K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-04-2014, 12:29   #211
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Så er mødet færdig . Hun mener ikke at der er mere at gøre så hun vil jeg skal i klinisk funktion klinik også vil hun sende min sag på rahabilitering . Hvad det så end skal betyde.
Hej Heidik
Hvis du er i tvivl om hvad der besluttes på møde eller hvad det betyder kan jeg kun anbefale du spørger ind til det og får en forklaring inden du forlader mødet

Ingen spørgsmål er dumme og jeg gjorde brug af spørgsmål til SB f.eks. i din situation:
* Vil du forklare nærmere om Klinisk Funktion så jeg bedre kan forstå det ?
* Du vil sende min sag til rehabilitering. Hvad mener du med det ?

Til afslutning spurgte jeg altid SB for at have klarhed over det videre forløb:
* Hvad skal jeg gøre efter dette møde ?
* Hvad skal Kommunen gøre efter dette møde ?

Det bør fremgå af notat fra mødet i dag hvad du skal fremadrettet, så hvis du ikke har bedt om kopi af møde i dag vil jeg anbefale du skriver en mail til din SB og beder om det.

Alternativt AKTINDSIGT. Det er nu du skal deltage aktivt i egne sag og sørge for der ikke er misforståelser eller divergenser i notaterne.
Hvis du ikke er enig i det noterede skrives et "partsindlæg" til tilføjelse på "min sygedagpengesag" for det er vigtigt at ændre eller tilføje kort tid efter møde.

I mit gamle fag måtte et referat ikke være over 2 dage gammelt inden det blev fremsendt og andre havde 2 dage til at kommentere eller tilføje rettelser. En god skik til at ting er korrekt noteret, forstået inden for en kort tidshorisont
Hilsen lgkh62

Sidst redigeret af lgkh62; 16-04-2014 kl. 12:32.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-04-2014, 16:34   #212
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Hun sagde nogen med at de så på alle papirerne og samlede min sag . Det lød på hende som om det var hendes formål .

Jeg er sikkert dum og naiv men jeg tror at hun prøver at hjælpe mig så godt hun kan igennem det jeg er igennem og hun sagde at hun vil på ingen måde forlange at jeg skulle tage imod den operation som jeg er blevet tilbudt når det i værste fald kan gå ud over min førlighed og,at der ingen garantier er for,at det virker. Hun havde fuld forståelse for at jeg ikke ønsker den . Og udfra lægepapirene på smerteklinikken kunne hun læse sig frem til at der ikke var mere at gøre . Derformsynes,hun det var bedst at sende mig til klinisk klinik for at få sagen samlet så det kunne sendes til rehabiliteringsmenneskerne.

Sidst redigeret af Kiffer; 16-04-2014 kl. 16:36.
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2014, 12:50   #213
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Der findes også ordentlige sagsbehandlere derude.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 08:21   #214
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Nemlig og heldigvis

Nu til noget helt helt andet .. Er her en venlig sjæl som kan hjælpe mig lidt .

Jeg har været så uheldig i onsdags at købe en hårfarve.(skulle jo være fin her til påsken )

Min mand hjalp mig med at smøre det i men vi kunne ikke forstå det lugtede sådan af kloak så læste på pakkens seddel . Men tilsyneladende var alt som det skulle være lige indtil vi læste på bunden af pakken at det skulle ha været brugt senest maj 2013 . Så jeg skyndte mig ud og skyllede skyllede skyllede.. Nu er mit problem så at håret falder af og det skal lige siges at jeg har hår ned til taljen . Der ryger hår af hvegNg jeg strejfer håret så jeg ringede til chefen for den store butikskæde og fremlagde det for ham og han sagde jeg skulle ringe til lægevagten p på hospitalet for atfå stoppet skaden . Det gjorde jeg så . De henviste mig til en giftklinik .giftklinikken rådede mig til at skylle skylle og skylle . Hun sagde at balsam og hårkur osvindeholdte enmasse giftstoffer. Hun opfordrede mig til stringent til Forbrugerstyrelsen da jeg jo har været så uheldig at købe et produkt solvarme 1 år over sidste brugbarhedsdato og dermed var rådden . Jeg kontKtede så chefen for butikken igen og haninsistedered på atlet skulle hVe enmasse hårvaskes og ting tang . Det hentede jeg så en posefuld af og hangar dæleme ked af det for han som hansagde vidstejogodt fra sinkone at hår betyder så meget for os damer . Jeg forklarede mig som lægevagten og giftlinien havde sagt . Men han sagde at de stod fuldt ud ved deres ansvar og ville gøre alt for at hjælpe mig.så han synes ikke jeg skulle ringe til det Forbrugerstyrelsen somgiftlinien har sagt jeg skal . Han sagde at det var endags mellem dem og migog den skulle vi selvfølgelig nok få løst. Så er mit spørgsmål nu.hvad gør jeg ?jeg sidder ogtrækker hår af mit hoved og er bare så ked af det . Hvad er rimeligt jeg så siger til hammer han ringer Idag?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 08:55   #215
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Du skal naturligvis melde det til Forbrugerstyrelsen, som sagt af giftlinjen.
Ikke kun fordi dato er overskredet men også fordi du har gener fra brug af produkter.

Selvfølgelig er butikken ked af at have solgt et meget "gammelt" produkt, hvilket de så må sørge for ikke sker i fremtiden.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 08:59   #216
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Okay hvadgør Forbrugerstyrelsen så . De kan jo ikke gøre ved at de har solgt et gammelt produkt
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 09:08   #217
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Alternativt kan du foreslå ham han betaler frisør for at gennemgå din hårskade incl. farvning.

Lidt om gammel hårfarve: http://www.astma-allergi.dk/web/port...u/12111/436155

Sidst redigeret af lgkh62; 19-04-2014 kl. 09:12.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 09:19   #218
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Det har han sagtat han nok skal betale frisøren men hvad hjælper dernæst håret falder af
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2014, 11:53   #219
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Der er jo desværre mange, der ikke kan tåle hårfarver, som alle indeholder kemikaliker. Lavede du en test inden du brugte produktet og testede om du kunne tåle det? Mener alle producenter foreskriver det. Har du vished for, det betyder noget om sidste garanterede holdbarhedsdato er overskredet? Ofte kan effekten blot bliver mindre. De forskellige ingredienser blandes jo også først sammen umiddelbart før brug. Men god reminder om, at vi skal huske at tjekke datoerne - kan også godt selv have produkt stående i skabet i en længere periode. Held og lykke.

Sidst redigeret af stampe; 19-04-2014 kl. 11:55.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2014, 16:42   #220
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Hvordan gør man når der er nedskrevet noget i det fra praktikstedet som ikke er rigtig . Jeg har Idag taget kontakt til praktikstedet som stiller sig uforstående overfor det . Den er skrevet af ham jobkonsulenten . Jeg har dokumentation der modbeviser det som står skrevet . What to do ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension