive ned hvad de forskellige farver betyder... elastikker i forskellige farver kan også bruges...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 15:03   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det er også et godt tip!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension