K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-02-2007, 13:06   #1
julle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2007
Indlæg: 7
Styrke: 0
julle er ny på vejen
evt pension 2

Hej igen og tak for tidligere brugbare svar.
Jeg ved ikke rigtig om det er her jeg skal spørge,men for mig handler det jo om hele mennesker ,nemlig mig. Det er i relation til et tidligere "julle" indlæg.
Jeg er blevet opereret i nakken med et efter min opfattelse væsentligt forværrende resultat.Det har invalideret mig med rigtig mange smerter og et forhøjet medicinforbrug ,morfin,nervesmertemedicin m.m.Lægerne skriver F.eks normal røngten/mr-scanning.d.v.s. vellykket operation,(jeg overlevede tros alt)Har klaget til patientklagenævn og patientforsikring,som har sendt sagen videre til de respektive sygehuse,som retunerer med kommentarer som jeg ikke helt forstår.
Spørgsmål:egne læger kan ikke rigtig forklare de specielle operationsmetoder/operationsbegrundelser Patientforsikringsassistenter kan/vil ikke hjælpe.Patientvejleder på sygehusene kan ikke hjælpe,de henviser til egne læger.Findes der en instans der kan hjælpe frivillig??
Hvis det bliver nødvendig med anden hjælp advokat eller lign. har I så kendskab til nogle jeg kan have tillid til og som varetager min interesse 100%,og som har prøvet sådan komkliceret sager før,som jeg tror det er??Jeg er naturligvis økonomisk begrænset,men det ville være rart om man nogenlunde kunne få en vudering for sagens udfald evt mod betaling.??(Har haft Tysk speciallæge involveret,som er ret uenig i operationsmetoden m.m.)PGA smerter har jeg ikke overskud til at læse så meget,men har heller ikke lyst bare at opgive ,og lade stå til.
på forhånd tak
julle
julle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2007, 19:03   #2
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
RE: evt pension 2

hej Julle

Jeg kan hjælpe dig med navnet på en advokat som min svigerinde har brugt ,og med godt udbytte. I øjeblikket er han ved at køre en sag for mig vedr. arbejdsbetinget lidelse i arbejdsskadestyrelsen og han ordner alt for mig og det er jeg rigtig glad for, når man har mange smerter har man ikke det store overskud selv, og min mand har rigligt at se til og så er der også lige det at meninge folk som os er nemme at snyde for ofte er det et spørgsmål om formulering af hvad man skriver der bliver afgørende. Og det har jeg ikke lyst til at tabe en sag for pga.ordvalg. Jeg kan sige at han skal have et dipositium på 6000kr(i mit tilfælde) og alt afhængig af om du vinder og hvad du får i erstatning skal du betale honera, som han siger der er ingen der bliver glad hvis man for 2oooo og han så skal have 20000 i honera, men du kan få navet som er B)

Advokatfirmaet Grove& Partner
Sankt Annæ Plads

Du skal tale Med Lasse Dalberg
telf.33 36 99 99

held og lykke Mai-Britt
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2007, 19:34   #3
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
RE: evt pension 2

hej Julle

jeg har lige været ind på gigtforeningen som gerne vil i kontakt med folk som er blevet fejlbehandlet måske det var noget for dig

kik ind på www.gigtforeningen.dk

Mai-Britt

tænkte du måske kunne have glæde af det
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pension eller ikke pension mimmi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 13-02-2007 13:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension